AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Hvordan gjør dere det ift stønning, lyder og slikt? Blir jo litt kjedelig bare med misjonæren.. Anonymkode: 3ff08...933
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 (endret) http://www.jamesmylne.co.uk/blog/wp-content/uploads/2013/07/Hepburn-Gag-detail.jpg Anonymkode: 6130e...094 Endret 25. april 2016 av Ann Christin 6
NydeligMann Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 (endret) Man skal ikke ha sex med barn i hus. Man skal heller ikke ha sex med barn utendørs. Man skal rett og slett aldri ha sex med barn. Endret 23. april 2016 av NydeligMann 8
Gjest Coolaid Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 9 minutter siden, NydeligMann skrev: Man skal ikke ha sex med barn i hus. Man skal heller ikke ha sex med barn utendørs. Man skal rett og slett aldri ha sex med barn. Klart man skal leve som et sunt og normalt menneske. Kjælighet mellom mor og far er bare sunt for barn å se, man er rollemodeller. Sex kan man fint ha, man er diskre men puler hverandre sanseløs like vel og skaper god stemning i huset. Man slutter ikke med sex fordi man har barn !
peppermyntete Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 12 minutter siden, Coolaid skrev: Klart man skal leve som et sunt og normalt menneske. Kjælighet mellom mor og far er bare sunt for barn å se, man er rollemodeller. Sex kan man fint ha, man er diskre men puler hverandre sanseløs like vel og skaper god stemning i huset. Man slutter ikke med sex fordi man har barn ! Tror du misset spøken her! 6
Gjest Coolaid Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 (endret) 3 minutter siden, peppermyntete skrev: Tror du misset spøken her! Det kan godt være Jeg var i tvil om det bare var dårlig norsk eller tull. Uansett, da vet alle hva jeg syns Endret 23. april 2016 av Coolaid
peppermyntete Skrevet 23. april 2016 #7 Skrevet 23. april 2016 27 minutter siden, Coolaid skrev: Det kan godt være Jeg var i tvil om det bare var dårlig norsk eller tull. Uansett, da vet alle hva jeg syns Jeg tror det var en dårlig spøk! Du var i alle fall mye mer fornuftig ^^
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 Selvfølgelig kan man ha sex i huset når man har barn, men man er rolige. Man stønner ikke og hyler som en stukken gris. Hadde selv en mor som skreik og stønte så mye at det hørtes mer ut som om hun ble drept enn at hun hadde sex. For ungenes skyld, så holder man seg rolig, eller man kan lydisolere rommet. Anonymkode: 0243d...e04
Pæddan Skrevet 23. april 2016 #10 Skrevet 23. april 2016 Her knulles det og det selv med både småbarn og tenåringer i hus. Men må ikke henge i taklampa og hyle som en hyene i fullmåne. Og man tager den fritiden man finner. Mens ungene er på skole/ barnehage funker som jernet. Ja vi jobber skift begge to og utnytter tiden våres.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #11 Skrevet 23. april 2016 Der jeg vokste opp var det populært å sende barna på søndagsskole søndag morgen. Det gikk rykter om at en del hadde alternativ motivasjon for dette. Anonymkode: 46ed0...dee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå