Gå til innhold

Stønner jenter mer enn gutter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv jente, og har lagt merke til at de guttene jeg har hatt sex med stønner ikke under sex, unntatt rett før og i mens de kommer. Er dette tilfeldig, eller stønner gutter generelt lite under sex? Eller er sexen med meg bare ikke god nok?🙈

Anonymkode: 95be6...aa5

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Mange av oss oppfatter det som feminint å stønne under sex, og tror at det er turn off for kvinnen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel litt mer "forventet" at kvinner stønner. Jeg har aldri stønnet (er mann) og har aldri hatt grunn til det annet enn når jeg kommer. Dog puster jeg litt tyngre under akten. 

Det har hvert fall ikke noe med deg å gjøre TS, det kan du føle deg rimelig sikker på :)

Anonymkode: 8aac6...b41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å høre en mann stønne, så lenge det ikke blir sånn kort og opp i toneleie. Deilig å høre stønning når de jobber og nyter akten. 

Har opplevd mange menn som stønner, så tror det er litt tilfeldig =)

Anonymkode: a2e70...ff1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri helt sett poenget med å stønne. Stønner ikke når jeg gjør andre ting som er anstrengende (som trening) eller godt (som å spise), så synes det virker merkelig å gjøre det under sex og.

Anonymkode: 281e3...806

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri helt sett poenget med å stønne. Stønner ikke når jeg gjør andre ting som er anstrengende (som trening) eller godt (som å spise), så synes det virker merkelig å gjøre det under sex og.

er det ikke like merkelig med helt stille sex, da? 

Anonymkode: a2e70...ff1

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt korrekt. Det blir det samme som å stønne rundt i hagen med en trillebår eller når man stabler ved. Fullstendig idiotisk. De fleste stønner bare fordi de tror det skal være slik. Det er litt det samme som at man må på liv og død ha munnen svært åpen under sex...Whyyyy??

Anonymkode: c74d9...3cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt korrekt. Det blir det samme som å stønne rundt i hagen med en trillebår eller når man stabler ved. Fullstendig idiotisk. De fleste stønner bare fordi de tror det skal være slik. Det er litt det samme som at man må på liv og død ha munnen svært åpen under sex...Whyyyy??

Ja, det er det jeg mener. Får inntrykk av at stønningen egentlig er skuespill. Man har fått det for seg at man SKAL stønne, så da gjør man det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stønner fordi jeg har det godt.

Anonymkode: 28979...04a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stønner fordi jeg har det godt under sexen, hadde en gang sex med en fyr som sier ikke

fake det, da var hele sex opplevelsen over for meg-og siste gang jeg hadde sex med han.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stønner fordi jeg har det godt.

Hvor er logikken her?

• Liker 1
Skrevet

Haha, skuespill ... Hadde ikke klart å holde kjeft om jeg så ville. Vært en del putebiting opp gjennom når det ikke helt har passet seg med lyd, men det er fader meg stress å tie.

Ellers ja takk til mer lyd fra mannen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jeg mener. Får inntrykk av at stønningen egentlig er skuespill. Man har fått det for seg at man SKAL stønne, så da gjør man det.

Helt enig. Men det beste er likevel de som setter kjeften på vidt gap:hoho:. Ser fullstendig latterlig ut.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Haha, skuespill ... Hadde ikke klart å holde kjeft om jeg så ville. Vært en del putebiting opp gjennom når det ikke helt har passet seg med lyd, men det er fader meg stress å tie.

Ellers ja takk til mer lyd fra mannen.

Liker du best stor eller middels eller liten penis?

Anonymkode: ef280...946

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er logikken her?

Fordi når man har det veldig godt så stønner man? Akkurat som når man slår seg og får vondt sier man "au".

Anonymkode: e5a41...030

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er logikken her?

Behøver det å være noe logik i det?

Det kommer naturlig for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stønner også fordi jeg har det godt, ikke fordi det er anstrengende. Og det er jo også et signal til partner om at jeg liker det han gjør. 

Anonymkode: 95be6...aa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi når man har det veldig godt så stønner man? Akkurat som når man slår seg og får vondt sier man "au".

Anonymkode: e5a41...030

Du synes altså det er logikk i at man sier "au" når man slår seg...? At dette er en naturlig utvikling mennesket har hatt? Eller er det slik at vi sier det fordi andre sier det og vi er opplært til det...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du synes altså det er logikk i at man sier "au" når man slår seg...? At dette er en naturlig utvikling mennesket har hatt? Eller er det slik at vi sier det fordi andre sier det og vi er opplært til det...?

Det var da fælt som du skulle kverulere, da.

Anonymkode: a0e9b...c01

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...