Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får dere aldri følelser for meg? Fortell gjerne hva dere faller for :) gjerne for litt langvarige saker

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Dette gjelder nødvendigvis for meg personlig, men jeg tror det gjelder alle menn generelt. Jeg regner med at du ikke har noe problem med å skaffe deg et useriøst forhold.

Når du først har skaffet deg en du holder på med må du være god i senga, og du må vise at du har mer å by på personlighetsmessig enn kvinnen i gata. Det å være en av gutta, samtidig som du er vakker og feminin er en sikker vinner.

Men hvordan blir du en av gutta?

Da kan det lønne seg å ha typiske gutteinteresser, som (herre)fotball, MMA, Dungeons and Dragons, eller hva det måtte være. Dette kommer selvfølgelig an på hva fyren liker selv, men en tommelfingerregel er at hvis du trives i mannsdominerte miljøer er du på god vei.

Nå det kommer til personlighet for å være en av gutta, så hjelper det om du har bred sans for humor, da de fleste menn synes at de fleste jenter tar ting for seriøst og lett blir støtt selv om spøken ikke har noe med dem å gjøre en gang. Hvis du drar grove vitser er du golden. Generelt må du være en avslappet person som ikke stresser unødvenig i livet når det likevel går i riktig retning. 

AnonymBruker
Skrevet

Finne en som er klar for forhold :P god jakt.

Anonymkode: 43c3c...bb3

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Dette gjelder nødvendigvis for meg personlig, men jeg tror det gjelder alle menn generelt. Jeg regner med at du ikke har noe problem med å skaffe deg et useriøst forhold.

Når du først har skaffet deg en du holder på med må du være god i senga, og du må vise at du har mer å by på personlighetsmessig enn kvinnen i gata. Det å være en av gutta, samtidig som du er vakker og feminin er en sikker vinner.

Da kan det lønne seg å ha typiske gutteinteresser, som (herre)fotball, MMA, Dungeons and Dragons, eller hva det måtte være. Dette kommer selvfølgelig an på hva fyren liker selv, men en tommelfingerregel er at hvis du trives i mannsdominerte miljøer er du på god vei.

Nå det kommer til personlighet for å være en av gutta, så hjelper det om du har bred sans for humor, da de fleste menn synes at de fleste jenter tar ting for seriøst og lett blir støtt selv om spøken ikke har noe med dem å gjøre en gang. Hvis du drar grove vitser er du golden. Generelt må du være en avslappet person som ikke stresser unødvenig i livet når det likevel går i riktig retning. 

Ganske enkelt være en mann med pupper og vagina. Kidding aside. Mange menn som ikke har noe ønske om å finne seg en mann i kvinnekropp, men alle menn ønsker noen som er verd å være i et forhold med. 

Anonymkode: 14007...e03

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

For min del var det sexen som gjorde meg svak. Det er mange år siden og flere unger senere og bor vi fortsatt sammen under samme tak.

Anonymkode: 8f289...94e

• Liker 1
Skrevet

Å være seg selv og ikke late som noe annet er det beste.  😀

• Liker 2
Skrevet

Langvarig - personligheten. Men før det, må du gjennom korttidsfilteret som går på rumpe, kroppsform forøvrig, hvordan du ter deg (feminin, ikke snuser, ikke bor i telefonen, virker tilgjengelig eller snarere imøtekommende). Enkelte punkter i korttidsfilteret kan forbikobles hvis en har en langvarig relasjon hvor personligheten etterhvert får boble seg fram til overflaten - arbeidskolleger eller møtes hyppig i andre sammenhenger.

Du trenger ikke være mann i kvinnekropp. Ikke alle mannfolk har solgt sin sjel til TV-sporten. Men du må for all del ikke være så fjortisrosa og overopptatt av "jenteting" at menn føler seg som en kulisse i ditt liv. Altså forbi kle-på-dukke-stadiet.

Utseendet er døråpneren, fordi nesten alt som er av mannehjerner er koblet sånn fra naturens side. Når det er sagt, har menn ulik smak. Og ulike ting vi vektlegger.

• Liker 1
Skrevet

Det som väcker mitt intresse är charm och humor.
Det som gör att det blir en långsiktig relation är förmåga och vilja till en rak och ärlig kommunikation,man måste kunna prata och diskutera saker,sånt är viktigt för mig.
Andra saker som jag tycker är viktigt är att man har en del gemensamma intressen men även har tid för sig själva och att man inte "måste" göra saker hela tiden utan att man "bara kan vara" ibland också :)

Som du ser så får du en hel de olika svar men det är så det är,alla män är inte lika ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, qwerty123 skrev:

Det som väcker mitt intresse är charm och humor.
Det som gör att det blir en långsiktig relation är förmåga och vilja till en rak och ärlig kommunikation,man måste kunna prata och diskutera saker,sånt är viktigt för mig.
Andra saker som jag tycker är viktigt är att man har en del gemensamma intressen men även har tid för sig själva och att man inte "måste" göra saker hela tiden utan att man "bara kan vara" ibland också :)

Som du ser så får du en hel de olika svar men det är så det är,alla män är inte lika ;)

Det er menn med slike kvalifikasjoner jeg som dame leter etter i hvert fall :)

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er menn med slike kvalifikasjoner jeg som dame leter etter i hvert fall :)

Då finns det hopp för mig :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, qwerty123 skrev:

Då finns det hopp för mig :)

Uten tvil ;) du virker ikke overfladisk og grunn. Noe som garantet vil føre godt med seg for din del :)

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uten tvil ;) du virker ikke overfladisk og grunn. Noe som garantet vil føre godt med seg for din del :)

Tack tack :blomst:

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

I begynnelsen er det viktig at du er blid og åpen for kontakt. Kommer ikke til å ta kontakt om du ser sur og utilgjengelig ut. 

Damene jeg har falt for har vært flinke til å flørte, og ganske lekne egentlig. Liker det veldig godt. Hun jeg falt helt for fikk meg til å føle meg trygg. Hun var  flink til å lese mennesker og vite hva hun skulle si. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Minesveiper skrev:

I begynnelsen er det viktig at du er blid og åpen for kontakt. Kommer ikke til å ta kontakt om du ser sur og utilgjengelig ut. 

Damene jeg har falt for har vært flinke til å flørte, og ganske lekne egentlig. Liker det veldig godt. Hun jeg falt helt for fikk meg til å føle meg trygg. Hun var  flink til å lese mennesker og vite hva hun skulle si. 

Singel? Kjekk? Snap? 

Anonymkode: e1bcc...3ef

AnonymBruker
Skrevet
Den 23.4.2016 at 23.38, Herr Heftig skrev:

Du hadde likt meg :fnise:

Anonymkode: adc72...454

• Liker 1
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Er bare å kaste ut snøret det :P

Skrevet

Jeg tror det er viktig å ha noe å fare med. Hvis man er på noen måte suksessrik er det positivt. Jeg liker en Phd-stipendiat bedre på papiret enn en VGS - dropout. Det har også noe med hvordan man passer sammen. Likevel, det er en x-faktor her. Noen bare fascinerer litt ekstra. Det er vanskelig å si nøyaktig hva det er, men det er en nøye kombinasjon av både sinn og kropp. Hun må være noe nærmere full pakke. Stressa singelfrøkner fungerer ikke. 

Skrevet
Den 23.4.2016 at 23.42, AnonymBruker skrev:

Ganske enkelt være en mann med pupper og vagina.

Det er ikke helt på viddene. Nå kan det jo være det er mer meg enn det er menn, men jeg er litt avhengig av å ha en jeg faktisk kan snakke med om litt mer enn bare oss og jobb og været. Jeg vil ha en der det er litt kulturell overlapp, og en gjensidig forståelse og respekt for det man ikke nødvendigvis har til felles. Jeg har et ganske overfladisk forhold til f.eks. bildekunst, men er helt klart villig til å lære om det og snakke om det med en partner som er interessert, og på samme måte bør hun gidde å forholde seg til litt snåle ting som jeg er interessert i, som f.eks. spilldesign, Ghibli-filmer eller syttitallsrock.

Skrevet
Den 4/24/2016 at 6.05, AnonymBruker skrev:

For min del var det sexen som gjorde meg svak. Det er mange år siden og flere unger senere og bor vi fortsatt sammen under samme tak.

Anonymkode: 8f289...94e

Du er ikke så verst på rim.

AnonymBruker
Skrevet

Noe som kan vekke noe i meg utover flørt/osv er ikke hva slags interesser damer har, men hvordan de forholder seg til dem. Hvis en dame har en guilty pleasure uten selvironisk distanse til det, så vekker det noe i meg.. Det å ikke prøve å unnskylde ting som er typisk "teite"... 

Et eksempel var en dame med høyere utdanning som argumenterte sterkt for at paradise hotel var en bra serie.. Mao, det å ha selvrespekt, uten å se ned på andre uansett, er sjeldent hos en smart dame.. Klarer man å formidle noe sånt tidlig, er jeg mer nysgjerrig enn bare det overfladiske.

Anonymkode: f8c92...dc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...