Lundy Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 (endret) Heeei!! Jeg er en jente på 158cm som sliter litt med å finne klær!! Noen som vet om andre plasser enn asos og zalando hvor man får kjøpt petite klær? Altså klær for de under 162!☺☺ Endret 23. april 2016 av Lundy Rettet til bokmål
fresia Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Topshop hvis du skal besøke et land hvor dem har det da anbefaler jeans derfra! ellers lurer jeg på det samme... tror jeg aldri har sett en petite-avdeling i en butikk i Norge noensinne..
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 4 timer siden, Lundy skrev: Heeei!! Æ e en jente på 158cm som slit litt med å finne klær!! Noen som vet om andre plassa enn asos og zalando kor man får kjøpt petite klær? Altså klær for de under 162!☺☺ (Hvis du vil ha svar på spørsmålet ditt, må du skrive bokmål eller nynorsk. Dialekt er ikke tillatt skriftspråk her inne, og tråden vil sikkert bli slettet om du fortsetter skrive på dialekt.) Min venninnes mor var liten/petite, og hun måtte til Paris og Italia for å finne klær som passet. Kanskje noen franske eller italienske nettbutikker har klær for deg? Anonymkode: 540b2...76c 1
Perelandra Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 (endret) Vær så snill å endre teksten til standard skriftspråk, bokmål eller nynorsk! Det er tungt å lese innlegg skrevet på dialekt, og mot reglene på forumet. Edit: Ser du har endret teksten til bokmål. Bra! Endret 26. april 2016 av Perelandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå