Hattivatti Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Som overskriften sier, jeg trenger tips til svart eyeliner som holder hele dagen. Jeg ga opp sist og endte opp med å bruke svart øyenskygge i stedet for, men det drysser og jeg ender opp med å bli svart under øynene i løpet av dagen. Det må være en som funker til både våtkanten ned og på øyelokket. Noen som har tips?
Gjest O.G. Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, The Silence skrev: Som overskriften sier, jeg trenger tips til svart eyeliner som holder hele dagen. Jeg ga opp sist og endte opp med å bruke svart øyenskygge i stedet for, men det drysser og jeg ender opp med å bli svart under øynene i løpet av dagen. Det må være en som funker til både våtkanten ned og på øyelokket. Noen som har tips? Hvilke har du brukt tidligere?
Hattivatti Skrevet 23. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2016 1 time siden, O.G. skrev: Hvilke har du brukt tidligere? Hehe, det husker jeg ikke. Jeg har brukt en fra isadora, men det er vel det eneste jeg husker også
ops2 Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 MAC fluidline pen eller MAC superslick liquid eye liner.
Gjest StripeyPanda Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 Isadora sin føler jeg også drysser. Har vært innom mange eyelinere - gel eyeliners (mac, nyx, elf), flere diplinere..... Men H&M sin kjøpte jeg nylig (var helt tom og desperat), og den sitter som et skudd faktisk!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 Yves rocher vannfast eyelinerpenn med skru (ikke blyant man må spisse) er billig og bra. Aldri vært borti bedre. Anonymkode: f3bd8...1a8
Hattivatti Skrevet 23. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2016 (endret) Takk for tips dere. Jeg får ta meg en runde etter helgen. Det er så irriterende med eyelinere som forsvinner fa våtkanten bare kort tid etter den blir tatt på. Hvordan fungerer forresten flytende eyeliner på våtkanten nede? Jeg har kun prøvd blyant der. Ser for meg at jeg ender opp med klin utover hele øyet Endret 23. april 2016 av The Silence
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 L'Oréal infallible gel liner eller Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil i Perversion, det er de eneste jeg får til å sitte skikkelig på. Flytene eyeliner egner seg nok dårlig på våtkanten. Anonymkode: f4390...41c
fullkornspasta Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 Anbefaler deg å sette eyelineren med en sort øyenskygge. Altså først legge eyeliner, så ha litt skygge oppå. Da holder den mye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå