Gjest Coolaid Skrevet 23. april 2016 #21 Skrevet 23. april 2016 Det er umulig å vite hva som foregår i hodet til en annen person, altså mannen din, så det blir bare spekulasjoner. Men har du tenkt over at menn kanskje også trenger de rette følelsene for å ha sex? - det er ikke sånn at bare det nevnes sex så er mannen klar. Kanskje "oppvarming" og følelsene hans ikke var tilstede.Dessuten var han kanskje i et helt annet "mindset" da han har gledet seg lenge til å komme seg ut. Eller han bare simpelt hen ikke hadde lyst. Du gjør den feilen som veldig mange kvinner gjør, du går gjennom en lang tankerekke og ikke føler seg god nok, avvist og tenker for mye. Da lager du det bare enda verre for deg selv. Dette har ikke noe med deg å gjøre, det er en småting. Kanskje han rett og slett ikke hadde lyst på en bj. Er helt sikker på at du er vakker, sexy og mer enn god nok. - Ikke stress med det.
Gjest Coolaid Skrevet 23. april 2016 #22 Skrevet 23. april 2016 8 timer siden, NydeligMann skrev: Skjønner godt at han ikke vil bli sugd før han skal ut på fest. Kona ville aldri fått lov til det. Selv om vi menn klarer å få flere utløsninger, så er det den første som er best. Du fratar ham jo den første satsen som han sikkert ville bruke på ei av jentene ute. Haha makan til drittpreik. Kun ute etter å provoserer. Stort pluss til deg fordi du gjorde det uten å være anonym bruker som resten av gjengen her.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #23 Skrevet 23. april 2016 Skaff dere en fantasi dere tenner skikkelig på da vel? funker for alle, men 99% av befolkningen slipper seg ikke fri. Anonymkode: 3107b...a7c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24 Skrevet 23. april 2016 Kan det være så enkelt som at han blir utmattet etter en utløsning, og hadde lyst til å være opplagt før han skulle på fest? Noen menn er jo temmelig "ferdig" etter en utløsning, og duger ikke til noe i flere timer etterpå? Jeg ser at du sier han har vært annerledes seksuelt etter fødselen, så det kan selvfølgelig være mer kompleks enn det, men hvorfor male fanden på veggen etter èn avvisning? Anonymkode: ee13c...db0 2
Ghostwalker Skrevet 23. april 2016 #25 Skrevet 23. april 2016 Det kjipe med å være mann, noe er galt når man sier nei. Vi kan ikke være slitne,vi kan ikke mangle lyst eller noe, uten av vi er utro. Husker den ene gangen jeg sa nei til eksen min, kommer aldri til å glemme det heller og kommer nok aldri til å si nei igjen. 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #26 Skrevet 24. april 2016 Den 22.4.2016 at 21.02, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer mer på at han er ute og fester med et nyfødt barn hjemme. Anonymkode: fd2ee...7e7 Jeg derimot reagerer på at hele 20 personer har gitt poeng til dette svaret og derfor tydeligvis mener at en stor baby på 6 mnd kan kalles nyfødt?! Når er ungene ikke lenger nyfødte i deres øyne? Når de begynner på skolen? Skal aldri skaffe meg barn hvis det betyr at jeg ikke kan gå på fest før de er konfirmerte Anonymkode: 237cb...ce6 5
Arabella Skrevet 24. april 2016 #27 Skrevet 24. april 2016 Den 22.4.2016 at 21.02, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer mer på at han er ute og fester med et nyfødt barn hjemme. Anonymkode: fd2ee...7e7 Nyfødt? Babyen er nesten et halvt år!
Nanami Skrevet 24. april 2016 #28 Skrevet 24. april 2016 Jeg forstår han til en viss grad. Det lukter jo død og bedervelse av spytt på penis når det tørker. Her må det ny dusj til etter all seksuell aktivitet. Selv om man ikke merker lukten selv, så er den veldig merkbar for andre. Jeg tror ikke du skal ta for hardt på denne avvisningen. Mest sannsynlig tenkte ikke mannen din at det var et problem engang. En blowjob når man har dårlig tid er jo ikke like tennende. Jeg klarer i hvert fall ikke bli tent når jeg vet jeg kan bli sent ute til noe. 3
Maleficenta Skrevet 24. april 2016 #29 Skrevet 24. april 2016 Den 22.4.2016 at 20.59, AnonymBruker skrev: Samboer dro på fest for en times tid siden og før han dro prøvde jeg å ta initiativ til en blowjob fordi det er så lenge siden vi har hatt sex. Men han ville ikke, sa han ikke hadde tid og gikk for å kle på seg etter dusjen. Jeg ble skikkelig såret. Jeg forstår jo at man vil være fresh og velduftende når man skal ut på byen, men man blir da ikke skitten og svett igjen av en rask avsugning etter å ha dusjet? Jeg må virkelig være frastøtende i hans øyne siden han ikke en gang orker å bli sugd av meg lenger:-( Vi fikk forresten vårt første barn for snart seks måneder siden, men kroppen min ser helt lik ut som den gjorde før svangerskapet, jeg var heldig nok til å unnslippe strekkmerker, løs hud og ekstra kilo. Jeg er slank, bruker størrelse 34 i klær. Og jeg får fremdeles masse positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg er "ute blant folk", er bare samboer som er likegyldig til meg. Er det sånn for dere menn at dere nesten automatisk tenner mindre på kona/kjæresten etter hun har født barnet deres? Veldig trist isåfall. Hadde jeg visst at det skulle bli slik ville jeg ALDRI stiftet familie. Før vi fikk babyen hadde vi masse deilig sex. Til og med da jeg var høygravid! Måtte bare få det ut. Mvh trist og usikker dame:-( Anonymkode: b0ba1...cd4 Menn må og få lov å ikke ha lyst bestandig 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå