AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Jeg er singel og har vært på en datingside en liten stund. Jeg har fått mange henvendelser og pratet en del med menn som har virket veldig interessert. Men..mange av disse mennene backer ut når jeg forteller hva jeg jobber som, lærer i barneskolen. Hvorfor det tror dere? Kjenner jeg blir veldig oppgitt. Anonymkode: b3069...696
Rosaprosa20 Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Hvis de er så fordomsfulle eller umodne at de ikke liker at du er lærer, så er det kanskje like greit at de siler ut seg selv? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 2 minutter siden, Rosaprosa20 skrev: Hvis de er så fordomsfulle eller umodne at de ikke liker at du er lærer, så er det kanskje like greit at de siler ut seg selv? Ja, det er jo det. Men jeg lurer på hvorfor det er en "turn of" eller hva det nå er. Anonymkode: b3069...696
GammelKaktus Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 Høres rart ut, en venninne av meg har det motsatte problemet, menn blir helt ville når hun forteller hun er lærer. Virker som om det er en del menn med fantasier om en litt streng lærer
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 Jeg skjønner virkelig ikke at det skulle være avskrekkende. Ville heller trodd det var et "positivt" yrke. Anonymkode: c59ba...05b 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 5 minutter siden, pettersenper skrev: Kanskje de tror du er veldig A4 De fleste er jo A4 Anonymkode: c59ba...05b 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 Kanskje de ser for seg at du er sånn typisk gammeldags lærer med permanent og briller på nesetippen? Vet ikke jeg altså, men det er første gangen jeg hører menn backer ut på grunn av at man er lærer. Kanskje du finner sånne "bad ass-only-God/mom-can-jugde-me-og-gått-livets-harde-skole" gutter som har veldig i mot lærere? Anonymkode: 17a37...b58
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 Jeg tror du tar feil, og at det er andre grunner til at de har trukket seg. Menn er ikke så veldig opptatt av hva kvinner jobber med, og læreryrket er et helt ordinært, vanlig yrke. Kan til og med tiltrekke noen, siden de vet at du antagelig er flink med barn, at du har mye ferie (nå blir jeg vel halshugget). Kan være greit med en dame som lærer opp ungene man får... Med mindre de du har vært i kontakt med har vært ekstremt opptatt av å finne seg en dame med høy utdanning i form av lang universitetsutdannelse o.l., tror jeg ikke yrket ditt er grunnen. Anonymkode: de3a2...2a2 1
Gjest BethD Skrevet 23. april 2016 #10 Skrevet 23. april 2016 Jeg tviler på at det er grunnen. Det er jo et veldig positivt yrke og de fleste menn bryr seg ikke såpass om yrket at det er grunn til at man ikke vil snakke med deg mer..
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #11 Skrevet 23. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du tar feil, og at det er andre grunner til at de har trukket seg. Menn er ikke så veldig opptatt av hva kvinner jobber med, og læreryrket er et helt ordinært, vanlig yrke. Kan til og med tiltrekke noen, siden de vet at du antagelig er flink med barn, at du har mye ferie (nå blir jeg vel halshugget). Kan være greit med en dame som lærer opp ungene man får... Med mindre de du har vært i kontakt med har vært ekstremt opptatt av å finne seg en dame med høy utdanning i form av lang universitetsutdannelse o.l., tror jeg ikke yrket ditt er grunnen. Anonymkode: de3a2...2a2 Enig i alt dette. TS, hva annet har du skrevet samtidig som du har nevnt yrke? Anonymkode: 859e4...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå