Batteri Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Vi har en Kenwood som jeg vet kan brukes til uendelig mange flere ting enn vi faktisk bruker den til. Jeg lurer derfor på hva dere bruker deres kjøkkenmaskin til, og hva slags tilbehør dere bruker?
stjernefrukt Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Utenom de vanlige funksjonene liker jeg råkostjernet som monteres foran på kenwooden. Bruker den til råkost (!), og til grønnsaker i gryter og supper. Hvis jeg er ekstra lat bruker jeg den til ost også. ☺️
Alice123 Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 (endret) Leste feil. Endret 23. april 2016 av Alice123
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, Alice123 skrev: Termometer man kan stikke i kjøtt. Trodde spørsmålet var hva man kan bruke kjøkkenmaskinen til jeg... Anonymkode: b100d...31e
Alice123 Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde spørsmålet var hva man kan bruke kjøkkenmaskinen til jeg... Anonymkode: b100d...31e Det er det! Jeg leste alt for dårlig og hoppet over "tilbehør". Sorry!
Dr. A. Kula Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, Alice123 skrev: Termometer man kan stikke i kjøtt. Til en kjøkkenmaskin? Termometer til stekeovn og/eller mikrobølgeovn kan jeg forstå kan være nyttig, men det var jo ikke hva TS spurte om. Har selv anskaffet meg mye av tilbehøret til min (vår) Kenwood, men den blir desverre mindre brukt enn ønskelig. Av utstyret som brukes, er juicer, og sitruspresseren, samt hurtigmikser for smoothie. Ellers var det en drøm å skive poteter til gratinering, så det kommer jeg nok til å gjøre mer.
#frøken Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 Det er gøy å lage pølser. Men jeg hadde greid meg uten.
Sølvrosen Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 Jeg bruker nesten bare eltekroken til brødbaking og kjøttkverna til å lage fiskekaker, kjøttdeig og potetball. Jeg har blender også, men den har bare vært brukt en gang. Kjøkkenmaskina er litt for stor til å lage kakerøre og slikt, så da pisker jeg heller eggedosisen for hånd. God trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå