Karen olsen Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Kan ikke sjønne at noen kan si det er usunt med det er suker oppi av en grunn og det er fordi det er masse frukt oppi og det er fruktsuker i frukt så er jo bare naturlig suker blanda med vann så viss noen sier det er usunt igjen slut å et frukt og vann da 2
Gjest OxBall Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 Over 50 ord uten komma eller punktum. Frukt inneholder vitaminer, mineraler, fiber og litt andre sunne ting, noe brus mangler.
Karen olsen Skrevet 22. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2016 Brus er ikke usunt som rauen/penisen på din profilbilde
Karen olsen Skrevet 22. april 2016 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2016 5 minutter siden, Salka skrev: Brus er digg! Ferdig snakka. Brus er like digg som pink floyd bilde dit
Miss/usikker Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 (endret) Kjære Karen. Man kan da ikke spise vann. Endret 22. april 2016 av Miss/usikker 6
Salka Skrevet 22. april 2016 #10 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, Karen olsen skrev: Brus er like digg som pink floyd bilde dit Nemlig!
Karen olsen Skrevet 22. april 2016 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2016 5 minutter siden, Miss/usikker skrev: Kjære Karen. Man kan da ikke spise vann. Jeg fryser det og tygger det er jo kansje ikke vann men det er H2O søten 1
Gjest Klopp Skrevet 22. april 2016 #12 Skrevet 22. april 2016 For mye brus gjør at folk enkelt kan blir overvektig. Det gjør ikke frukten. Litt brus er lov og jeg elsker også brus. Ingen problem så lenge man trener og er aktiv
Miss/usikker Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, Karen olsen skrev: Jeg fryser det og tygger det er jo kansje ikke vann men det er H2O søten Okay søta 2
Karen olsen Skrevet 22. april 2016 Forfatter #14 Skrevet 22. april 2016 7 minutter siden, Klopp skrev: For mye brus gjør at folk enkelt kan blir overvektig. Det gjør ikke frukten. Litt brus er lov og jeg elsker også brus. Ingen problem så lenge man trener og er aktiv 7 minutter siden, Klopp skrev: For mye brus gjør at folk enkelt kan blir overvektig. Det gjør ikke frukten. Litt brus er lov og jeg elsker også brus. Ingen problem så lenge man trener og er aktiv Ja ikke sant Folk sier brus er skadelig for tenner pga det sliter emaljen men de tullingene vet ikke de og sliter bort plakk og tannsten
Pawn Hearts Skrevet 22. april 2016 #15 Skrevet 22. april 2016 Jeg skal være snill fordi jeg tror du er veldig ung. Prøv dette: Press en sitron og smak på saften. Ta deretter en slurk sitronbrus. Merker du noen forskjell? Det gjør du sikkert, og det er ikke bare på grunn av kullsyren, det er særlig på grunn av alt sukkeret som er tilsatt brusen. Men det er kult at du liker Pink Floyd. Da er det håp for deg. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #16 Skrevet 22. april 2016 3 minutter siden, Karen olsen skrev: Ja ikke sant Folk sier brus er skadelig for tenner pga det sliter emaljen men de tullingene vet ikke de og sliter bort plakk og tannsten Mener du at brus sliter bort plakk og tannstein? Hvor har du fått vite det? Det har jeg aldri hørt om Anonymkode: 0817f...273
Djungelvrål Skrevet 22. april 2016 #17 Skrevet 22. april 2016 Ingenting får bodsukkeret ditt til å svinge raskere enn sukkerholdig drikke, det være seg saft, brus eller juice. Alt er like søtt og inneholder like mye sukker. Brus er syndebukk nr 1 i USA når det kommer til overvekt.
Gjest Klopp Skrevet 22. april 2016 #18 Skrevet 22. april 2016 6 minutter siden, Karen olsen skrev: Ja ikke sant Folk sier brus er skadelig for tenner pga det sliter emaljen men de tullingene vet ikke de og sliter bort plakk og tannsten Ja det er jo ikke særlig bra for tenna med for mye brus, men så lenge man pusser godt og tar godt vare på tennene så skal det ikke gjøre så mye skade
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #19 Skrevet 22. april 2016 Jeg drikker ikke brus. Ikke i det hele tatt. Jeg drikker vann, men frukt kan neppe sammenlignes med brus. Anonymkode: c2f1e...c74
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #20 Skrevet 22. april 2016 Så bra! Da kan jeg bare kjøre i gang storstilt innkjøp av favorittbrusen min: julebrus fra Hansa, og drikke det hele døgnet. Og slutte å gå til tannlegen, det er unødvendig siden brus er sunt. Takk for dagens gode, nei, beste nyhet! Julebrus Hansa neste! Anonymkode: 6dc67...3d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå