AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Kjenner jeg er fornærmet. Har vært samboer med min kjæreste i 10 måneder nå og vi har vært sammen et år. Nå arrangerer hans bror dåp for sin datter og han har bedt min kjærestes ex (som de ikke har hatt noe særlig med å gjøre og hun har heller aldri truffet moren til dåpsbarnet), og de har bedt kjæresten min, men jeg er ikke bedt og jeg har kjent min kjærestes bror hele livet. Veldig merkelig situasjon. Akkurat som om han vil demonstrere mot forholdet vårt med å ikke be meg, men å be min kjæreste og hans ex, som det har vært slutt med i 2 år. Er det bare meg eller hadde dere også følt dere brydd og på en måte utestengt fra en stor familiebegivenhet. Visste dåpen kom til å komme snart og har allerede bestilt baby björn produkter, men når jeg blir ekskludert fra dåpen og "svigerbror" tydeligvis ikke vil ha noe med meg å gjøre så har jeg jo ikke veldig lyst til å bruke studentbudsjettet mitt opp på gaver til deres barn... Anonymkode: 14534...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg er fornærmet. Har vært samboer med min kjæreste i 10 måneder nå og vi har vært sammen et år. Nå arrangerer hans bror dåp for sin datter og han har bedt min kjærestes ex (som de ikke har hatt noe særlig med å gjøre og hun har heller aldri truffet moren til dåpsbarnet), og de har bedt kjæresten min, men jeg er ikke bedt og jeg har kjent min kjærestes bror hele livet. Veldig merkelig situasjon. Akkurat som om han vil demonstrere mot forholdet vårt med å ikke be meg, men å be min kjæreste og hans ex, som det har vært slutt med i 2 år. Er det bare meg eller hadde dere også følt dere brydd og på en måte utestengt fra en stor familiebegivenhet. Visste dåpen kom til å komme snart og har allerede bestilt baby björn produkter, men når jeg blir ekskludert fra dåpen og "svigerbror" tydeligvis ikke vil ha noe med meg å gjøre så har jeg jo ikke veldig lyst til å bruke studentbudsjettet mitt opp på gaver til deres barn... Anonymkode: 14534...f0c Hvorfor snakker du ikke med din kjærestes bror om det da? Har din kjæreste og hans eks barn sammen? Anonymkode: 6dc34...6d5 6
Gjest 012345678 Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Dette høres veldig merkelig ut. Selvfølgelig blir du lei deg, fordi det virker for deg som om svigerbroren din foretrekker exen til kjæresten din fremfor deg. Dette må du snakke med kjæresten din om. Deretter er det hans ansvar å ta det opp videre med sin bror. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Tror du at ex dama kommer i dåpen? Hadde det vært meg, hadde jeg syns det var skikkelig creepy og merkelig, hadde aldri gått i den dåpen. I tillegg så bør vel kjæresten din forklare broren sin at sånn går det ikke an å holde på. Hva sier typen din til dette? Synes han det høres ok ut?? Anonymkode: 5a8eb...a88 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 TS her. Har en "historie" med broren som kan være grunnen, men det burde være noe han hadde kommet seg over for lengst! da jeg var 15 prøvde min kjærestes bror å få meg i seng og skrev masse slibrige meldinger til meg osv. Han var 30. Min mor fant det ut og ringte han opp og sa hun kom til å anmelde han hvis han ikke sluttet å ta kontakt med meg. Dette er 10 år siden Har siden bare møtt han sporadisk på butikk og lignende og sagt hei og hå. Kanskje han ikke takler at jeg nå er i et forhold med hans bror. Han har blokkert meg på facebook. Anonymkode: 14534...f0c 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har en "historie" med broren som kan være grunnen, men det burde være noe han hadde kommet seg over for lengst! da jeg var 15 prøvde min kjærestes bror å få meg i seng og skrev masse slibrige meldinger til meg osv. Han var 30. Min mor fant det ut og ringte han opp og sa hun kom til å anmelde han hvis han ikke sluttet å ta kontakt med meg. Dette er 10 år siden Har siden bare møtt han sporadisk på butikk og lignende og sagt hei og hå. Kanskje han ikke takler at jeg nå er i et forhold med hans bror. Han har blokkert meg på facebook. Anonymkode: 14534...f0c Det er svigerbroren din som har problemer. Hva syns kjæresten din om dette, da? Anonymkode: 8204a...df9 10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har en "historie" med broren som kan være grunnen, men det burde være noe han hadde kommet seg over for lengst! da jeg var 15 prøvde min kjærestes bror å få meg i seng og skrev masse slibrige meldinger til meg osv. Han var 30. Min mor fant det ut og ringte han opp og sa hun kom til å anmelde han hvis han ikke sluttet å ta kontakt med meg. Dette er 10 år siden Har siden bare møtt han sporadisk på butikk og lignende og sagt hei og hå. Kanskje han ikke takler at jeg nå er i et forhold med hans bror. Han har blokkert meg på facebook. Anonymkode: 14534...f0c Er dette å ha "kjent ham hele livet"? Anonymkode: 6dc34...6d5 21
SnappleIsland Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 TS her. Typen min har ikke hatt særlig kontakt med broren sin og de snakker ikke noe annet sammen enn at de hilser når de møtes på butikken, så han har ingen planer om å ta noe sånt opp med sin bror. Typen min sier at det går ikke an å bry seg om noe sånt og hvis det er sånn de vil være så blir det demmes sak. Typen min sier at exen hans skal dra i den dåpen. Exen til typen min reiser enda på helgeturer til hans søsken og ber hans foreldre på middag osv. Jeg kommer nå til å gi dåpsgave og kort og hilsen fra meg, typen og hans barn, og kommer til å fortsette å gi julegaver og bursdagsgaver fra oss så får de bare leve med samvittigheten sin! 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette å ha "kjent ham hele livet"? Anonymkode: 6dc34...6d5 Ja har kjent han hele livet. Vi har vært naboer hele livet og han er min fars fetter. Anonymkode: 14534...f0c 1
Gjest 012345678 Skrevet 22. april 2016 #10 Skrevet 22. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har en "historie" med broren som kan være grunnen, men det burde være noe han hadde kommet seg over for lengst! da jeg var 15 prøvde min kjærestes bror å få meg i seng og skrev masse slibrige meldinger til meg osv. Han var 30. Min mor fant det ut og ringte han opp og sa hun kom til å anmelde han hvis han ikke sluttet å ta kontakt med meg. Dette er 10 år siden Har siden bare møtt han sporadisk på butikk og lignende og sagt hei og hå. Kanskje han ikke takler at jeg nå er i et forhold med hans bror. Han har blokkert meg på facebook. Anonymkode: 14534...f0c For en creepy og talentløs fyr. Enn å være 30 år og prøve seg på en 15-åring? Jeg klarer ikke å finne stygge nok ord til å beskrive sånne som han. Men du skjønner hva jeg mener. Hvis jeg var deg hadde jeg fortalt dette til kjæresten min. Du har ingen forpliktelser overfor broren hans til å holde dette hemmelig. Da slipper du også å late som ingenting hvis det oppstår rare situasjoner i fremtiden. Jeg tror faktisk du også hadde satt pris på å få vite sannheten hvis din 30 år gamle søster hadde gjort det samme mot kjæresten din da han var 15. Det hadde iallefall jeg. Husk at du ikke trenger å følge rådet mitt hvis du ikke vil. Men det er ingen grunn til å beskytte han iallefall. 1
clyde Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har kjent han hele livet. Vi har vært naboer hele livet og han er min fars fetter. Anonymkode: 14534...f0c Kjæresten din er din fars fetter? 14
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #12 Skrevet 22. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har kjent han hele livet. Vi har vært naboer hele livet og han er min fars fetter. Anonymkode: 14534...f0c Eh. . Du er sammen med din fars fetters bror. .. eller noe sånt? Hadde vært glad for å slippe den dåpen hadde jeg vært deg Anonymkode: 790d9...315 14
Gjest 012345678 Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 6 minutter siden, SnappleIsland skrev: TS her. Typen min har ikke hatt særlig kontakt med broren sin og de snakker ikke noe annet sammen enn at de hilser når de møtes på butikken, så han har ingen planer om å ta noe sånt opp med sin bror. Typen min sier at det går ikke an å bry seg om noe sånt og hvis det er sånn de vil være så blir det demmes sak. Typen min sier at exen hans skal dra i den dåpen. Exen til typen min reiser enda på helgeturer til hans søsken og ber hans foreldre på middag osv. Jeg kommer nå til å gi dåpsgave og kort og hilsen fra meg, typen og hans barn, og kommer til å fortsette å gi julegaver og bursdagsgaver fra oss så får de bare leve med samvittigheten sin! Ok. Da gjør du det sånn. Deretter sier du til kjæresten din at du uansett ikke har lyst til å ha noe å gjøre med broren hans fordi han er en creepy pedofil som prøver å få 15 år gamle jenter til sengs. Jeg tar tilbake det jeg sa om at du velger selv om du vil fortelle det. Når de uansett ikke snakker sammen kan han like gjerne få vite sannheten. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #14 Skrevet 22. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har kjent han hele livet. Vi har vært naboer hele livet og han er min fars fetter. Anonymkode: 14534...f0c Hva sier din far til dette da? Anonymkode: 6dc34...6d5 7
Gjest Jessica Skrevet 22. april 2016 #15 Skrevet 22. april 2016 Fortell din pappa hva hans ekle fetter gjorde da du var 15 og fortell han hvor umoden og barnslig han er nå! Og jeg hadde helt ærlig ikke gått . Veldig merkelig at din samboer drar uten å være kritisk til mangelfull invitasjon.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #16 Skrevet 22. april 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har en "historie" med broren som kan være grunnen, men det burde være noe han hadde kommet seg over for lengst! da jeg var 15 prøvde min kjærestes bror å få meg i seng og skrev masse slibrige meldinger til meg osv. Han var 30. Min mor fant det ut og ringte han opp og sa hun kom til å anmelde han hvis han ikke sluttet å ta kontakt med meg. Dette er 10 år siden Har siden bare møtt han sporadisk på butikk og lignende og sagt hei og hå. Kanskje han ikke takler at jeg nå er i et forhold med hans bror. Han har blokkert meg på facebook. Anonymkode: 14534...f0c Er din mor og far invitert i dåpen? Kommer de til å dra dit? Er din far informert og det hans fetter gjorde mot deg? Anonymkode: 6dc34...6d5 2
Tibbie Skrevet 22. april 2016 #17 Skrevet 22. april 2016 Er du sikker på at det ikke er en misforståelse? At han tror han har invitert deg, eller at invitasjonen til kjæresten din er for dere begge? Jeg ville invitert deg selv om jeg ikke hadde likt deg. Det er bare uhøflig og rart å invitere den ene og ikke den andre. Dessuten er du på en måte barnets tante. Hva sier kjæresten din? Få heller han til å ta dette opp med broren sin, enn at du gjør det. Så slipper dere eventuell sur stemning 1
calavi Skrevet 22. april 2016 #18 Skrevet 22. april 2016 Om jeg hadde hatt den historien med kjæresten min sin bror, samt at min kjæreste hadde så lite kontakt med sin bror, så hadde jeg absolutt ikke følt med brydd - men lettet over å ikke bli invitert. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg er fornærmet. Har vært samboer med min kjæreste i 10 måneder nå og vi har vært sammen et år. Nå arrangerer hans bror dåp for sin datter og han har bedt min kjærestes ex (som de ikke har hatt noe særlig med å gjøre og hun har heller aldri truffet moren til dåpsbarnet), og de har bedt kjæresten min, men jeg er ikke bedt og jeg har kjent min kjærestes bror hele livet. 1 time siden, SnappleIsland skrev: TS her. Typen min har ikke hatt særlig kontakt med broren sin og de snakker ikke noe annet sammen enn at de hilser når de møtes på butikken, så han har ingen planer om å ta noe sånt opp med sin bror. Typen min sier at det går ikke an å bry seg om noe sånt og hvis det er sånn de vil være så blir det demmes sak. Typen min sier at exen hans skal dra i den dåpen. Exen til typen min reiser enda på helgeturer til hans søsken og ber hans foreldre på middag osv. Jeg kommer nå til å gi dåpsgave og kort og hilsen fra meg, typen og hans barn, og kommer til å fortsette å gi julegaver og bursdagsgaver fra oss så får de bare leve med samvittigheten sin! Hva er det som er korrekt her? Har hun kontakt med kjærestens familie eller ikke? Jeg synes ikke det er så unaturlig at han ikke har invitert deg, jeg. Det er jo tydelig at han ikke ønsker noe med deg og gjøre pga deres historie, og da faller det ikke naturlig å ha deg der. 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #19 Skrevet 23. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva sier din far til dette da? Anonymkode: 6dc34...6d5 TS her. Typen min vet om det som skjedde med hans bror. Jeg har ikke kontakt med faren min. Han er en mannskåvinist som ikke bryr seg uansett. Iht. Spm. Om exen: exen til typen er venner med hans søster og andre bror, men har ikke hatt noe med denne broren å gjøre siden typen min ikke heller hadde det. Anonymkode: 14534...f0c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #20 Skrevet 23. april 2016 Jeg kommer nok til å fortsette å kjøpe julegave og bursdagsgave til barnet, ikke barnets feil at faren er en hestkuk... Så får bare foreldrene ha den samvittigheten at de ekskluderer meg men at jeg fortsatt er hyggelig tilbake og at vi fortsatt fyller tante og onkel rollen. Anonymkode: 14534...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå