AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Del Skrevet 23. april 2016 Noen menn her som har prøvd jelqing og oppnådd resultater? Ønsker mest å fokusere på tykkelse da jeg føler min blir litt tynn. På det tykkeste er den 12cm, som blir litt lite er jeg redd. Hvis jeg holder skjema og jelqer mye nok, hvor mye tykkere kan jeg bli? Hvis jeg får 2cm mer i omkrets, så ville jeg vært veldig fornøyd med det. Anonymkode: 92915...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. april 2016 #2 Del Skrevet 23. april 2016 Hva er jelqing? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3 Del Skrevet 23. april 2016 Draøvelser som visstnok skal gjøre penis større. Man "melker" kuken hardt, som vil gjøre at vevene i kuken utvider seg.. noe sånt. https://www.pegym.com/penis-exercises/how-does-jelqing-work-jelq-techniques-jelquing Anonymkode: 92915...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Del Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Draøvelser som visstnok skal gjøre penis større. Man "melker" kuken hardt, som vil gjøre at vevene i kuken utvider seg.. noe sånt. https://www.pegym.com/penis-exercises/how-does-jelqing-work-jelq-techniques-jelquing Anonymkode: 92915...6b2 Er det seriøse forskningsresultater på dette? Er det ikke også skadelig i verste fall, å gjøre slikt? Anonymkode: 355ac...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #5 Del Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det seriøse forskningsresultater på dette? Er det ikke også skadelig i verste fall, å gjøre slikt? Anonymkode: 355ac...aeb Det er det jeg ikke veit, og derfør spør om det er noen som har erfaring med jelqing og om det faktisk gir effekt (helst større omkrets da det er det som er viktigst tross alt) Anonymkode: 92915...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå