AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Menn klager mye over at de føler seg lurt til farskap. Ingen kvinner ønsker å lure menn til farskap. Det er naturlig for kvinner å få barn. Det er mindre naturlig for menn å få barn. Hva om kvinner får barn, to og to, ved hjelp av donorer, der barnebidrag ble statlig?Kvinner ville unngå påtvungne aborter, motvillige barnefedre, risikable svangerskap og ufrivillig barnløshet som følge av menn som ofte vill utsette barn helt forbi kvinners biologi, og har avlastning i en annen kvinne i stedet for uvillige menn i familielivet. Mens menn kan steriliseres, ha ubeskyttet sex, unngå barnebidrag, og familieliv, men fremdeles få eventuell overskuddskjærlighet fra kvinner. Videre kan menn pålegges en rutinemessig sjekk for kjønnssykdommer en gang per måned, for å motvirke virusspredning til barnefamiliene. Kvinner kan få barn hvis de vill, unngå å bli gravid hvis de ikke vill, menn kan få sex, barn vill mangle farsfigur men ha to kvinnelige foreldre og minst! en lekekamerat på samme alder. Er ikke det en vel så god løsning på verdensproblemene som juridisk abort? Anonymkode: f9d6c...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Jeg skal ha donorbarn, men jeg kan forsørge det selv uten statlig hjelp. Anonymkode: ed431...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha donorbarn, men jeg kan forsørge det selv uten statlig hjelp. Anonymkode: ed431...f5c Anonymkode: f9d6c...4fc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn klager mye over at de føler seg lurt til farskap. Ingen kvinner ønsker å lure menn til farskap. Det er naturlig for kvinner å få barn. Det er mindre naturlig for menn å få barn. Hva om kvinner får barn, to og to, ved hjelp av donorer, der barnebidrag ble statlig?Kvinner ville unngå påtvungne aborter, motvillige barnefedre, risikable svangerskap og ufrivillig barnløshet som følge av menn som ofte vill utsette barn helt forbi kvinners biologi, og har avlastning i en annen kvinne i stedet for uvillige menn i familielivet. Mens menn kan steriliseres, ha ubeskyttet sex, unngå barnebidrag, og familieliv, men fremdeles få eventuell overskuddskjærlighet fra kvinner. Videre kan menn pålegges en rutinemessig sjekk for kjønnssykdommer en gang per måned, for å motvirke virusspredning til barnefamiliene. Kvinner kan få barn hvis de vill, unngå å bli gravid hvis de ikke vill, menn kan få sex, barn vill mangle farsfigur men ha to kvinnelige foreldre og minst! en lekekamerat på samme alder. Er ikke det en vel så god løsning på verdensproblemene som juridisk abort? Anonymkode: f9d6c...4fc Mener du og at kvinner som er totalt uegnet til å være foreldre skal få donorbarn? Anonymkode: 184fe...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn klager mye over at de føler seg lurt til farskap. Ingen kvinner ønsker å lure menn til farskap. Det er naturlig for kvinner å få barn. Det er mindre naturlig for menn å få barn. Hva om kvinner får barn, to og to, ved hjelp av donorer, der barnebidrag ble statlig?Kvinner ville unngå påtvungne aborter, motvillige barnefedre, risikable svangerskap og ufrivillig barnløshet som følge av menn som ofte vill utsette barn helt forbi kvinners biologi, og har avlastning i en annen kvinne i stedet for uvillige menn i familielivet. Mens menn kan steriliseres, ha ubeskyttet sex, unngå barnebidrag, og familieliv, men fremdeles få eventuell overskuddskjærlighet fra kvinner. Videre kan menn pålegges en rutinemessig sjekk for kjønnssykdommer en gang per måned, for å motvirke virusspredning til barnefamiliene. Kvinner kan få barn hvis de vill, unngå å bli gravid hvis de ikke vill, menn kan få sex, barn vill mangle farsfigur men ha to kvinnelige foreldre og minst! en lekekamerat på samme alder. Er ikke det en vel så god løsning på verdensproblemene som juridisk abort? Anonymkode: f9d6c...4fc F.....tull. om en mann ikke vil bli far, så sørger han for gummi. Om han er naiv å stoler på at en kvinne sier hun bruker pille så er han naiv. Leser her inne at menn har blitt lurt etter en onstil å bli far? Morsomt. En ons uten beskyttelse er som russisk rulett. Både med tanke på graviditet og sykdommer. Alltid en kvinne som vil bli gravid....bruk beskyttelse så slipper du det problemet. Og jeg skjønner ikke tanken på at det kun er kvinnens ansvar. Dette er ansvarsløse menn Anonymkode: 6f20c...1e4 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 Alle uegna fedre gjør jo det, så hvorfor ikke egentlig? Anonymkode: f9d6c...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #7 Skrevet 23. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn klager mye over at de føler seg lurt til farskap. Ingen kvinner ønsker å lure menn til farskap. Det er naturlig for kvinner å få barn. Det er mindre naturlig for menn å få barn. Hva om kvinner får barn, to og to, ved hjelp av donorer, der barnebidrag ble statlig?Kvinner ville unngå påtvungne aborter, motvillige barnefedre, risikable svangerskap og ufrivillig barnløshet som følge av menn som ofte vill utsette barn helt forbi kvinners biologi, og har avlastning i en annen kvinne i stedet for uvillige menn i familielivet. Mens menn kan steriliseres, ha ubeskyttet sex, unngå barnebidrag, og familieliv, men fremdeles få eventuell overskuddskjærlighet fra kvinner. Videre kan menn pålegges en rutinemessig sjekk for kjønnssykdommer en gang per måned, for å motvirke virusspredning til barnefamiliene. Kvinner kan få barn hvis de vill, unngå å bli gravid hvis de ikke vill, menn kan få sex, barn vill mangle farsfigur men ha to kvinnelige foreldre og minst! en lekekamerat på samme alder. Er ikke det en vel så god løsning på verdensproblemene som juridisk abort? Anonymkode: f9d6c...4fc Anonymkode: c5a1d...09d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 Og om jeg skal forsøke å ta dette seriøst: Hvorfor i all verden skulle to og to kvinner som får barn sammen få statlig barnebidrag?! En mann og en kvinne som får barn sammen får jo ikke barnebidrag. Det er veldig naturlig for menn å ville få barn, det er derfor dere er så kåte hele tiden og er hele opphavet til problemstillingen din. Menn er programmert til å spre sin sd til flest mulig kvinner for å føre genene sine videre. Tenk litt på det neste gang du. Hater du virkelig å bruke kondom SÅ MYE? Anonymkode: c5a1d...09d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c5a1d...09d Jeg klarte ikke la være..jeg var så trøtt av å høre om de uønska barna og de onde kvinnene som lurer menn Anonymkode: f9d6c...4fc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #10 Skrevet 23. april 2016 Donorbarn er det samme som assistert befruktning? fordi det er ulovlig i Norge. Det er bra ellers hadde det blitt mye stygge barn. Anonymkode: db803...87d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #11 Skrevet 23. april 2016 Du må gjerne vise til pålitelige kilder på at det ikke er menns instinkt å reprodusere seg. Og selvsagt klarer du ikke det, for både menn og kvinner har som instinkt å reprodusere seg. Ellers hadde ikke mennesket eksistert. Hilsen meg som skal få barn med min mann, der mannen ønsker barn i like stor grad som meg. Anonymkode: 4a62c...cbe
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #12 Skrevet 23. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må gjerne vise til pålitelige kilder på at det ikke er menns instinkt å reprodusere seg. Og selvsagt klarer du ikke det, for både menn og kvinner har som instinkt å reprodusere seg. Ellers hadde ikke mennesket eksistert. Hilsen meg som skal få barn med min mann, der mannen ønsker barn i like stor grad som meg. Anonymkode: 4a62c...cbe Du vet, tråden ligger under skråblikk og generalisering for en grunn. Klart det er i mens instinkt. Problemet er jo bare at det åpenbart er så krise for mange av dem å få så mange av disse barna de produserer. Anonymkode: f9d6c...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå