Gå til innhold

Sex med barn i hus..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør dere det ift stønning, lyder og slikt? Blir jo litt kjedelig bare med misjonæren.. 

Anonymkode: 3ff08...933

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man skal ikke ha sex med barn i hus. Man skal heller ikke ha sex med barn utendørs. Man skal rett og slett aldri ha sex med barn.

Endret av NydeligMann
  • Liker 8
Gjest Coolaid
Skrevet
9 minutter siden, NydeligMann skrev:

Man skal ikke ha sex med barn i hus. Man skal heller ikke ha sex med barn utendørs. Man skal rett og slett aldri ha sex med barn.

Klart man skal leve som et sunt og normalt menneske. Kjælighet mellom mor og far er bare sunt for barn å se, man er rollemodeller. 

Sex kan man fint ha, man er diskre men puler hverandre sanseløs like vel og skaper god stemning i huset. 

Man slutter ikke med sex fordi man har barn !

Skrevet
12 minutter siden, Coolaid skrev:

Klart man skal leve som et sunt og normalt menneske. Kjælighet mellom mor og far er bare sunt for barn å se, man er rollemodeller. 

Sex kan man fint ha, man er diskre men puler hverandre sanseløs like vel og skaper god stemning i huset. 

Man slutter ikke med sex fordi man har barn !

Tror du misset spøken her!

• Liker 6
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)
3 minutter siden, peppermyntete skrev:

Tror du misset spøken her!

Det kan godt være :) Jeg var i tvil om det bare var dårlig norsk eller tull. 

Uansett, da vet alle hva jeg syns :laugh:

Endret av Coolaid
Skrevet
27 minutter siden, Coolaid skrev:

Det kan godt være :) Jeg var i tvil om det bare var dårlig norsk eller tull. 

Uansett, da vet alle hva jeg syns :laugh:

Jeg tror det var en dårlig spøk! Du var i alle fall mye mer fornuftig ^^

Skrevet

Gjør det når ungen sover, selvfølgelig.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan man ha sex i huset når man har barn, men man er rolige. Man stønner ikke og hyler som en stukken gris. Hadde selv en mor som skreik og stønte så mye at det hørtes mer ut som om hun ble drept enn at hun hadde sex.

For ungenes skyld, så holder man seg rolig, eller man kan lydisolere rommet. :P 

Anonymkode: 0243d...e04

Skrevet

Her knulles det og det selv med både småbarn og tenåringer i hus. Men må ikke henge i taklampa og hyle som en hyene i fullmåne.

Og man tager den fritiden man finner. Mens ungene er på skole/ barnehage funker som jernet. Ja vi jobber skift begge to og utnytter tiden våres.

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg vokste opp var det populært å sende barna på søndagsskole søndag morgen. Det gikk rykter om at en del hadde alternativ motivasjon for dette.

Anonymkode: 46ed0...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...