Gå til innhold

Er min penis ok?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tråd kan slettes. 

Trenger ingen flere tilbakemeldinger

Endret av ControlU
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)
3 timer siden, ControlU skrev:

Hei. Jeg trenger å vite hva dere helt nøytrale jenter synes om min penis. Hører ifra de jeg har hatt sex med at den er stor, men alle menn vet jo at dette er noe jenter ofte sier fordi det vil mannen skal føle seg bra. 

Er den ok?

s31.postimg.org/3vsub5o3f/pikksure.jpg

Jeg kommer ikke til å se på bildet. Den er sikkert i orden, siden jeg antar de fleste legger ut sånt for bekreftelse. Å legge ut denne typen spørsmål på et kvinneforum, med bilde, er derimot en stor dealbreaker.

Anonymkode: 6372b...15f

Endret av Ann Christin
  • Liker 3
Skrevet

Ja jeg trenger bekreftelse. Helt greit at du ikke vil se. Skjønner ikke hvilken deal du snakker om? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder heller ikke å se. Det blir for dumt. Bli voksen, ts.

Anonymkode: 8809a...8d2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den var stor og fin ja, og det vet du nok selv. :)

Anonymkode: d492c...a9a

• Liker 1
Skrevet

Du må gjøre om linken til ikke-klikkbar :) 

AnonymBruker
Skrevet

har du satt en dorull på pikkhodet? :S

Anonymkode: f1614...3f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har du satt en dorull på pikkhodet? :S

Anonymkode: f1614...3f7

Hehe, jeg ble og mer opptatt av dorullen :fnise:

Anonymkode: ca70e...7be

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Linken ser skummel ut. Pikksure? Trykker ikke på den gitt. 

Anonymkode: 26508...45e

Skrevet

:fnise: ja det er litt rart, ville ha noe å sammenligne med siden bilder ofte lyver. Hold pikken i den ene hånden og kamera i den andre. Da vet det ikke noe annet valgt en å sette den på hodet av penis. 

AnonymBruker
Skrevet

Dorull er vanlig målestokk når man snakker om tykkelse på penisen.

TS: Størrelsen din ser helt grei. Men jeg skjønner at du er skeptisk når du får beskjed om at penisen er stor. Hva de sier til deg og hva de egetnlig mener når de diskuterer peniser blant venninner er ofte to heltf forksjellige ting.

Anonymkode: 02a2a...8d3

Skrevet
Et øyeblikk siden, ControlU skrev:

:fnise: ja det er litt rart, ville ha noe å sammenligne med siden bilder ofte lyver. Holdt penis i den ene hånden og kamera i den andre. Da vet det ikke noe annet valgt en å sette den på hodet av penis. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes den ser diger ut jeg. Alt for stor for min del iallefall. 

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at den er for liten akkurat. 

Anonymkode: f9331...3f8

AnonymBruker
Skrevet

Runketråd deluxe.. Du vet den er stor og håper på masse positive tilbakemeldinger om hvor kåte damene blir av å se på den.. Hva med å poste det på nakenprat? 

Anonymkode: a310e...2b6

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Runketråd deluxe.. Du vet den er stor og håper på masse positive tilbakemeldinger om hvor kåte damene blir av å se på den.. Hva med å poste det på nakenprat? 

Anonymkode: a310e...2b6

Vet ikke jeg, men har ikke inntrykk av at damer blir så veldig kåt av å se pikk på et nettforum. Synes det var en teit påstand. Jeg ønsker kun bekreftelse og vite at jeg er ok. Det har jeg nevnt tidligere i tråden. Grunnen for det er som sagt at jeg ikke stoler på kvinner fordi jeg har erfaring med at dem ofte sier de ting jeg vil høre. 

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)
52 minutter siden, ControlU skrev:

Hei. Jeg trenger å vite hva dere helt nøytrale jenter synes om min penis. Hører ifra de jeg har hatt sex med at den er stor, men alle menn vet jo at dette er noe jenter ofte sier fordi det vil mannen skal føle seg bra. 

Er den ok?

s31.postimg.org/3vsub5o3f/pikksure.jpg

Du er kun ute etter å vise pikken din frem. 

Utseende har ingenting å si, det er om den virker og om du vet hvordan du skal bruke den som teller.... 

Endret av Coolaid
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha, du vet godt at den er fin nok du :)  

Anonymkode: 86505...a74

• Liker 1
Skrevet

Så lenge den ikke er mega liten, mega stor, har masse kjønnsvorter eller noe slikt så tror jeg nok pikken din er helt ok. Størrelse er sikkert noe du har målt i alle mulige retninger, og da trenger du jo bare å google litt for å se om du ligger innenfor normalen. 

Tror du heller skal bekymre deg over om du klarer å tilfredsstille en kvinne når du tror at kukstørrelse har så mye å si. 

Skrevet

Tråden er ryddet for klikkbare lenker.

Ann Chrisitn, mod

Skrevet
3 timer siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for klikkbare lenker.

Ann Chrisitn, mod

Hvorfor er lenker ok, men ikke klikkbare lenker?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...