Gå til innhold

Jeg får bruke Netflix-kontoen hans....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en fyr såvidt, nå er han på jobbreise og vi skal treffes med en gang han kommer hjem.

Nå har han gitt meg brukernavn og passord på Netflixen sin, hvordan skal jeg tolke det? :)

Anonymkode: 5a9a2...cea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tolke-tjenesten.no kanskje du får svar her?:)

Anonymkode: 9b16b...7a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan dele en Netflix-konto på inntil fire personer, ville ikke lagt så mye i det.

Anonymkode: 73765...827

• Liker 8
Skrevet

Er det noe å tolke da? :laugh: 

• Liker 5
Skrevet

Tolk det positivt du.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe å overanalysere i det vide og brede!? Kan du ikke bare ta det som en hyggelig gest. Det er jo positivt, åpenbart. :-)

Anonymkode: cf61e...53e

• Liker 3
Gjest lipgloss
Skrevet

:) ikke tolk og analyser alt da vennen,kan si at det er jo ikke negativt da,men som sagt ikke legg så mye energi i slike ting :)

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Kragebein, mod

Skrevet

Du får tolke det som at han er snill og har noen ledige brukere tilgjengelig. Kan jo være inntil fire stk som deler samme konto. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan dele en Netflix-konto på inntil fire personer, ville ikke lagt så mye i det.

Anonymkode: 73765...827

Enig..jeg deler min Netflix med hvem som helst og en jeg leide air bnb leilighet hos delte sin med meg. Er ganske vanlig og random ubetydelig ting å gjøre.

Anonymkode: ff1c9...47b

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og oppfordring til lovbrudd.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet

Han tror at du er fattig?

Anonymkode: 69d15...448

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har truffet en fyr såvidt, nå er han på jobbreise og vi skal treffes med en gang han kommer hjem.

Nå har han gitt meg brukernavn og passord på Netflixen sin, hvordan skal jeg tolke det? :)

Anonymkode: 5a9a2...cea

Han vil at du skal se på tv.

Anonymkode: 89755...88b

Skrevet

Jeg deler fremdeles Netflix-passord med en fyr jeg rota litt med for tre år siden. Han sendte meg HBO-passordet sitt for et års tid siden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg deler den med "alle". De som sier de ikke har netflix gir jeg gjerne brukernavn og passord til, så kan de prøve ut en stund. Når jeg oppdager at det er for mange bytter jeg bare passord, og så får jeg den for meg selv igjen. Ville ikke lagt noenting i det, det er sånt jeg kan gjøre med noen jeg har møtt en gang liksom..

Anonymkode: 3abfa...a70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...