AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Bruker du og handle varer som snart går ut på dato? Jeg handler absolutt fra halv pris disken, både melk, middagsmat, meieriprodukter osv.. Bruker det og være noe særlig utvalg på halv pris varer i din butikk? Anonymkode: cb525...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Min lokale butikk (Coop, ikke Kiwi) har alltid masse halvpris-varer. Jeg kjøper alt mulig på halv pris, men mest kjøttvarer og meieriprodukter. I det siste har det vært mye kylling og meieriprodukter, og det passer meg perfekt. Anonymkode: e0bb2...724 1
Mis(s)Understood Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Min Kiwi er områdets mest populære, - og de har en innkjøpsansvarlig som er svært dyktig. Det betyr at det sjelden er overflod i 50% avdelingen, men det hender. Skulle innom der og kjøpe Skyr i dag, og tok med meg et par pakker egg fra 50% avdelingen - så skal jeg være så ærlig at jeg synes det er supert at butikken har så god styring på varelageret sitt at ikke 50% avdelingen alltid er overfylt. 5
hjertesukka Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Jeg kjøper surmelk/melk, majones, middagsmat og diverse når de har tilbud der. Men i dag var det tomt. 2
NuckingFutz Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 Hvor i Kiwi-butikkene finner man denne 50%-avdelingen? Ser at det av og til er noen varevogner min lokale Kiwi har satt vilkårlig ved inngangspartiet, med produkter til redusert pris.. Er det dette som er "avdelingen" kanskje? 1
Poserose Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 På kiwien der jeg bor har de ikke 50% avdeling.. Men på coop mega handler jeg masse til 50%. Det blir mest kjøtt som jeg kan fryse og egg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #7 Skrevet 23. april 2016 Trodde alle kiwi butikkene hadde dette etter 1 januar? I min kiwi butikk så ligger 50% avdelingen i en kjøledisk i nærheten av pålegg og eggene. :-) det begynte bra, men så var det en lang periode det lå varer der, men disse hadde gått ut på dato for 1 og 2 dager siden.. Trodde ikke det var lov å selge? Dette var kylling etc :/ Var innom i kveld og kjøpte kjøttdeig, kylling, fiskekaker og mye yoghurt! Alt får ut på tirsdag.. Så jeg er kjempe fornøyd! :-) Anonymkode: cb525...4ed 3
Mis(s)Understood Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 Signerer Anonymkode: cb525...4ed - også i min Kiwi er 50% avdelingen i en liten kjøledisk i nærheten av pålegg og frukt/grønnsaker. Den er merket med plakat, men jeg ser at den ikke nødvendigvis trenger være veldig lett å finne ja.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 Ja. Men jeg må siat kiwi og rema1000 her jeg bor er elendig på å gå gjennom varene,coop derimot gjør et veldig god jobb Anonymkode: 73012...a77
Gjest Jessica Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 Det er noe av det Beste som har hendt meg i år 🙈 Jeg kjøper det meste der som vi selvsagt bruker til vanlig. Da legger jeg kjøtt og slikt i fryseren, og dette har jeg spart masse på. Tar en sykkeltur rundt klokken 21 , og sykler til 2-3 butikker med en bag 🙈😂 Så flaut, men så spennende
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #11 Skrevet 24. april 2016 De er jo fulle av varer som folk ikke gidder å legge på plass når de har ombestemt seg. Innmari irriterende! Anonymkode: 21e78...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå