Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år orker jeg ikke følelsen av å være glødelampe og bli kalt snømann med en gang det er tid for bare legger. Jeg blir virkelig kritthvit om vinteren! Så tenkte jeg skulle prøve meg på litt selvbruning i år. Jeg vil ikke bli veldig brun, bare litt mindre hvit... :P Haha. Sånn litt fin gyllen i huden. Hva er din favoritt, som ikke er for avansert for en nybegynner å bruke?

Anonymkode: 938a6...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

St.Tropez er veldig bra! Huden min ser ihvertfall veldig naturlig ut med den og har heller aldri opplevd at den smitter av på klærne. Er veldig lett å påføre og enkelt å ikke få skjolder:)

Skrevet

Du må ikke bruke for mørk farge først og fremst. Spør butikken etter prøve og bruk den et sted som ikke vises til daglig. Jeg liker dior sin man noen blir jo oransje av den og. Enig i at St.tropez er god men synes den er pes å smøre ut pga. konsistensen.

Skrevet

Har brukt St.Tropez gradually medium (ellerno), men gikk fort lei. Det ble dyrt, smittet av på laken og hvite topper, lukten satt i klærne, ble mer oransje enn gyllen (har nok med hudtone), var et herk å smøre hele kroppen og være usikker på om resultatet ble jevnt (måtte vente omkring 10 timer på å se brunfargen). Nei huff

AnonymBruker
Skrevet

Cocoa Brown er bra

Anonymkode: a6425...d2d

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cocoa Brown er bra

Anonymkode: a6425...d2d

+ 1

Jeg har akkurat kjøpt Cocoa Brown på Blivakker, og er godt fornøyd med den. Jeg kjøpte Tan Mousse Dark, men den er absolutt ikke så mørk. Den har brun farge, slik at jeg ble litt "Å, nei" når jeg smurte den på. Men etter en time skal den dusjes av, og da ble det bare en fin glød igjen.

Men en tanning mitt bør du kjøpe. https://www.blivakker.no/product/hudpleie/solpleie/selvbruning/3053921/vita-liberata-tanning-mitt-1-stk

Jeg var helt overrasket over hovr jevnt moussen ble smurt på. Jeg har brukt brunkrem og geleer før og tenkt at jeg smurte det bra nok på. Men leste at cocoa brown moussen var litt tørr og vanskelig å få jevn, og de anbefalte å bruke vott. Jeg synes den votten var verd hver krone, det ble en sømløs og helt jevn påføring over arm, bryst, hals og ansikt.

Elles er TanCan bronse flott, men den søler. Så jeg skal bruke den utendørs til sommeren. Den har også brunfarge tilsatt, jeg tenker den blir bra til mine hvite ben. Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe den ufargete varianten, så jeg kan bruke den inne på badet.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, hvorfor gidder du?

Blek hud er vakkert, hud med selvbruning er gørrstygt.

Anonymkode: c66aa...64c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er likblek, og har aldri, aldri funnet en selvbruning som gir en naturlig farge. Det ser alltid gult eller oransje ut. Om du virkelig er likblek er det klin umulig å finne noe, siden de fleste selvbruninger er utviklet for de som har litt mer grunnlag / litt mer pigmenter i huden. Har prøvd alt slags greier og blir alltid like skuffet.

Anonymkode: b32ac...5cd

AnonymBruker
Skrevet

Takker for alle tips :)

Jeg gidder fordi det tar utrolig lang tid før jeg får noe som helst farge, jeg går som regel til midt uti juli før jeg begynner å få en svak farge. Jeg orker ikke flere kommentarer på at jeg ser ut som en snømann, er selvvlysende osv. Jeg har ikke tenkt til å bli knallbrun, bare få en svakt gylden tone så jeg ikke er så blendahvit.

En venninne anbefalte Dove sin fuktighetskrem som har littegrann selvbruning i seg, tror jeg prøver den først!

Anonymkode: 938a6...e8f

Skrevet

Har nylig begynt å brukt den relanserte fuktighetskremen til Dove, og er fornøyd så langt. Er forholdsvis misførnøyd med hvit hud selv, så det var verdt å prøve, selv om man kanskje ikke får så kraftig farge etter første forsøk.

Et tips er å investere i en selvbruningshanske før du begynner, fordelaktig for å luke vekk potensielle spørsmål ang. tydelige misfarginger :P

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg om snømann-kommentarene:P

Har også hørt mye godt om St. Tropez, uten at jeg har prøvd selv. Men jeg synes mange av disse selvbruningene gir for mye og for brå farge, så jeg liker bedre disse fuktighetskremene med litt selvbruning i. Tabber man seg ut så blir det ikke like åpenbart heller:P Jeg brukte ei stund Dove sin, og den var ok, men luktet ikke godt og brukte litt lang tid på å trekke inn. Men den er helt ok å starte med:) Selv byttet jeg til Loreal sin nutribronze og den synes jeg var mye bedre:)

Noen tips; skrubb huden jevnlig en ukes tid før du skal smøre deg inn. Smør deg med vanlig fuktighetskrem om du har tørre områder på huden ellers tar gjerne disse til seg mer farge. Og bruk hansker:P

Anonymkode: e71e2...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...