AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Heisann, jeg har en pc men må dessverre kjøpe en ny. Det er en av de beste PCene jeg har hatt så jeg ville gjerne kjøpt en identisk men ingen ser ut til å selge den mer. Det var en HP 430 G1. Så jeg ville gjerne hatt en likende PC som tilbyr mye av det samme. Pris: Det høyeste jeg betaler for en pc er 5000kr Det viktigste for meg når jeg skal bruke pcen er at den kan bruke programmer som movie maker, photoshop, krita og kan spille spill som for eksempel the sims 4. PS: Jeg har ingen interesse av reparere PCen, har hatt den i 3 år og det kommer på mye penger hvis jeg skal reparere den så jeg kan likevel kjøpe meg en ny en Anonymkode: 736c4...32e
ajarRun Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Det er gratis å reparere den, bare lever den inn på reklamasjon, det er hvis du ikke har ødelagt den selv. Hvilken som helst PC med i5-prosessor vil være like bra som den.
Jonencloud Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Tror det beste du kan få for 5000 er denne https://www.komplett.no/product/866204/pc-nettbrett/baerbar-pc/ultraportable/lenovo-e31-80-133-hd#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå