AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Hei ☺ Jeg har møtt en super snill gutt som behandler med som en dronning. Jeg har kjent han i noen år, men har nylig valgt å gi det en sjangse. Han har stabil økonomiske, er jordnær, vi er på samme sted i livet, han hører etter på hva jeg sier og har samme interesser. Han er middels kjekk, men jeg er ikke super pen jeg heller. Problemet er at jeg ikke er stormforelsket og det er han. Han vil finne på noe hele tiden, er litt sjenert og dårlig på å ta fysisk inaktiv. Han stirrer mye og spør om kyssing, beføling og sex. Jeg skulle ønske han tok initiativ for da hadde jeg tent mer på han. Noen som hvor lang tid man bør gi det før følelsene kommer eller har innledet noe med noen de ikke er forelsket i? Anonymkode: 0243e...6ab
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Vi hadde sex etter en tur på byen og har møttes tre ganger etter det uten sex. Anonymkode: 0243e...6ab
Minosa Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Hvilke følelser har du for han? Er du fysisk tiltrukket? Har dere hatt sex?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Noen får følelser fort og noen bruker lengre tid. Jeg bruker lang tid, for jeg er en veldig lukket og reservert person og jeg er heller ikke et utpreget følelsesmenneske. Så det er egentlig umulig å svare på spørsmålet ditt. Anonymkode: f55f5...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå