Mamma31 Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Hei! Har et barn på 5 år, og vi har i ca 1,5 år prøvd å få barn nr. 2. Ble gravid på senhøsten i fjor, men mistet dessverre i uke 8/9. Først var jeg kjempe lei meg, men har den siste tiden vært noe usikker på om jeg ønsker fler barn. Jeg elsker barn og har lyst til at mitt barn skal få et søsken, MEN orker jeg å gå gravid? Å begynne på nytt igjen? Vi har det jo fint nå...Likevel er jeg så redd; hva visste det skjer noe med barnet vi har nå, og jeg mister h*n?! Da blir vi jo "alene".....Og hva om noe skjer oss foreldre? Da blir barnet "alene"....! Er veldig splittet og vet ikke hva jeg skal gjøre...Mannen min føler det samme! Noen erfaringer?!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Vi har to og tenker jeg burde få en til slik at søskenflokken blir mer robust, men føler likevel det er akkurat passe og fint med to barn. Anonymkode: 04305...d9f
Lucky? Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Dette er akkurat som å lese om meg 😊 Vi har en sønn på 4 år og har alltid tenkt at vi skal ha to barn. Ble gravid igjen i januar, men mistet...nå er jeg også veldig i tvil om jeg orker å fortsette prøvingen eller bare nyte den vi har... Veldig i tvil, men om det skulle bli en til, er det for sønnen vår sin del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå