AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Hva tenker dere om dette ? Vi har treffes 10 ganger nå, men ikke hatt sex enda. Ikke prata noe seriøst forholds messing, blir bare kjent. Slapper mye av sammen, prater ikke alltid. Han er stadig Pålogget og aktiv på alle dating fronter, tinder, sukker, happn, møteplassen.. og i starten tok han mye kontakt , nå får jeg en meld eller snapp til dagen. Ingen komplimenter, hjerter eller tenker på deg lengre. Men han spør gjerne om vi skal treffes, se en film, gå en tur, en øl. Når vi er sammen er han oppmerksom, koser, holder rundt meg.. Er litt stressa over at det virker som interessen daler, manglende komplimenter, kontakt. Men han er super når vi først er sammen. Han er aktiv på alle dating fronter, men samtidig sier han alltid ja når jeg spør om å treffes, og på kveldstid får jeg som regel en natta meld med hva han har gjort den dagen osv. Anonymkode: 5bf12...f9f
Gjest BethD Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 3 minutter siden, peppermyntete skrev: Her må du nesten bare spørre han. Enig
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Ta initiativ til mer action om det er det du vil med denne mannen. Ballen ligger på din banehalvdel nå. Enten kaprer du han, eller så ser du han forsvinne. Anonymkode: e45c1...bac
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Hvem er det som tar mest initiativ til å faktisk møtes da? Deg eller han? Eller er det 50/50? Hvor ofte treffes dere? Har dere vært hjemme hos hverandre enda? Hva tror du er årsaken til at ingen av dere har tatt initiativ til sex etter 10 treff, hvis både du og han har lyst? Anonymkode: d6d89...2bb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Du sier han er aktiv på Tinder og datingssider. Hæ? For real? Når man vil møte en gutt/jente mer enn to ganger, legger man bort Tinder. Noe annet er helt uaktuelt for meg. Jeg vil fokusere og jeg vil ha fokus. Er kanskje for mye å kreve den dag i dag, alt sammen kan erstattes ikkesant? Kjærlighetssorg og kjærlighet eksisterer ikke ikkesant? Nei, det gidder jeg ikke. Da får fyren bare la være å date meg. Ingen får tredje date med meg uten å legge sånt vekk. Han kan jo bare ta det frem igjen hvis ting ikke funker mellom oss? Anonymkode: 322c4...727 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå