Pipaluk Skrevet 23. april 2016 #1 Del Skrevet 23. april 2016 Er det bare jeg som synes kritikk som blir gitt som om det ikke skulle være kritikk faktisk føles værre enn å få alt servert med en gang? Min nye sjef ringte meg og lurte på hvordan det gikk med prosjektet mitt. Hun startet med " det jeg skal si nå er ikke skummelt eller farlig og ikke ta det personlig men.....Det var tydelig at det var samlet opp en del frustrasjon der- Jeg ble veldig lei meg og skulle ønske at hun bare kom med alt med en gang, uten å pakke det inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 23. april 2016 #2 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg er og enig i at det er bedre å få ting direkte, på en fin måte, selvsagt, men det er også mange idag som ikke tåler kritikk, eller som evner å ta imot kritikk på en god måte. Kanskje sjefen din har vært borti slike og derfor er hun forsiktig når hun gir kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. april 2016 #3 Del Skrevet 23. april 2016 Noen folk tåler ikke at man er direkte. Hvis de hadde svart: "Det sugde, hva faen tenkte du på?" tror du virkelig du hadde vært mer fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 24. april 2016 #4 Del Skrevet 24. april 2016 Ja. Jeg har bare hatt gode sjefer, men ville nok foretrukket å få konstruktiv kritikk. Kanskje du ikke er en person som er så lett å kritisere? Har du lett for å bli veldig sint? Kanskje hun rett og slett ikke tør å gi deg all den kritikken du selv sier du burde fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #5 Del Skrevet 24. april 2016 Noen pakker inn, eller forbereder mottaker på at nå kommer noe du kan og sannsynligvis vil oppleve negativt... dette er teknikker enkelte lærer i sin lederutdanning, mens andre er slik skrudd sammen. Noen er skrudd sammen slik at de vil ha alt i klar tale uten innpakning, andre opplever at innpakning er bedre. Vi er alle ulike, din sjef gjør ting på sin måte og du gjør ting på din måte. Det er dette som gjør oss til mennesker med ulike egenskaper. Gjort er hjort og saken er vel ferdig? Anonymkode: 34cd8...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #6 Del Skrevet 25. april 2016 Ts!!hallo i luken!! Ta imot hjelpen!! Anonymkode: b263a...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå