AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Det er ALDRI noe greit å bli holdt utenfor. Det er vondt og det sårer. Man føler at folk ikke vil gå med deg og du føler det er noe galt med deg. Det stikker. Det er en veldig vond følelse på onsdag, så spurte jeg en venninne om vi skulle drikke til lørdag. Hun sa hun og typen kanskje skulle på fest, men jeg kunne bli med. En annen venninne ville bli med hvis det ble noe av. På fredag ettermiddag sendte jeg henne en melding om hun visste hva det ble til. Om det ble fest. Ikke noe svar. Sendte hun andre venninnen min en melding i 12 tiden i dag om hun visste noe. Da sa hun det ikke ble noe av MEN. Jeg fikk vite av en felles venninne istad at det ble fest og de hadde vært inne hos henne for å låne krølltang. Den den ene gidder ikke å svare mens den andre lyver til meg. Hvis de ikke ville ha meg med, så får de heller si det. Er så utrolig skuffa! Jeg synes det er dårlig gjort. Det stakk i hjerte da jeg fikk vite det. Jaja, får kose meg med en film eller noe i kveld da Anonymkode: fcca7...454
calavi Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 (endret) Om mine "venninner" bevisst hadde holdt meg utenfor på den måten så hadde jeg faktisk ikke sett noe grunn til å holde kontakten med de, jeg håper du føler det samme. Livet er for kort til å kaste bort tiden på mennesker som behandler deg som dritt. Endret 23. april 2016 av calavi 5
Dricka Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Bare kutt de ut! Ikke gidd å ha noe med de å gjøre
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 De er nok redd for å såre deg og si sannheten, så du bør kutte kontakten med dem selv. Vis at du klarer deg uten dem og at det er idiotisk å ignorere/lyve om man ikke vil være ærlig! Anonymkode: eea56...c22
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 6 minutter siden, wintergirl skrev: Holder de deg ofte utenfor? Ikke som jeg kan huske. Hvertfall ikke på denne måten. Vet ikke om jeg skal konfrontere de eller ikke. Da må de jo si sannheten. Jeg har jo litt lyst til å vite hvorfor og om jeg har gjort noe galt. Anonymkode: fcca7...454
Summers Skrevet 23. april 2016 #7 Skrevet 23. april 2016 (endret) slettet Endret 23. april 2016 av Summers
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 Jeg tror kanskje jeg ville sendt en mld "Hei. Jeg ville bare si at hvis dere ikke ønsket å ha meg med på festen i kveld, så kunne dere bare sagt det til meg. Å holde det hemmelig og gå bak ryggen min slik dere gjør nå, sårer meg mer enn om dere hadde vært ærlige. Håper dere får en fin kveld.". Eller noe i den dur. Også ville jeg sett hva de svarte. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Hvis de ikke har en god grunn for hvorfor de har gjort som de har gjort, så tror jeg at jeg bare ville faset dem ut. Som noen over her skriver, du trenger ikke sånne mennesker i livet ditt. Det er nok av folk som ikke ville holdt deg utenfor. Håper du klarer å få en fin kveld likevel ts. Kjøp deg litt godis, se på en god film eller serie og gled deg over at du slipper å våkne i morgen bakfull med hodepine. Var en periode i livet mitt hvor jeg ble fryst ut mye, så jeg vet hvor vondt det kan være. Håper det ordner seg for deg Anonymkode: 2f554...9f4 5
SøtMelon Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke som jeg kan huske. Hvertfall ikke på denne måten. Vet ikke om jeg skal konfrontere de eller ikke. Da må de jo si sannheten. Jeg har jo litt lyst til å vite hvorfor og om jeg har gjort noe galt. Anonymkode: fcca7...454 Jeg hadde ikke giddet å konfrontert de, da handlingen deres sier mer enn 1000 ord. Vis dem at du er sterk og uavhengig! Så skaffer du deg nye venner attpåtil 😊 Disse slemme jentene fortjener hverandre. Skål TS! 3
wintergirl Skrevet 23. april 2016 #10 Skrevet 23. april 2016 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke som jeg kan huske. Hvertfall ikke på denne måten. Vet ikke om jeg skal konfrontere de eller ikke. Da må de jo si sannheten. Jeg har jo litt lyst til å vite hvorfor og om jeg har gjort noe galt. Anonymkode: fcca7...454 Ok. Gjør som du føler for. Vil du konfrontere dem, så gjør det, eller som andre her sier så kan du kutte dem ut. Veldig dårlig gjort å gjøre sånt mot en venninne ihvertfall. Jeg tror jeg ville skrevet en mld og ønsket dem en fin kveld og håper festen blir knall og takk for at dere husket på meg forresten! Men det er meg da Uansett så håper jeg du får en fin lørdagskveld og finner deg ordentlige gode venninner som liker å ha deg med Endret 23. april 2016 av wintergirl
Gjest O.G. Skrevet 23. april 2016 #11 Skrevet 23. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror kanskje jeg ville sendt en mld "Hei. Jeg ville bare si at hvis dere ikke ønsket å ha meg med på festen i kveld, så kunne dere bare sagt det til meg. Å holde det hemmelig og gå bak ryggen min slik dere gjør nå, sårer meg mer enn om dere hadde vært ærlige. Håper dere får en fin kveld.". Eller noe i den dur. Også ville jeg sett hva de svarte. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Hvis de ikke har en god grunn for hvorfor de har gjort som de har gjort, så tror jeg at jeg bare ville faset dem ut. Som noen over her skriver, du trenger ikke sånne mennesker i livet ditt. Det er nok av folk som ikke ville holdt deg utenfor. Håper du klarer å få en fin kveld likevel ts. Kjøp deg litt godis, se på en god film eller serie og gled deg over at du slipper å våkne i morgen bakfull med hodepine. Var en periode i livet mitt hvor jeg ble fryst ut mye, så jeg vet hvor vondt det kan være. Håper det ordner seg for deg Anonymkode: 2f554...9f4 Enig. Deretter slette dem overalt.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #12 Skrevet 23. april 2016 Så barnslig. Få deg noen nye venner. Det høres ut som de er 17 år - Er de forelsket i samme gutt også? Anonymkode: 2397f...f44 1
Gjest Rose11 Skrevet 24. april 2016 #13 Skrevet 24. april 2016 Føler med deg TS. Dette var råttent gjort. Tror ikke jeg ville hatt venninner som holder på sånn. Har det bedre uten. Håper de sitter med en vond smak i munnen. Makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå