Elineja Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Hei! Har nå bleiket håret mitt 3 ganger, fra mørk brun, som var farget og nå er det oransje/rødt 😔 samtidig falt tuppene på håret mitt av, har klippet det ca 7-8 cm.. Hvordan får jeg det lyset håret jeg vil ha? Hvordan fikse håret mitt etter all bleikinga? Skal til frisøren til uka. Hva vil de gjøre? Kan jeg farge det lysere når det er oransje? 🙈 Takk for all hjelp!! Er helt krise føler jeg, hadde hår ned til midje, og vil ikke klippe mer 🙄
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Bleiking sliter vel veldig på håret, så jeg hadde ikke bleiket det noe mer hvis du ønsker å ha langt , sunt , fyldig hår. Hva med å ha din egen farge? Mørk brunt er jo veldig fint! Lang, fyldig, sunt hår til midja er veldig vakkert. Anonymkode: 3b6ab...230
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Det er faktisk vanskelig å bleke møkt hår helt lyst. Derfro gjør ikke alle frisører denne krevende prosessen, de vet at det kan bli så misslykket som du må har fått erfare. Anonymkode: e6c9c...52a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 prøv å redd håret med kokosolje. Du kan ha det i overnatten, ellers ville jeg gått til innkjøp av en supergod hårkur. Anonymkode: 13e03...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå