Gå til innhold

Folk som sier brus er usunt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke sjønne at noen kan si det er usunt med det er suker oppi av en grunn og det er fordi det er masse frukt oppi og det er fruktsuker i frukt så er jo bare naturlig suker blanda med vann så viss noen sier det er usunt igjen slut å et frukt og vann da

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:hoppendeglad:

Anonymkode: 103dd...22f

Gjest OxBall
Skrevet

Over 50 ord uten komma eller punktum.

Frukt inneholder vitaminer, mineraler, fiber og litt andre sunne ting, noe brus mangler. 

Skrevet
  • Brus er ikke usunt som rauen/penisen på din profilbilde
Skrevet

Brus er digg! Ferdig snakka. :P 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Salka skrev:

Brus er digg! Ferdig snakka. :P 

Brus er like digg som pink floyd bilde dit

Skrevet (endret)

Kjære Karen. Man kan da ikke spise vann.

Endret av Miss/usikker
  • Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Karen olsen skrev:

Brus er like digg som pink floyd bilde dit

Nemlig! 

Skrevet
5 minutter siden, Miss/usikker skrev:

Kjære Karen. Man kan da ikke spise vann.

Jeg fryser det og tygger det er jo kansje ikke vann men det er H2O søten

• Liker 1
Skrevet

For mye brus gjør at folk enkelt kan blir overvektig. Det gjør ikke frukten. Litt brus er lov og jeg elsker også brus. Ingen problem så lenge man trener og er aktiv :) 

Skrevet
1 minutt siden, Karen olsen skrev:

Jeg fryser det og tygger det er jo kansje ikke vann men det er H2O søten

Okay søta

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Klopp skrev:

For mye brus gjør at folk enkelt kan blir overvektig. Det gjør ikke frukten. Litt brus er lov og jeg elsker også brus. Ingen problem så lenge man trener og er aktiv :) 

7 minutter siden, Klopp skrev:

Ja ikke sant Folk sier brus er skadelig for tenner pga det sliter emaljen men de tullingene vet ikke de og sliter bort plakk og tannsten

Skrevet

Jeg skal være snill fordi jeg tror du er veldig ung. Prøv dette: Press en sitron og smak på saften. Ta deretter en slurk sitronbrus. Merker du noen forskjell? Det gjør du sikkert, og det er ikke bare på grunn av kullsyren, det er særlig på grunn av alt sukkeret som er tilsatt brusen.

Men det er kult at du liker Pink Floyd. Da er det håp for deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Karen olsen skrev:

Ja ikke sant Folk sier brus er skadelig for tenner pga det sliter emaljen men de tullingene vet ikke de og sliter bort plakk og tannsten

Mener du at brus sliter bort plakk og tannstein? Hvor har du fått vite det? Det har jeg aldri hørt om

Anonymkode: 0817f...273

Skrevet

Ingenting får bodsukkeret ditt til å svinge raskere enn sukkerholdig drikke, det være seg saft, brus eller juice. Alt er like søtt og inneholder like mye sukker.   Brus er syndebukk nr 1 i USA når det kommer til overvekt. 

Skrevet
6 minutter siden, Karen olsen skrev:

Ja det er jo ikke særlig bra for tenna med for mye brus, men så lenge man pusser godt og tar godt vare på tennene så skal det ikke gjøre så mye skade ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker ikke brus. Ikke i det hele tatt. Jeg drikker vann, men frukt kan neppe sammenlignes med brus.

Anonymkode: c2f1e...c74

AnonymBruker
Skrevet

Så bra!:hoppendeglad: Da kan jeg bare kjøre i gang storstilt innkjøp av favorittbrusen min: julebrus fra Hansa, og drikke det hele døgnet. Og slutte å gå til tannlegen, det er unødvendig siden brus er sunt.

Takk for dagens gode, nei, beste nyhet!:hoppendeglad:

Julebrus Hansa neste!

Anonymkode: 6dc67...3d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...