Gå til innhold

Tannlege spurte om jeg utførte mye oralsex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg som voksen har begynt å slite med gradvis mer utstående tenner, og har oppsøkt tannlege for dette. (Kjeveortoped?) Uansett! Denne spurte meg etter diverse spørsmål om jeg hadde utført mye oralsex i det siste!

Er dette på noen måte greit!? Og er det faktisk relevant i det hele, er det mulig at å suge kan føre til dette? Eller er det bare fullstendig uproft?

Jeg tenker å sende en klage. Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 13019...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som voksen har begynt å slite med gradvis mer utstående tenner, og har oppsøkt tannlege for dette. (Kjeveortoped?) Uansett! Denne spurte meg etter diverse spørsmål om jeg hadde utført mye oralsex i det siste!

Er dette på noen måte greit!? Og er det faktisk relevant i det hele, er det mulig at å suge kan føre til dette? Eller er det bare fullstendig uproft?

Dette er faktisk helt innefor. Tannleger er i mange tilfeller de første til å avsløre seksuelt missbruk av barn, tannleger finner og  ofte kjønnsykdommer i munnen til pasienter. 

Anonymkode: b78de...c8f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tannleger er ofte de første til å oppdage munnkreft. Munnkreft kommer gjerne av oralsex.

Anonymkode: f810f...27e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men seriøst, får man utstående tenner av å suge? :vetikke:

Anonymkode: 56517...a45

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og ja, oralsex kan gå utover tennene og påvirke den naturlige bakterikulturen i munnen. 

Anonymkode: f810f...27e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tannlegen kan ikke spørre om dette, da han ikke har noe med det å gjøre. Uproft av han. Jeg hadde sendt inn klage! Er helt skjokkert over at du folk der spørsmålet!

Anonymkode: 780e4...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke sikkert han sturte pga tannstillingen. Kan hende han la merke til noe annet som ikke var som det skulle.

Anonymkode: 3d70d...6b1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du ikke om den du var hos var tannlege eller kjeveortoped?

Hvor gammel er du og når startet dette?

Anonymkode: 09d21...db4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, tror ikke det er helt utenkelig. Dama mi, som studerer odontologi, har gitt meg betydelig mindre oralsex etter hun begynte på dette møkka-studiet :(

Anonymkode: 97fc6...76b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det er innafor. Da jeg var 15 ble jeg spurt av tannlegen (en kvinne) om jeg utførte mye oralsex. Det var på den tiden en barnevernssak mot meg og spekulasjoner om jeg ble misbrukt av stefaren min, noe som ikke var tilfelle. Hvorfor jeg fikk spørsmålet aner jeg ikke, men det høres ikke urealistisk ut at TS har fått spørsmål om det. Kanskje ikke i forhold til tannstilling men andre ting han har sett. 

Anonymkode: d3eca...291

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri hørt at man kan få utestående tenner som resultat av oralsex. Er det noe som helst dokumentert på dette?

Anonymkode: 07d48...1a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hørt at man kan få utestående tenner som resultat av oralsex. Er det noe som helst dokumentert på dette?

Anonymkode: 07d48...1a6

Det eneste stedet vi noen gang kommer til å høre om utstående tenner pga overdreven oralsex er på sexavdelingen til KG.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være pga andre ting enn tennene. Man kan jo få kreft i svelget av HPV-virus fra penis. Og det er sikkert noen milde forstadier en trenet person kan se før det går så langt. Men vet ikke, bare gjetter. 

Anonymkode: 1eba3...9dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du ikke om den du var hos var tannlege eller kjeveortoped?

Hvor gammel er du og når startet dette?

Anonymkode: 09d21...db4

Tannlege og kjeveortoped er jo på sett og vis det samme da....bare at de jobber på sett og vis på ulike måter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Så et innslag på TV engang om en som ikke greide å sutte på tommelen. Hun hadde en helt åndssvak tannstilling. 

Anonymkode: 2a3a1...894

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 23.4.2016 at 21.31, NydeligMann skrev:

Det eneste stedet vi noen gang kommer til å høre om utstående tenner pga overdreven oralsex er på sexavdelingen til KG.

Har du utsående tenner? ;)

Anonymkode: 2cac9...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du utsående tenner? ;)

Nei, så myk er jeg dessverre ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, NydeligMann skrev:

Nei, så myk er jeg dessverre ikke :(

:laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...