Gjest Respect Skrevet 26. oktober 2004 #1 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg leter etter en helt sort t-skjorte i microfiber uten en veldig markert logo på. Høres kanskje lett ut, men den gang ei... Hvor kan jeg finne en slik?
Gjest Étoile Skrevet 26. oktober 2004 #2 Skrevet 26. oktober 2004 Filippa K kanskje? De har mye basic klær uten logo på.
Gjest Respect Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 I microfiber? Hvilke butikker fører Filippa K?
Gjest Étoile Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 Hvor bor du? I Oslo er det ihvertfall to egne Filippa K butikker, og flere butikker som fører noen av klærne, bla Bik Bok, Tatler og fler.
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Mikrofiber er litt tricky...Det var veldig in i en periode, men nå finner du det knapt, annet enn i treningstøy. Jeg kan ikke huske at Filippa K har mikrofiber-t-skjorter, den siste jeg skaffet meg, var fra H&M i fjor sommer. Men Filippa K har veldig flotte, enkle t-skjorter uten logo, av god kvalitet. Pris ca 300kr.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #6 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg trenger den til en danseoppvisning, skal ikke brukes til vanlig. Derfor gjør det ikke noe om microfiber er litt tricky...
Gjest Ethereal Skrevet 27. oktober 2004 #7 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg trenger den til en danseoppvisning' date=' skal ikke brukes til vanlig. Derfor gjør det ikke noe om microfiber er litt tricky...[/quote'] Med tricky mente jeg at det var vanskelig å få tak i
Tigerlily Skrevet 27. oktober 2004 #8 Skrevet 27. oktober 2004 nike har jo t-skjorter i microfiber, i svart. uten logo eller noe annet tull. sjekk i en sportsbutikk du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå