Gå til innhold

Ojojojojojojjjjj :)


Supersnupp

Anbefalte innlegg

I helgen gjorde jeg det! Logget på erotikknett og bestilte min første vibrator. Gruelig ROSA men det stod at den var fin for 'vibrator-jomfruer' så da ble det den.

I dag kom den.... DIGER eske, og en VELDIG rosa vibrator ja. Etter litt hektisk leting etter batterier (sånt hadde ikke jeg tenkt på på forhånd) ofret jeg til slutt fjernkontrollen til tv'n og satte i gang............................................................................................................................... Å HERREGUUUUUD! Hvorfor gjorde jeg ikke dette før? Noe så SINNSYKT? Sex med en mann er jo overjordisk superdigg i seg selv, dette var en helt annen ting - men fremdeles overjordisk superdigg! Hvordan skal jeg komme meg på jobb igjen sier bare jeg?

*lykksalig hadet-på-badet-glis*

Supersnupp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig at du har det fint. Dårlig med sånne hjelpemidler til menn. Hva hadde du syntes dersom jeg skrøt av min nye sjømamnnsbrud. Da ville nok dere kvinner tenkt at jeg var litt av en særing tenker jeg.....

:o

Hilsen

Pettern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Hadde nok spekulert litt, ja....... :ler2:

Men så lenge man har det deilig, så er det jo ingenting som er bedre.... :sjarmor:

Supersnupp: Kos i vei, du! :blunke:

Jeg er litt lei dildoer og vibratorer, jeg... Vil prøve noe nytt, men hva??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor funker ikke sånn på meg da??Er jeg virkelig så pirkete og pertentlig at det kun er the real thing som gjelder?? :o

Jeg har forsøkt eeeeeen gang, men den opplevelsen var så tragisk og lei at den har brent seg fast i hukommelsen min :-?

Og siden darlingen er 70 mil unna blir det lite ståhei på meg, og hva gjør Thea mellom besøkene?? Ingen verdens ting Jeg koser ikke med knoppen en gang :-?

Så når typen eeeendelig kommer på besøk er det jaggu ingen spørsmål heller.Da er det stort sett bare urinrøret som står igjen på han når søndagen kommer.

Thea :roll: , nå må du skjerpe deg!!!!!!

Jeg skal lage meg nye rutiner i hverdagen nå.En dildo skal bli min faste følges venn og onanering er selvfølge daglig :wink:

Hva var navnet på den super duper dildo kompisen din????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei @alfa, den var ikke til deg.... så vidt jeg forstod var du litt lei leketøyene :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Supersnupp: Hvor fikk du tak i den????!!???? Fins den i andre farger???? Rimelig flaut å kjøpe vib på Kondomeriet... redd for å møte noen jeg kjenner... ser bare typen ca. hver 14 dag, så jeg har virkelig mangel på noe.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier det igjen jeg:

Rampant Rabbit fra annsummers

( www.annsummers.com) :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

de viet en hel episode av sex and the city til denne vibratoren, og det sier vel litt...

tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er mer spennende og bedre når HAN bruker den på meg...så slipper jeg gjøre det selv også :wink: Men, så klart, veldig kjekt å ha når typen er langt borte og nøden blir for stor.

Thea: Du mååååå prøve mere daa!!!!!! 8) hehe, eller la typen din prøve på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
sier det igjen jeg:

Rampant Rabbit fra annsummers

Og Samurai fra Kondomeriet.

Verdt hver eneste krone, dessuten synes jeg det er en stor fordel at kontrollpanelet sitter nederst på selve apparatet.

RR er best når noen andre kan ta seg av fjernkontrollen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her driver kvinnfolk og skriker at alt under 20 cm. er ostepop..... Disse vindunder-dildoene er jo absolutt ikke av de største..... Bare så det er sagt. Gode nyheter for usikre gutter! :wink:

Men, så tror jeg med sikkerhet at ingen gutter har et slikt vibrerende og buktende hode heller da, dessverre...... (jeg har det i allefall ikke) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...