AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Bør mannlige barnehageansatte ikke få lov å skifte bleier osv ? Bør det være forskjell på kvinners og menns arbeidsoppgaver i barnehagen ? Anonymkode: a780d...139
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Nei, ideelt sett burde det ikke det. Kvinner kan også gjøre overgrep. Det bør legges til rette at ingen havner i en situasjon hvor de kan gjøre overgrep uten å bli tatt. Overvåking med kameraer eller aldri la ansatte være alene med noen av barna. Trist situasjon. Anonymkode: cc176...be0 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 enda igjen en tråd om dette, hva med prøve å samle alle i en istendenfor å ha ørten tråder om det.. Anonymkode: b6c05...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Jeg ønsker overvåkning på alle rom utenom do og personal-pauserom. Og glassvegger der barna skiftes på. Anonymkode: d5114...92a
Gjest Coolaid Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker overvåkning på alle rom utenom do og personal-pauserom. Og glassvegger der barna skiftes på. Anonymkode: d5114...92a Oi, da får du hverken kvinner eller menn til å jobbe i barnehage. Ingen ønsker å bli overvåket på arbeidsplassen sin.
neverstill Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, ideelt sett burde det ikke det. Kvinner kan også gjøre overgrep. Det bør legges til rette at ingen havner i en situasjon hvor de kan gjøre overgrep uten å bli tatt. Overvåking med kameraer eller aldri la ansatte være alene med noen av barna. Trist situasjon. Anonymkode: cc176...be0 overvåking med kamera av barn som blir nakne nedentil blir nok aldri godkjent. men helt enig med deg i at dette er ikke bare et mannefenomen. det er naivt å tenke. vi må ha tillit til at de som jobber i barnehagen ikke gjør sånt. og sikre ansettelser. politiattest. utdannelse. etc... det er nesten ingen steder det er så lett å få jobb som i barnehagen og på SFO. jeg fikk jobb på en sfo via tlf uten politiattest og begynte dagen etter(hadde hørt dårlige rykter om stedet så jeg ringte å ba om jobb egentlig for å sjekke om det kunne være tilfelle at det var så dårlig..og det var det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå