Gå til innhold

Konfirmasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi skal ha konfirmasjon for første gang neste år. Gleder meg sånn, og det gjør konfirmanten også. Det blir spennende å planlegge hvordan den store dagen skal være. Vi har ordnet lokale. Noen som har noen råd og tips om konfirmasjon? Setter stor pris på det. På forhånd takk😃

Anonymkode: 2aefd...73d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Planlegg i god tid :) Hvor mange gjester, hvem skal dere be? Hva skal spises, og hvordan skal maten lages/bestilles? Underholdning, pynt og dekorasjoner, osv. Og husk å sende ut invitasjoner i god tid :)

Anonymkode: 6f657...000

AnonymBruker
Skrevet

Spør konfirmanten hvilke kaker etc hun ønsker at skal stå på kakebordet! Viktig at hun har noe hun liker veldig godt også!

Anonymkode: 9d259...9fc

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Lokalet vi skal ha, er på et hotell😊 Eldstegutten min gleder seg til han skal konfirmeres, og er veldig spent også😊 Noen andre som har noen gode tips eller råd til oss? Mvh ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal få laget godteri, der det står navnet og konfirmasjonsdato på papiret. Samler inn bilder fra familie og skal lage scrapbook. 

Lurte på ballonger (helium) med navn på, men tenker det kanskje er å dra det litt langt ;) 

Anonymkode: ed005...b48

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips 😊😊

Skrevet

Ville droppet både godteriet og ballongene ,det blir for pompøst. Ikke tenk alt for stort, tenk heller koselig. De fleste fokuserer på et tema. Er fyren f. eks fan av et spesielt fotballag, så prøv å ordne farger og "hoved"kake etter dette f.eks. Eller om det er ski eller data eller lignende.

Ikke bruk for mye penger på selve dekor til festen, konfirmanten er nok mest interessert i gavene han får. I tillegg syntes mange det er litt "ekkelt" med sånn persondyrkelse noen gjør konfirmasjoner til. Ikke glem at selv om konfirmanten er i fokus, så legger mange gjester både tid og penger i denne dagen, og er ikke bare publikum for hedersgjesten. Det er et selskap, og jeg ville tenkt deretter :)

Kan ikke heller helt forstå at en 14-15årig gutt ikke ville nektet foreldrene å ordne med ballonger og godteri med navn eller dato eller bilde på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...