Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har et Crossfit treningsprogram som man kan trene hjemme, uten utstyr? 

Anonymkode: a6f8b...861

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å Google forskjellige WOD-er, også se hvilke som ikke krever utstyr :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, rh1 skrev:

Er vel bare å Google forskjellige WOD-er, også se hvilke som ikke krever utstyr :) 

Jeg har ikke særlig peiling på crossfit fra før av, vet bare sånn cirka hva det går ut på, så vet ikke om jeg klarer å lage til selv. 

Skrevet

... Sjekk ut det her;) fant det ved å Google crossfit trening hjemme- du finner sikkert litt forskjellig hvis du ser etter det. (Det er veldig vanlig å bruke kettlebells i crossfit, så hvis det er noe du har planer om å gjøre mye ville jeg investert i det + pull up- stang. ;) 

http://aktivtrening.com/trening/crossfit/crossfit-skolen-del-1

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, rh1 skrev:

... Sjekk ut det her;) fant det ved å Google crossfit trening hjemme- du finner sikkert litt forskjellig hvis du ser etter det. (Det er veldig vanlig å bruke kettlebells i crossfit, så hvis det er noe du har planer om å gjøre mye ville jeg investert i det + pull up- stang. ;) 

http://aktivtrening.com/trening/crossfit/crossfit-skolen-del-1

Takk! :)

Har ikke så mye penger, men kan jo ev prøve å være litt kreativ når det gjelder kettlebells, og finne noe annet jeg kan bruke. Pull ups klarer jeg uansett ikke, så det er ikke vits:fnise:

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Hva er crossfit for noe? Vet det er en treningsform, men helt konkret hva går det ut på? Er det bare styrketrening? 

Anonymkode: a5441...0e4

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk! :)

Har ikke så mye penger, men kan jo ev prøve å være litt kreativ når det gjelder kettlebells, og finne noe annet jeg kan bruke. Pull ups klarer jeg uansett ikke, så det er ikke vits:fnise:

Du kan jo ta negative, eller bruke treningsstrikk:) også er det greit å bruke til å trene mage (beinhev) og skulderaktivering/grepsstyrke.;) 

ja, noen sånne plastikkbeholdere som har vært spylevæske i feks kan vel funke:p 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er crossfit for noe? Vet det er en treningsform, men helt konkret hva går det ut på? Er det bare styrketrening? 

Det er vel en blanding av styrketrening og kondisjonstrening. Den typen jeg har trent før er at du skal utføre x antall reps av feks tre ulike øvelser, også skal du prøve å gjennomføre dette raskest mulig innen 1 min. Den tiden som er igjen av minuttet kan du hvilke, før du begynner på igjen. Også gjennomfører man dette i 3x10 min. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en blanding av styrketrening og kondisjonstrening. Den typen jeg har trent før er at du skal utføre x antall reps av feks tre ulike øvelser, også skal du prøve å gjennomføre dette raskest mulig innen 1 min. Den tiden som er igjen av minuttet kan du hvilke, før du begynner på igjen. Også gjennomfører man dette i 3x10 min. 

Er det mer som stasjonstrening da? At det er ulike øvelser som skal gjennomføres på en viss tid? F.eks markløft et sted, hoppetau et annet osv? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det mer som stasjonstrening da? At det er ulike øvelser som skal gjennomføres på en viss tid? F.eks markløft et sted, hoppetau et annet osv? 

Nei, ikke egentlig. Det blir på en måte noe annet. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...