AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Jeg har brukt dette i mange år grunnet svakt uren hud og noen få kviser innimellom. Nå begynner jeg å bli eldre og jeg trenger en mer ordentlig fuktighetskrem pga noen linjer rundt øynene og i pannen. Problemet er at jeg får kviser med en gang jeg bytter krem. Har prøvd antioxidantkremen til MD, en serie fra Matis, olje, pluss serien for uren hud fra Dermalogica. Av sistnevnte fikk jeg fryktelig stygg hud. Har noen av dere med lignende problemer tips til en ok krem som man ikke får kviser/uren hud av? Anonymkode: e5f20...470
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Jeg fortstår ikke helt hva du spør om? I tittellen står dey Continuous Renewal Serum - som jeg trodde vae tyntflytende - og i innlegget står det krem? Hvilken hudtype har du? Anonymkode: 60546...4cd
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fortstår ikke helt hva du spør om? I tittellen står dey Continuous Renewal Serum - som jeg trodde vae tyntflytende - og i innlegget står det krem? Hvilken hudtype har du? Anonymkode: 60546...4cd Du får den i både serum og kremform, men den heter serum.. Jeg har voksen hud som har lett for å bli uren... Anonymkode: e5f20...470
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Har brukt samme serum i en årrekke selv, men bruker i tillegg en krem oppå for mer fuktighet. Har de siste årene brukt Matis' Delicate Moisturising Cream på dagen, og er veldig fornøyd. Den tilfører fuktighet uten å tette igjen porene, så funker helt supert for min hud. Om natten bruker jeg Ylang Ylang Night Balm fra Decleor, det gir en skikkelig fuktighetsboost. Anonymkode: 3ed56...6ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå