Gå til innhold

Dere med tenåringer/unge voksne barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når barna deres sover over hos venner etter bytur/fest, tenker dere at de lyver og sover over hos motsatt kjønn? Og hva tenker dere om det? 

Anonymkode: 44900...d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan bare svare fra "den andre enden". Ja jeg jugde endel om hvor jeg sov, for at foreldrene mine ikke skulle bekymre seg og jeg følte jeg hadde full kontroll. Men jeg opplevde ikke noe negativt ved det... jeg tenker at om mine foreldre ikke hadde hatt noe problemer med hvor jeg sov hadde jeg heller ikke jugd om det. Det er kanskje bedre å vite hvor en sover og være missfornøyd med det enn å være usikker?

Er nå 25 og gift så det gikk bra med meg selvom jeg ikke alltid sov der jeg skulle ;)

Endret av goldenchanel
  • Liker 1
Skrevet

Her har vi ett åpent forhold til det aller meste så nei, jeg stoler på at hun er der hun sier hun er. Hun er 19 og russ nå. De to på 14 overnatter sjeldent andre steder så det trenger vi ikke bekymre oss for...ennå.

AnonymBruker
Skrevet

Man har rett på et privatliv. Ingen har krav på å få vite hvem jeg overnatter hos. 

Anonymkode: 5c69f...5f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen problemer med at barnet mitt hadde overnattet hos motsatt kjønn når de er over 18.

Anonymkode: d34b1...2fc

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når barna deres sover over hos venner etter bytur/fest, tenker dere at de lyver og sover over hos motsatt kjønn? Og hva tenker dere om det? 

Anonymkode: 44900...d6c

Ringer alltid å bekrefter hos foreldre jeg da (noen ganger bare sier jeg det) så det har ikke fallt de inn å prøve å lyve.

Anonymkode: 57b45...c3a

AnonymBruker
Skrevet

Så ikke bytur/fest greiene. Mine er ikke 18. Så se bort i fra svaret mitt.

Anonymkode: 57b45...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...