Gå til innhold

Permanent hårfjerning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd noen form for permanent hårfjerning?

• Virket det?

Hva kostet det?

Hvor?

Var det smertefullt?

Vil du anbefale det til andre?

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det selv (enda), men har vært på salong og forhørt meg. Jeg kan i alle fall fortelle at det ER dyrt! Kommer jo an på hvor mye hår du skal fjerne. Bikinilinja kostet 1500,- der jeg var og spurte, men behandlingen må gjentas fra 2 til 7-8 ganger, og da baller det jo på seg... :o :o

Så veldig smertefullt skal det ikke være, mer som prikking i huden, tror jeg. Noen områder er jo også mer følsomme, så rundt den før omtalte bikinilinja er det sikkert litt småvondt. :grine:

Skrevet

Takk for svar!

Var dette laser eller elektrolyse du forhørte deg på?

Skrevet

Jeg har prøvd elektrolyse på bikinilinjen og det kostet vel rundt 1200,- pr gang og det var veldig bra en stund, men nå er det mer eller mindre tilbake. Selv om hårveksten ikke er like kraftig som før. Hårene er tynnere og mykere, så litt bedre har det blitt. Jeg tok vel 5 behandlinger. Husker ikke helt for det er 4 år siden nå.

Jeg brukte Ellipse-klinikken i Hoffsveien i Oslo.

Er semi-fornøyd. Hårene ble jo ikke helt borte, men man må vel kanskje forvente å repetere behandlingen med jevne mellomrom. Og da blir det dyrt!!!

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

svarer på denne også jeg.

Som sagt hadde jeg min første behanling i går, og er bare strålende fornøyd. Jeg ser stor forskjell bare etter 1 gang.

Jeg fjernet hår på haken, magen og litt brystet....hørste fælt ut, men det er typiske hormonelle plasser for oss kvinner. he.

Jeg betaler 1000 kr pr.gang. Syntes ikke det er så galt......da går jeg med 4 ukers mellomrom. (mellom hver lønning he he)

Du kjenner litt klyping og stikking, og det lukter litt svidd hår.....der hvor det er tykkere røtter kjentes det enda mere. Ikke missforstå - det gjør ikke særlig vondt...man må jo lide litt for skjønnheten også da.

Blir spennende å se når jeg er ferdig....de sa det var lurt å ta behandlingen 1 gang i året for å holde det litt ved like.

Gjest Anonymous
Skrevet

Unskyld at jeg tar en liten digresjon nå, men hva mener du med hormonelle plasser for oss kvinner? Jeg har litt lyse hår på brystet og magen og litt på ryggen. Er det sånn du mener eller mørke?

Vil du anbefale meg å ta sånn behandling da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei du gjest!

Nå kan ikke jeg mer enn det klinikken fortalte meg.

Siden du har lyse hår og det ikke plager deg - er det ikke nødvendig.

Jeg hadde mørke, stive hår som plaget meg veldig....så jeg blir veldig glad om dette går som jeg håper.

Laseren søker etter mørke røtter, så den tar nok ikke lyse hår like lett.

Ja det blir spennende å se resultatet.

Ha en flott dag!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hatt 1 behandling på bikinilinja. Ellipselaser hos Ellipseklinikken. Merker bedring, men må ha flere behandlinger. 1800 kroner 2 første gangene, 1200 de neste.

Ikke vondt. Tar mørke hår på lys hud best. Unngå solarium 1 mnd før og 1 mnd etter.

Foreløpig veldig fornøyd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg prøvde laser hos en humbughudpleier i Fredrikstad. Prøvde mange ganger og betalte tusenvis av kroner. Ikke en dritt skjedde. Hun påstod at hårene datt av etter noen dager, men gjett om de gjorde det da.....Endte opp med at hun stadig vekk skrudde opp styrken, slik at jeg nå har skikkelig ruglete og tykk hud med arr under haken......

Forresten slipte hun huden min også, og det var elendig også, fikk mer arr enn jeg noen ganger har hatt. Dette siste hadde ingen ting med saken å gjøre, men var så godt igang..... Fatter ikke at jeg kunne være så blåøyd.... :oops:

• 3 uker senere...
Skrevet

Har vurdert dette jeg også! Bikini og lår tror jeg... Sånn alt i alt, anbefales eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...