Gå til innhold

Menn ikke få lov å skifte bleier i barnehagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ideelt sett burde det ikke det. Kvinner kan også gjøre overgrep. 

Det bør legges til rette at ingen havner i en situasjon hvor de kan gjøre overgrep uten å bli tatt. Overvåking med kameraer eller aldri la ansatte være alene med noen av barna.

Trist situasjon.

Anonymkode: cc176...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda igjen en tråd om dette,

hva med prøve å samle alle i en

istendenfor å ha ørten tråder om det..

Anonymkode: b6c05...a2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker overvåkning på alle rom utenom do og personal-pauserom. Og glassvegger der barna skiftes på.

Anonymkode: d5114...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker overvåkning på alle rom utenom do og personal-pauserom. Og glassvegger der barna skiftes på.

Anonymkode: d5114...92a

Oi, da får du hverken kvinner eller menn til å jobbe i barnehage. Ingen ønsker å bli overvåket på arbeidsplassen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ideelt sett burde det ikke det. Kvinner kan også gjøre overgrep. 

Det bør legges til rette at ingen havner i en situasjon hvor de kan gjøre overgrep uten å bli tatt. Overvåking med kameraer eller aldri la ansatte være alene med noen av barna.

Trist situasjon.

Anonymkode: cc176...be0

overvåking med kamera av barn som blir nakne nedentil blir nok aldri godkjent. men helt enig med deg i at dette er ikke bare et mannefenomen. det er naivt å tenke. vi må ha tillit til at de som jobber i barnehagen ikke gjør sånt. og sikre ansettelser. politiattest. utdannelse. etc... det er nesten ingen steder det er så lett å få jobb som i barnehagen og på SFO. jeg fikk jobb på en sfo via tlf uten politiattest og begynte dagen etter(hadde hørt dårlige rykter om stedet så jeg ringte å ba om jobb egentlig for å sjekke om det kunne være tilfelle at det var så dårlig..og det var det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...