Gå til innhold

Bytte ut et måltid (eller to) med noka?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har begynt å trene og generelt endret livsstil. Er kjempelei av å mislike kroppen min, og er klar for endring! Men - jeg har veldig vansker med å spise frokost, og lurer på om noen har prøvd å bytte ut et måltid eller to med noka, og gått ned i vekt?

Kan du fortelle hvordan det gikk med deg? :) 

Anonymkode: 858d9...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde dette med Allevo, ikke noka, men er vel mer eller mindre det samme tror jeg. Byttet ut lunch med det. Fungerte helt fint for meg :) Må være veldig streng med seg selv da. Å ikke tenke "jeg spiste så lite til lunch, så nå kan jeg ta en sjokolade" :P Det er ofte her folk sliter. 

Anonymkode: 3fcc7...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde dette med Allevo, ikke noka, men er vel mer eller mindre det samme tror jeg. Byttet ut lunch med det. Fungerte helt fint for meg :) Må være veldig streng med seg selv da. Å ikke tenke "jeg spiste så lite til lunch, så nå kan jeg ta en sjokolade" :P Det er ofte her folk sliter. 

Anonymkode: 3fcc7...a2e

Takk for svar :) Godt poeng, må være forsiktig med hva man putter i seg uansett! 

Anonymkode: 858d9...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Du trenger ikke å spise frokost om det er det som er problemet, du kan heller spise noe mer senere på dagen. Evt. ville jeg anbefalt en smoothie eller noe. Men det kommer fra ei som foretrekker å spise mat da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spise dyre ting som smaker vondt, når yoghurt og bananer er så billige? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tekopper skrev:

Hvorfor spise dyre ting som smaker vondt, når yoghurt og bananer er så billige? 

Det er et mysterium, men jeg tror det får folk til å føle at de gjør noe. Slanking er dessuten utrolig komplisert :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...