Gå til innhold

Treningsthights for lange ben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tips? Er 180 høy.

Anonymkode: 3efa7...7c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nike pro rekker helt ned om man er høy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har noen tips? Er 180 høy.

Anonymkode: 3efa7...7c0

Stormberg har god lengde på sine treningstights

Anonymkode: 8f335...101

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en fra barneavdelingen på h&m (str. 170, ca str. S) og den er dritlang i beina! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

We are fit-tightsene er lange i beina, i tillegg til god høyde i livet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn til opplysning. En på 180 er ikke lik lang i beina. Man kan ha lang overkropp, og korte bein, eller kort overkropp og lange bein. F.eks meg. Jeg er 168 høy og beina mine er 86 cm lange. Jeg er kort i livet og beina er regnet som lange. 

Anonymkode: a6a57...22c

Skrevet

Jeg bruker 2XU Tall, men jeg synes de også blir litt for korte i beina. Vanlig 2XU blir piratbukse-lengde på meg. Har ikke prøvd noen andre, holder meg til 2XU'en da den er fin ellers, og ikke gjennomsiktig om man har så liten rumpe som meg..

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn til opplysning. En på 180 er ikke lik lang i beina. Man kan ha lang overkropp, og korte bein, eller kort overkropp og lange bein. F.eks meg. Jeg er 168 høy og beina mine er 86 cm lange. Jeg er kort i livet og beina er regnet som lange. 

Anonymkode: a6a57...22c

Uhm, ja, men TS ba om tips til bukse til lange bein. Mener du at hun må revurdere sin egen beinlengde kun fordi hun valgte å skrive høyden sin?

• Liker 1
  • 5 år senere...
Skrevet

Drar opp igjen denne tråden, noen nye tips til tights som er lange i beina? 

Selv liker jeg den eldre versjonen av Gymshark Flex, men ser den nye versjonen ikke er like lang (eller stretchy) som den gamle… 

Anonymkode: d0725...6ce

Skrevet

BARA sine er lange for meg i hvert fall. Vet høyden ikke sier alt om lengden på bena, men jeg er 178 og de fra BARA er lenger enn jeg trenger.

Anonymkode: c05e7...db9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...