Gå til innhold

Noen som har prøvd å melde seg på PH?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det? Tenker å prøve å gjøre det selv.

Men er det VELDIG vanskelig å komme inn? Og hvordan foregår det? 1.utslagsrunde, 2 etc..?

Anonymkode: 18623...576

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei, har aldri prøvd. ser at nina var veldig ivrig på den auditionen der

Anonymkode: ad835...eb9

AnonymBruker
Skrevet

Her MÅ jeg være anonym for dette er flaut. 

Jeg søkte på sesong 2. Da var jeg 20. Jeg kom heldigvis ikke med. Den gangen var det kjipt, men er faktisk sjeleglad for det I dag. Phjoo flaks :) 

Anonymkode: 19573...088

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg søkte på sesong 2. Da var jeg 20. Jeg kom heldigvis ikke med. Den gangen var det kjipt, men er faktisk sjeleglad for det I dag. Phjoo flaks :) 

:fnise:

Anonymkode: 04117...538

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha såpass ja. Hva skrev du da? Hvorfor meldte du deg på etc? ;)

Skrevet

Nei men en kompis har blitt kontaktet før de siste tre sesongene og blitt spurt om å være med. Han har heldigvis takket nei alle gangene.

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Men jeg kunne vært en av disse som hadde funnet på dette i da jeg var rundt 18/19/20 år. Veldig glad for at det ikke falt meg inn å søke i dag, for da tror jeg at jeg ville endt opp med angst over at egen oppførsel fra den tiden kunne googles opp i dag:fnise: 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, frk91 skrev:

Nei men en kompis har blitt kontaktet før de siste tre sesongene og blitt spurt om å være med. Han har heldigvis takket nei alle gangene.

Seriøst? Hvordan ble han kontaktet de tre siste sesongene? Var han såpass BRA på audition?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Hvordan ble han kontaktet de tre siste sesongene? Var han såpass BRA på audition?

De tar ikke nødvendigvis alle fra audition, de kontakter folk de tror vil passe inn også.

Anonymkode: 7b9f7...dfc

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som er med på Paradise har ikke meldt seg på selv. De leter også etter potensielle deltakere på byen osv. Kan så klart hende at kompisen til frk91 meldte seg på selv, men kan og hende de har oppdaget han på byen eller noe, og vil ha han med fordi han er kjekk eller de tror han vil lage bra tv.

Anonymkode: 71982...f7c

Skrevet
Den 24.4.2016 at 15.11, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Hvordan ble han kontaktet de tre siste sesongene? Var han såpass BRA på auditionarrow-10x10.png?

Han har aldri vært på audition, men er en skikkelig player og en veldig kjekk fyr så de trodde sikkert han hadde passet bra inn. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 24. april 2016 at 15.18, AnonymBruker skrev:

De tar ikke nødvendigvis alle fra audition, de kontakter folk de tror vil passe inn også.

Anonymkode: 7b9f7...dfc

Jeg ville ikke akkurat tatt det som et kompliment å bli kontaktet for å være med på PH. 

• Liker 5
Skrevet
Den 25.4.2016 at 16.31, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke akkurat tatt det som et kompliment å bli kontaktet for å være med på PH. 

Å bli kontaktet av PH kan sies å være rock bottom for oppegående, utdannede mennesker..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt søskenbarn meldte seg på 2 eller 3 år på rad. Tror ikke hun hørte noe fra de. Kom hvertfall ikke inn på audition.

Hun er veldig lik Malin i utseende og væremåte, så er glad hun ikke kom med. :P 

Anonymkode: 53e38...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...