AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Noen som har et Crossfit treningsprogram som man kan trene hjemme, uten utstyr? Anonymkode: a6f8b...861
rh1 Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Er vel bare å Google forskjellige WOD-er, også se hvilke som ikke krever utstyr
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, rh1 skrev: Er vel bare å Google forskjellige WOD-er, også se hvilke som ikke krever utstyr Jeg har ikke særlig peiling på crossfit fra før av, vet bare sånn cirka hva det går ut på, så vet ikke om jeg klarer å lage til selv. Anonymkode: a6f8b...861
rh1 Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 ... Sjekk ut det her;) fant det ved å Google crossfit trening hjemme- du finner sikkert litt forskjellig hvis du ser etter det. (Det er veldig vanlig å bruke kettlebells i crossfit, så hvis det er noe du har planer om å gjøre mye ville jeg investert i det + pull up- stang. http://aktivtrening.com/trening/crossfit/crossfit-skolen-del-1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 3 minutter siden, rh1 skrev: ... Sjekk ut det her;) fant det ved å Google crossfit trening hjemme- du finner sikkert litt forskjellig hvis du ser etter det. (Det er veldig vanlig å bruke kettlebells i crossfit, så hvis det er noe du har planer om å gjøre mye ville jeg investert i det + pull up- stang. http://aktivtrening.com/trening/crossfit/crossfit-skolen-del-1 Takk! Har ikke så mye penger, men kan jo ev prøve å være litt kreativ når det gjelder kettlebells, og finne noe annet jeg kan bruke. Pull ups klarer jeg uansett ikke, så det er ikke vits Anonymkode: a6f8b...861 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #7 Skrevet 23. april 2016 Hva er crossfit for noe? Vet det er en treningsform, men helt konkret hva går det ut på? Er det bare styrketrening? Anonymkode: a5441...0e4
rh1 Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk! Har ikke så mye penger, men kan jo ev prøve å være litt kreativ når det gjelder kettlebells, og finne noe annet jeg kan bruke. Pull ups klarer jeg uansett ikke, så det er ikke vits Anonymkode: a6f8b...861 Du kan jo ta negative, eller bruke treningsstrikk:) også er det greit å bruke til å trene mage (beinhev) og skulderaktivering/grepsstyrke.;) ja, noen sånne plastikkbeholdere som har vært spylevæske i feks kan vel funke:p 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er crossfit for noe? Vet det er en treningsform, men helt konkret hva går det ut på? Er det bare styrketrening? Anonymkode: a5441...0e4 Det er vel en blanding av styrketrening og kondisjonstrening. Den typen jeg har trent før er at du skal utføre x antall reps av feks tre ulike øvelser, også skal du prøve å gjennomføre dette raskest mulig innen 1 min. Den tiden som er igjen av minuttet kan du hvilke, før du begynner på igjen. Også gjennomfører man dette i 3x10 min. Anonymkode: a6f8b...861
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #10 Skrevet 23. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en blanding av styrketrening og kondisjonstrening. Den typen jeg har trent før er at du skal utføre x antall reps av feks tre ulike øvelser, også skal du prøve å gjennomføre dette raskest mulig innen 1 min. Den tiden som er igjen av minuttet kan du hvilke, før du begynner på igjen. Også gjennomfører man dette i 3x10 min. Anonymkode: a6f8b...861 Er det mer som stasjonstrening da? At det er ulike øvelser som skal gjennomføres på en viss tid? F.eks markløft et sted, hoppetau et annet osv? Anonymkode: a5441...0e4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #11 Skrevet 23. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det mer som stasjonstrening da? At det er ulike øvelser som skal gjennomføres på en viss tid? F.eks markløft et sted, hoppetau et annet osv? Anonymkode: a5441...0e4 Nei, ikke egentlig. Det blir på en måte noe annet. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Anonymkode: a6f8b...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå