Gå til innhold

Det lille ekstra.


myagi

Anbefalte innlegg

Jeg skal på klassefest. 10 års reunion.

Jeg så ut som en dass på ungdomsskolen, og vil selvfølgelig ta igjen så det monner nå, -10 år senere. :kul:

Hva gjør du når du vil være ekstra fin? Jeg trenger tips.

Antrekket er klart:

Moccafarget babydoll med paljetter.

Mørk jeans som er kjempefin og som jeg føler meg vel i.

Jeg er usikker på sko.

Mulig jeg går for rosa dråpeformede øredobber med matchende smykke.

Jeg vurderer å skeie ut med fransk manikyr, og jeg vil slette håret mitt for da føler jeg meg fin.

Hva mangler da?

Ett glass vin i hånda?

Jeg vil gjerne glitre litt, så hvis noen har noe tips i den retning, er det bare å skrive det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Makeup som virkelig fremhever din skjønnhet? Bare du føler deg vel, vil du stråle!

Hvem av oss så ikke ut som en dass på ungdomsskolen? Min tid var tidlig 80-tall, og jeg gremmes når jeg ser bilder fra dengang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på klassefest. 10 års reunion.

Jeg så ut som en dass på ungdomsskolen, og vil selvfølgelig ta igjen så det monner nå, -10 år senere. :kul:

Hva gjør du når du vil være ekstra fin? Jeg trenger tips.

Antrekket er klart:

Moccafarget babydoll med paljetter.

Mørk jeans som er kjempefin og som jeg føler meg vel i.

Jeg er usikker på sko.

Mulig jeg går for rosa dråpeformede øredobber med matchende smykke.

Jeg vurderer å skeie ut med fransk manikyr, og jeg vil slette håret mitt for da føler jeg meg fin.

Hva mangler da?

Ett glass vin i hånda?

Jeg vil gjerne glitre litt, så hvis noen har noe tips i den retning, er det bare å skrive det ned.

Visst du har brune støvletter så matcher det toppen din!

Kansje en liten veske som er litt posh inspirert, altså som ser litt ekslusiv ut! Må ikke vere dyr, har sett mange små lekre og billige vesker på Morris.(kansje en som matcher øredobbene og smykket ditt i rosa)

Ellers så tror jeg ikke du skal satse på så mye glitter på sminken din, kan bli litt mye. Naturli sminke og kansje en fresh rouge og lippgloss ser alltid bra ut! :-)

Lykke til, du bli sikkert kjempe fin! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føl deg selvsikker!

Selv ville jeg ha gått for rosa støvletter og sånn liten lekker sex & the city bag som ser ut som en konvolutt..

En flaske vin i handa, da er du igang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føl deg selvsikker!

Selv ville jeg ha gått for rosa støvletter og sånn liten lekker sex & the city bag som ser ut som en konvolutt..

En flaske vin i handa, da er du igang :wink:

Jeg har brun konvoluttveske i tweed med litt glitter i.

Jeg er på jakt etter de perfekte brune støvelettene, men de lar vente på seg...

Jeg er ikke så glitrete til vanlig, men jeg kjøpte meg en gloss med glitter i for litt siden. Det holder nok med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er virkelig artig med slike gjenforeninger er følgende: De som var skolens deiligste har gjerne eset ut adskillig, og er ikke så lekre lengre. I de verste tilfellene ser de delvis ut som på ungdomskolen, dvs i klesveien, men det funker dårlig når man er 30 og har blitt en smule bredere.Og ikke minst med tanke på at moten har endret seg en smule. Men de som var de verste dassene, hva har skjedd med dem? Jo, de stråler! Det er bare så konge å kunne "ta" igjen litt.... (Vet jeg er litt slem nå, men jeg virkelig frydet meg på gjenforeningen i fjor!!!)

Koz deg på fest, du blir helt sikkert rå-lekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gode tips her synes jeg. Det er så mye billig og fint å finne nå dersom en trenger det lille ekstra.

Som så mange andre så jeg også ut som en vandrende katastrofe på ungdomsskolen.. Jeg var en av dem som følte meg ekstremt lite kul også. :(

Så da jeg gikk på mitt ungdumsskolejubileum i fjor tenkte jeg selvfølgelig på hvordan jeg så ut, men fy flate hvor mye bedre jeg følte meg! Har blitt mere voksen og sikker på meg selv. Er sikker på at det var det som vistes mest av alt. Så ta med masse selvtillit og humør!

Litt off topic, men det ligger litt i emning her føler jeg og klarer ikke dy meg... Det aller morsomste, og det som virkelig fikk meg til å føle meg vel (OK så er jeg litt slem av meg..) er at de kule jentene på ungdomsskolen som var litt overlegne og slemme med de andre har bitt seg desperat fast i glanstida si. Både i oppførsel og klessmak. Det er ikke kult å se ut som om du fortsatt sitter i baksetet på en opprånet Ford Taunus (eh.. var det noen gang det forresten?) når du er 27... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg har lagt merke til at rollene er litt byttet om i den gjengen jeg gikk på ungdomsskole med. De som var så sinnsykt kule er ikke så kule lenger, og omvendt. Litt moro. Jeg vil også på reunion :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gøyeste av alt er at det er nesten 10 år siden jeg flyttet fra hjemstedet mitt.

Ingen har sett meg utvikle meg fra harrytass/guttejente til "jålejente".

Jeg gleder meg til å se de andre også. Håper alle vi som ikke var moteslaver og hadde alt det kule, kan vise oss frem nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gøyeste av alt er at det er nesten 10 år siden jeg flyttet fra hjemstedet mitt.

Ingen har sett meg utvikle meg fra harrytass/guttejente til "jålejente".

Jeg gleder meg til å se de andre også. Håper alle vi som ikke var moteslaver og hadde alt det kule, kan vise oss frem nå.

Du må fortelle oss hvordan det går på festen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de andre her, tror du blir skikkelig lekker! Ser du har fått mange gode tips også. Ett til jeg kommer på i farten er å ta litt skimmer feks på kinnbena og under øyenbrynene, det gir en fresh look uten at det "skinner" for mye syns jeg.

Lykke til - spent på å høre hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg som bare det!

Skal se på sko i dag, har sett noen lekre brune støveletter på Skoringen, men må sjekke Shoo først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...