AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 For to dager siden var jeg hos en venninne. Mens jeg var der,måtte jeg på butikken for å kjøpe brus. Hun ba meg handle noe for henne og jeg fikk med bankkortet hennes. Etterpå ble jeg sittende der i noen timer med henne og et par til som kom. Morgenen etter oppdager jeg at jeg har glemt å levere bankkortet hennes,det ligger fremdeles i lommeboken min,så jeg hiver meg på telefon for å si fra,så hun ikke ble bekymret. Hun svarer ikke på telefonen,så jeg setter på en klesvask og gjør meg klar til å dusje,samt å pakke,da jeg skal ta tog om fire timer. Jeg tenkte jeg ville stikke innom henne med kortet på vei til toget,eller legge det i en konvolutt i postkassa hennes om jeg ikke fikk tak i henne. Så ringer hun,jeg forklarer,og sier jeg bare må vente halvannen time til vaskemaskinen er ferdig,så kommer jeg til henne(det tar tjue minutter å gå dit). Da forlanger hun at jeg dropper å dusje,og kommer til henne med en gang! Jeg forklarer at jeg skal reise,så må bare ordne vask,med dusj og pakking først,og lover å være hos henne om to timer. Hun blir sint og avbryter samtalen. Jeg gjør det jeg skal,ringer henne når jeg er ferdig,og så går jeg til henne. Da har det ikke gått to timer en gang,jeg skyndte meg. Får masse kjeft da jeg kommer,og jeg sier at det er jo litt hennes ansvar å tenke på å få tilbake bankkortet også,men beklager jo at det hendte. Hun ble ikke mildere stemt. Jeg gikk derfor på cafe og ventet til toget skulle gå. Hun mener fremdeles det er bare jeg som gjorde feil. Så jeg sitter her og er forvirret. Er det jeg som ikke forstår dette,at hun har rett? Vi har ikke kranglet,jeg bre lurer. Vet dette er en slags dramabagatell,men jeg kommer iblant opp i sånne situasjoner hvor folk blir sinte og irriterte,og jeg ikke forstår de reaksjonene. Så denne gangen vil jeg høre om noen av dere kan gi et synspunkt her,selv om jeg syns det er litt flaut ærlig talt! Anonymkode: 56cce...481
Miss/usikker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Alvorlig talt- er man gode venner så ser man gjennom fingrene iblandt. Hadde forstått reaksjonen til venninnen din om du var en tyv eller om det var den siste billetten av f.eks en jorden rundt reise til 20 kroner som hun måtte betale innen fem minutter, noe som er lite sannsynlig. Her er det hun som bør ta en runde eller to med seg selv, ikke du. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Her er det venninnen din som er urimelig. Forglemmelser skjer, og med en gang du oppdaget det prøvde du jo du å ta kontakt. Når hun først får tid til å ta kontakt med deg kan hun ikke forvente at du skal slippe alt du har i hendene. Du ga jo henne et rimelig forslag. Jeg er nok litt sta, men jeg hadde ikke gitt etter for en slik oppførsel fra en venninne. Anonymkode: c6467...770 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Takk for svar! Anonymkode: 56cce...481 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Det høres ut som du ikke lyttet, men bare skravlet i vei... Hva var det hun skulle si deg? Og hvorfor sendte du ikke en sms med en gang du fant det ut. Anonymkode: d9b70...e2e
EvaLena Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som du ikke lyttet, men bare skravlet i vei... Hva var det hun skulle si deg? Og hvorfor sendte du ikke en sms med en gang du fant det ut. Anonymkode: d9b70...e2e Personen prøvde å ringe med en gang da, men fikk ikke svar. Skulle jo uansett levere det senere på dagen. Ellers lurer jeg på hva du mener det andre du skriver om her? Jeg synes TS skal ha god samvittighet, så får korteier ta ett oppgjør med seg selv 😊 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Du har ei rar venninne Anonymkode: 37a5e...9d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå