AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Katten min var ute nå nettopp og kom inn igjen stressa og full i olje eller noe lignende. Bena var helt svarte. Jeg fikk vaska bort det meste med zalo og vann, men jeg er redd hun kan ha prøvd å vaske seg før jeg oppdaget det og fått i seg noe. I tillegg virker det som hun har vondt under den ene poten. Hun skrek når jeg vasket henne der og sliter med å gå på foten, men jeg finner ingen sår. Hun vasker seg nå og virker roligere. Noen som har vært borti noe lignende. Burde jeg se det an eller dra på dyrlegevakta? Anonymkode: ee28b...798 1
Tvist Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Min kom inn med olje, skrek og var kjempestressa. Fikk vasket med Zalo, og så var alt ok. Ville avventet og sett, om hun fortsatt halter på søndag/mandag, bør du ta henne til dyrlege da. Eller om hun har tydelig vondt.
Tekopper Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Ring vakta og hør med de. Vanligvis får man beskjed om å se det ann, men greit å høre med proffene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå