AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg går sisteåret på videregåendeskole og er russ i år. Russetiden på min skole er svært dårlig planlagt slik at vi egentlig har tentamen og eksamen å forberede oss til hver eneste uke gjennom hele russetiden. Ved siden av dette har jeg også oppkjøring og jobb utenom. Problemet er det at en venninne av meg, som jeg egentlig vokste fra da vi begynte på ulike skoler, har tatt initiativet til å møtes for andre gang (første gang var i november, og da passet det fint), men akkurat nå og til muntlig eksamen er overstått har jeg egentlig ikke tid til å møtes. Føler meg skikkelig råtten på grunn av dette, for hun er jo en skikkelig koselig jente selv om vi har blitt litt ulike med årene. Jeg har planlagt godt og satt denne kvelden fri til å være med venner på byen (første gang jeg gjør noe i russetiden), men lurer på om jeg skulle bedt denne venninnen min. Hun drikker ikke, er ganske sjenert, fester ikke og går ikke ut på byen om kvelden, så igjen hadde jeg følt meg råtten for å tvinge henne inn i en situasjon hun mest sannsynligvis ikke ville vært komfortabel i. Hva er det rette å gjøre her? Anonymkode: 8800a...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CårderBålli Skrevet 23. april 2016 #2 Del Skrevet 23. april 2016 Spør om dere ikke heller kan møtes etter russetiden og eksamener og følg dine opprinnelige planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Del Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, CårderBålli skrev: Spør om dere ikke heller kan møtes etter russetiden og eksamener og følg dine opprinnelige planer. Blir det ikke litt småfrekt å sende melding og si "hei, vi kan snakkes rundt 25 juni"? Anonymkode: 8800a...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 23. april 2016 #4 Del Skrevet 23. april 2016 Invitere henne, og stole på at hun er i stand til å si nei om hun ikke tror hun vil takle det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CårderBålli Skrevet 23. april 2016 #5 Del Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir det ikke litt småfrekt å sende melding og si "hei, vi kan snakkes rundt 25 juni"? Anonymkode: 8800a...546 Nei? Du har jo ikke tid og du har allerede planer. Du kan jo si at du tar kontakt når det verste stresset har lagt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 23. april 2016 #6 Del Skrevet 23. april 2016 Tror jeg hadde sagt til henne at jeg gjerne vil møte henne, men at det passer dårlig nå i tentamen lesing og russefeiringen. På en måte ville jeg bedt deg med ......den kvelden, men tror egentlig ikke du hadde syntes det var så kjekt. Det er skolevenner fra klassen (din skole). Selv synes jeg det beste og kjekkeste hadde vært om vi kunne finne en tid sammen en annen dag senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 23. april 2016 #7 Del Skrevet 23. april 2016 Si ifra at det ikke passer, men at det er koselig om dere kan møtes etter eksamen og russetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 23. april 2016 #8 Del Skrevet 23. april 2016 7 timer siden, exictence skrev: Tror jeg hadde sagt til henne at jeg gjerne vil møte henne, men at det passer dårlig nå i tentamen lesing og russefeiringen. På en måte ville jeg bedt deg med ......den kvelden, men tror egentlig ikke du hadde syntes det var så kjekt. Det er skolevenner fra klassen (din skole). Selv synes jeg det beste og kjekkeste hadde vært om vi kunne finne en tid sammen en annen dag senere. Dette må hun jo selvsagt ikke si!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #9 Del Skrevet 23. april 2016 Hva med å gjøre det enkelt? Si at ikveld er du litt opptatt, men du kan for eksempel gå tur, gå på cafe eller hva dere driver med, i morgen klokken da og da.. Anonymkode: 1ee52...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. april 2016 #10 Del Skrevet 24. april 2016 Du sier så klart at det dessverre passer dårlig, men at du gjerne vil finne på noe med henne en annen gang. Så sender du henne en melding når du ser at du haren åpning en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cressida Skrevet 24. april 2016 #11 Del Skrevet 24. april 2016 Den 23. april 2016 at 12.44, AnonymBruker skrev: Jeg går sisteåret på videregåendeskole og er russ i år. Russetiden på min skole er svært dårlig planlagt slik at vi egentlig har tentamen og eksamen å forberede oss til hver eneste uke gjennom hele russetiden. Ved siden av dette har jeg også oppkjøring og jobb utenom. Problemet er det at en venninne av meg, som jeg egentlig vokste fra da vi begynte på ulike skoler, har tatt initiativet til å møtes for andre gang (første gang var i november, og da passet det fint), men akkurat nå og til muntlig eksamen er overstått har jeg egentlig ikke tid til å møtes. Føler meg skikkelig råtten på grunn av dette, for hun er jo en skikkelig koselig jente selv om vi har blitt litt ulike med årene. Jeg har planlagt godt og satt denne kvelden fri til å være med venner på byen (første gang jeg gjør noe i russetiden), men lurer på om jeg skulle bedt denne venninnen min. Hun drikker ikke, er ganske sjenert, fester ikke og går ikke ut på byen om kvelden, så igjen hadde jeg følt meg råtten for å tvinge henne inn i en situasjon hun mest sannsynligvis ikke ville vært komfortabel i. Hva er det rette å gjøre her? Anonymkode: 8800a...546 Kan du ikke bare si at du dessverre har planer den kvelden, men foreslå en kjapp kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå