AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Samboer dro på fest for en times tid siden og før han dro prøvde jeg å ta initiativ til en blowjob fordi det er så lenge siden vi har hatt sex. Men han ville ikke, sa han ikke hadde tid og gikk for å kle på seg etter dusjen. Jeg ble skikkelig såret. Jeg forstår jo at man vil være fresh og velduftende når man skal ut på byen, men man blir da ikke skitten og svett igjen av en rask avsugning etter å ha dusjet? Jeg må virkelig være frastøtende i hans øyne siden han ikke en gang orker å bli sugd av meg lenger:-( Vi fikk forresten vårt første barn for snart seks måneder siden, men kroppen min ser helt lik ut som den gjorde før svangerskapet, jeg var heldig nok til å unnslippe strekkmerker, løs hud og ekstra kilo. Jeg er slank, bruker størrelse 34 i klær. Og jeg får fremdeles masse positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg er "ute blant folk", er bare samboer som er likegyldig til meg. Er det sånn for dere menn at dere nesten automatisk tenner mindre på kona/kjæresten etter hun har født barnet deres? Veldig trist isåfall. Hadde jeg visst at det skulle bli slik ville jeg ALDRI stiftet familie. Før vi fikk babyen hadde vi masse deilig sex. Til og med da jeg var høygravid! Måtte bare få det ut. Mvh trist og usikker dame:-( Anonymkode: b0ba1...cd4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Jeg reagerer mer på at han er ute og fester med et nyfødt barn hjemme. Anonymkode: fd2ee...7e7 17
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Har han vært sånn hele tiden etter at dere fikk barn? Anonymkode: 65d99...f25
Gjest Fjotteri Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer mer på at han er ute og fester med et nyfødt barn hjemme. Anonymkode: fd2ee...7e7 Ungen er 6 måneder gammel Og det er sannsynligvis noe med timingen TS og har ingenting med deg å gjøre. Han var ikke tent noen sekunder før han skulle ut, og takker helt sikkert ja om du tar initiativ i en setting hvor han ikke er på vei et annet sted og har tankene annensteds. Jeg synes du tar litt vel på vei for et enkelt nei, og hadde en mann sagt det samme hadde han fått høre det så ørene flagret. Mannfolk må faktisk få lov til å ikke ha lyst, og da spesielt når timingen er åpenbart ikke helt passende. Om han aldri ellers ønsker sex så er det noe uheldig av deg å først ta initiativ akkurat da - sjansen er jo høy for at han nettopp ikke har lyst da. Har dere snakket om dette uten at du anklager/han bare bortforklarer? Spør om han har lyst til å ha såpass lite sex generelt i et samliv, og om dere kan forsøke å ta grep før det sklir helt ut. Ikke legg ut om kroppen din og strekkmerker, eller at du føler deg ubrukelig. Bare spør ham åpent om hva han ønsker seg av et forhold, og hvordan dere kan komme dit. Sannsynligvis svarer han ikke at han generelt ønsker null sex i et samliv.
calavi Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer mer på at han er ute og fester med et nyfødt barn hjemme. Anonymkode: fd2ee...7e7 Barnet er jo 6 mnd gammelt. Ingenting å reagere på i mine øyne. TS, om han stadig vekk avviser deg ville jeg tatt en prat om det, men om det her er et engangstilfelle så ville jeg helt klart latt det ligge. Han sa han ikke hadde tid, og det føler jeg er god nok grunn. Om jeg skal fikse meg for å dra ut på byen og har litt knapt med tid tar jeg meg heller ikke tid til sex med kjæresten. Det betyr ikke at han ikke tenner meg av den grunn. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer mer på at han er ute og fester med et nyfødt barn hjemme. Anonymkode: fd2ee...7e7 Hehe, nyfødt og nyfødt. Babyen er som sagt straks et halvt år gammel. Og jeg mistet melka bare noen uker etter fødsel, så faktisk har jeg også vært ute og "festet" en håndfull ganger (to 30-årslag, et par byturer med venninner og et forsinket julebord med jobben), det er ikke noe problem å være fraværende noen timer når far kan mate barnet med flaske med morsmelkerstatning. Jeg unner ham den friheten å treffe kompiser på vorspiel/byen i ny og ne. Han badet og stelte babyen, ga kveldsgrøt og la henne før han dro ut, så det er ikke slik at han sluntret unna "pliktene" av den grunn. Anonymkode: b0ba1...cd4 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han vært sånn hele tiden etter at dere fikk barn? Anonymkode: 65d99...f25 Det har vært minimalt med sex etter barnet kom ja, og de gangene vi har hatt sex har det vært mye mindre "frekt" enn det var før. Uansett om han har tatt initiativ har jeg ikke følt meg så..begjært (i mangel av bedre uttrykk) som jeg gjorde før. 8 minutter siden, calavi skrev: Barnet er jo 6 mnd gammelt. Ingenting å reagere på i mine øyne. TS, om han stadig vekk avviser deg ville jeg tatt en prat om det, men om det her er et engangstilfelle så ville jeg helt klart latt det ligge. Han sa han ikke hadde tid, og det føler jeg er god nok grunn. Om jeg skal fikse meg for å dra ut på byen og har litt knapt med tid tar jeg meg heller ikke tid til sex med kjæresten. Det betyr ikke at han ikke tenner meg av den grunn. Jeg skal innrømme at jeg ikke tar initiativ særlig ofte, fordi jeg er redd for å bli avvist. Og det viste seg jo at det ikke var en grunnløs frykt:-( Årsaken til at jeg ikke tør å være frempå er at jeg ikke føler at han tenner på meg på samme måte som før. Tidligere ga han høylytt uttrykk for at han syntes jeg var deilig, både i og utenfor senga, slik er det ikke lenger.. Anonymkode: b0ba1...cd4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 18 minutter siden, Fjotteri skrev: Ungen er 6 måneder gammel Og det er sannsynligvis noe med timingen TS og har ingenting med deg å gjøre. Han var ikke tent noen sekunder før han skulle ut, og takker helt sikkert ja om du tar initiativ i en setting hvor han ikke er på vei et annet sted og har tankene annensteds. Jeg synes du tar litt vel på vei for et enkelt nei, og hadde en mann sagt det samme hadde han fått høre det så ørene flagret. Mannfolk må faktisk få lov til å ikke ha lyst, og da spesielt når timingen er åpenbart ikke helt passende. Om han aldri ellers ønsker sex så er det noe uheldig av deg å først ta initiativ akkurat da - sjansen er jo høy for at han nettopp ikke har lyst da. Har dere snakket om dette uten at du anklager/han bare bortforklarer? Spør om han har lyst til å ha såpass lite sex generelt i et samliv, og om dere kan forsøke å ta grep før det sklir helt ut. Ikke legg ut om kroppen din og strekkmerker, eller at du føler deg ubrukelig. Bare spør ham åpent om hva han ønsker seg av et forhold, og hvordan dere kan komme dit. Sannsynligvis svarer han ikke at han generelt ønsker null sex i et samliv. Jeg ser helt klart at du har et poeng. Men noe av det som gjør det vanskelig er at før sa han faktisk ALDRI nei! For ett år siden kunne det like gjerne vært han som hadde prøvd seg på meg før han skulle ut.. Jeg har forresten prøvd å ta opp det nåværende sexlivet vårt med ham, og jeg har spurt ham rett ut om han finner meg mindre attraktiv enn før, da bare ler han og sier "du er morsom" eller "du sier så mye rart". Hva er det for slags svar? Anonymkode: b0ba1...cd4
calavi Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal innrømme at jeg ikke tar initiativ særlig ofte, fordi jeg er redd for å bli avvist. Og det viste seg jo at det ikke var en grunnløs frykt:-( Årsaken til at jeg ikke tør å være frempå er at jeg ikke føler at han tenner på meg på samme måte som før. Tidligere ga han høylytt uttrykk for at han syntes jeg var deilig, både i og utenfor senga, slik er det ikke lenger.. Anonymkode: b0ba1...cd4 Da synes jeg du skal snakke ordentlig med kjæresten din og fortelle at du ikke føler han tenner på deg på samme måte. Noe har forandret seg ved sexlivet deres og da kan det være greit å snakke om det slik at dere finner ut hvorfor. For alt du vet kan det hende han sitter på en del av de samme tankene som du gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #10 Skrevet 22. april 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Da synes jeg du skal snakke ordentlig med kjæresten din og fortelle at du ikke føler han tenner på deg på samme måte. Noe har forandret seg ved sexlivet deres og da kan det være greit å snakke om det slik at dere finner ut hvorfor. For alt du vet kan det hende han sitter på en del av de samme tankene som du gjør. Takk for svar. Jeg har på min side gitt klart uttrykk for at jeg har samme sexlyst og tenningsmønster som før. Man hører jo oftere om det motsatte: Nybakte mødre som mister lysten på sex i en evighet etter ungen er ute mens mannen er yr som bare det. Kanskje jeg rett og slett hadde for høye forventninger til hvordan det skulle være i senga når man har et spedbarn. Jeg revnet ikke under fødsel og hadde derfor ingen smerter nedentil under barseltiden, slik jeg har hørt at mange venninner slet med, derfor gleeedet jeg meg masse til den hersens renselsen skulle være over slik at vi kunne gjenoppta sexlivet. Også ble det ikke det samme Han stod heller ikke og kikket inn i åpningen under fødsel eller noe annet potensielt "ekkelt", derfor får jeg det ikke til å stemme at han skulle blitt traumatisert eller noe av den opplevelsen. Her snakker vi uansett om en mann som gladelig pleide å slikke meg når jeg hadde mensen til og med (beklager detaljene), så han er jo ikke av den pripne typen som ikke tåler litt søl. Men noe har åpenbart skjedd, selv om han bare ler av meg når jeg spør hva som er galt. Anonymkode: b0ba1...cd4
Gjest Fjotteri Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg har på min side gitt klart uttrykk for at jeg har samme sexlyst og tenningsmønster som før. Man hører jo oftere om det motsatte: Nybakte mødre som mister lysten på sex i en evighet etter ungen er ute mens mannen er yr som bare det. Kanskje jeg rett og slett hadde for høye forventninger til hvordan det skulle være i senga når man har et spedbarn. Jeg revnet ikke under fødsel og hadde derfor ingen smerter nedentil under barseltiden, slik jeg har hørt at mange venninner slet med, derfor gleeedet jeg meg masse til den hersens renselsen skulle være over slik at vi kunne gjenoppta sexlivet. Også ble det ikke det samme Han stod heller ikke og kikket inn i åpningen under fødsel eller noe annet potensielt "ekkelt", derfor får jeg det ikke til å stemme at han skulle blitt traumatisert eller noe av den opplevelsen. Her snakker vi uansett om en mann som gladelig pleide å slikke meg når jeg hadde mensen til og med (beklager detaljene), så han er jo ikke av den pripne typen som ikke tåler litt søl. Men noe har åpenbart skjedd, selv om han bare ler av meg når jeg spør hva som er galt. Anonymkode: b0ba1...cd4 Igjen så tror jeg ikke dette har noe med deg å gjøre, men de nye rollene dere har og hvor mye det tar av foreldres oppmerksomhet. Menn er jo ikke maskiner uten mulighet for å endre lystmønster, og en baby vil jo nødendigvis endre endel for mange. Det er helt normalt å ha noe mindre sex en periode, og det er helt normalt å måtte jobbe litt for å få det på plass igjen. Du fremstiller hans reaksjon på den nye situasjonen som noe unormalt, og det er det ikke. Ta det ordentlig opp med ham uten å anklage ham slik du har gjort før. Du VIL jo at dette skal handle om deg, og det er det overhodet ikke sikkert det gjør. Ikke ta det opp i forbanna humør, vent til dere faktisk har tid til å snakke litt sammen på en ordentlig måte. Ler han det bort sier du at han må lytte til at du faktisk opplever dette som en reell utfordring du ønsker løse da et sexløst samliv ikke er hva du ønsker deg.
NydeligMann Skrevet 22. april 2016 #12 Skrevet 22. april 2016 Skjønner godt at han ikke vil bli sugd før han skal ut på fest. Kona ville aldri fått lov til det. Selv om vi menn klarer å få flere utløsninger, så er det den første som er best. Du fratar ham jo den første satsen som han sikkert ville bruke på ei av jentene ute. 1
Gjest 012345678 Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vært minimalt med sex etter barnet kom ja, og de gangene vi har hatt sex har det vært mye mindre "frekt" enn det var før. Uansett om han har tatt initiativ har jeg ikke følt meg så..begjært (i mangel av bedre uttrykk) som jeg gjorde før. Jeg skal innrømme at jeg ikke tar initiativ særlig ofte, fordi jeg er redd for å bli avvist. Og det viste seg jo at det ikke var en grunnløs frykt:-( Årsaken til at jeg ikke tør å være frempå er at jeg ikke føler at han tenner på meg på samme måte som før. Tidligere ga han høylytt uttrykk for at han syntes jeg var deilig, både i og utenfor senga, slik er det ikke lenger.. Anonymkode: b0ba1...cd4 Det eneste du kan gjøre er å sette deg ned med mannen din og snakke om det. Fortell hvordan du føler, så spør du han hva han føler. Kan være at han bare er sliten fortiden og at det tar litt tid for han å venne seg til å ha et lite barn å ta vare på. Ikke les for mye ut av det før du har snakket med han.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #14 Skrevet 22. april 2016 Jeg har to tanker rundt dette: 1. ) Kan det være at han ser noen andre? Jeg håper ikke det, men når menn tar avstand ifra det fysiske, spesielt hvis det er en mann som har vært veldig opptatt av det fysiske, som det høres ut som mannen din har vært, kan det å ta avstand fysisk være et tegn på at han får det andre steder? 2. ) Man vet aldri hvordan man reagerer på dette med å få barn. Det er en stor omveltning, og jeg mener å ha lest at for noen menn så klarer de ikke se dama i samme lys lenger, da spesielt når det kommer til begjær, frekkhet som du selv nevnte osv. Noen menn ser dama mer som ei mor, når hun/de har fått barn. Jeg håper jo ikke han gjør dette, men tenning og følelser ligger dypt i oss og vi kan ikke alltid vite hvorfor noe tenner oss, evt ikke tenner oss lenger, det er komplekse greier. Anonymkode: 65d99...f25 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #15 Skrevet 22. april 2016 Herregud som noen av dere overreagerer. Bare fordi han ikke vil få en BJ før fest så tror dere at han er utro? Kanskje han bare ikke hadde lyst? Må det alltid være en grunn? Anonymkode: 818b3...6b9 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #16 Skrevet 22. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud som noen av dere overreagerer. Bare fordi han ikke vil få en BJ før fest så tror dere at han er utro? Kanskje han bare ikke hadde lyst? Må det alltid være en grunn? Anonymkode: 818b3...6b9 Ts skriver jo i noen av svarene her at det har vært en endring i sexlivet, minimalt med sex og annet tenningsmøsnter fra hans side etter at ungen kom, som nå er over 6 mnd siden...Jeg sier ikke at han er utro, jeg luftet tanken, samtidig som det kan ha å gjøre med at noe i tenningsmønsteret hans har endret seg etter at hun ble mor. Anonymkode: 65d99...f25 1
Katten.2.0 Skrevet 22. april 2016 #17 Skrevet 22. april 2016 Tror ikke jeg kan tenke meg noe mer tennende enn å være intim med kvinnen som har ført mitt barn til verden. Lurer på hvorfor. Det kjennes som om all genetikk, seksualitet og fetisher roper etter det. Som om det er det mest naturlige, mest riktige, elskverdige og tennende. Men så har jeg en veldig dominerende seksualitet. 2
Arabella Skrevet 23. april 2016 #18 Skrevet 23. april 2016 14 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Tror ikke jeg kan tenke meg noe mer tennende enn å være intim med kvinnen som har ført mitt barn til verden. Lurer på hvorfor. Det kjennes som om all genetikk, seksualitet og fetisher roper etter det. Som om det er det mest naturlige, mest riktige, elskverdige og tennende. Men så har jeg en veldig dominerende seksualitet. Hun du er sammen med nå, har vel ikke satt dine barn til verden. Eller snakker du teoretisk? 1
Katten.2.0 Skrevet 23. april 2016 #19 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Hun du er sammen med nå, har vel ikke satt dine barn til verden. Eller snakker du teoretisk? Teoretisk. Kan ikke tenke meg noe mer tennende enn at hun blir gravid med mitt barn, bringer det til verden og at vi fortsatt er i lag resten av livet. Elsker tanken på sex med henne under graviditet og etter. 1
Arabella Skrevet 23. april 2016 #20 Skrevet 23. april 2016 10 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Teoretisk. Kan ikke tenke meg noe mer tennende enn at hun blir gravid med mitt barn, bringer det til verden og at vi fortsatt er i lag resten av livet. Elsker tanken på sex med henne under graviditet og etter. Sånn skal det være! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå