Gå til innhold

Skjer i kveld a KG-skapninger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva står på planen? Fest? Idol? Taco? Sex? Share it with the peeeeeepz! 

Anonymkode: 36467...019

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forhåpentligvis vaske leiligheten før en film i armkroken til mannen. Hvis ikke det blir trening (egentlig slått det fra meg men)

Anonymkode: 64af4...573

Skrevet

Skal ut å spise med mannen min :)

Skrevet

Taco og film med samboeren! #klisjefredagerheltfint

AnonymBruker
Skrevet

Kvelden ble snudd på hodet da jeg ved et uhell presterte å ødelegge gulvet i leiligheten, og den delen jeg ødela kan ikke skiftes ut alene så hele gulvet må byttes.

Så jeg har bare planer om å sitte her og be til Gud om at det ikke blir så dyrt for meg, men halve depositumet ryker. 

Anonymkode: b411c...5be

Skrevet

Ligger i treningstøy og spiser sjokolade. Har ikke trent, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Fredag :hjerte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvelden ble snudd på hodet da jeg ved et uhell presterte å ødelegge gulvet i leiligheten, og den delen jeg ødela kan ikke skiftes ut alene så hele gulvet må byttes.

Så jeg har bare planer om å sitte her og be til Gud om at det ikke blir så dyrt for meg, men halve depositumet ryker. 

åå nei! Hvordan skjedde det? Hva slag gulv har du? 

Anonymkode: 3a2e4...124

Skrevet

Lytter til "The White Ladies" av Rick van der Linden og Trace

Godt humør :danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

åå nei! Hvordan skjedde det? Hva slag gulv har du? 

Anonymkode: 3a2e4...124

Vil ikke bli gjenkjent, så vil ikke gå inn på detaljer. Det er parkett. Det blir egenandelen på forsikringen jeg må betale nå da. Kjipe greier. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror det blir en tv-serie og en pizza på døren i kveld. 

Anonymkode: f3644...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Fikse en artikkel (eller fire) på Wikipedia, og TV-titting resten av kvelden.

Jeg har nettopp vært på trening, så det skal bli greit å endelig slappe av litt...

Anonymkode: 4b67b...162

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp spist, og nå skal jeg se (høre) litt på grey's anatomy mens jeg maler litt. Også blir det vel en film eller noe sånt når samboer kommer hjem i kveld :) 

Anonymkode: 8038d...a97

Skrevet

vaske litt klær, joggetur på kvelden og kose meg på sofaen med samboer og en god film tenker jeg :) Noen som har tips til en bra film? vi er åpne for alt

Skrevet

I kveld har jeg skikkelig kosekveld med datteren min. Madrasser lagt inn på stua og vi har pysjamasparty :fnise: Hehe, men gøy og koselig å gjøre noe annerledes en kveld slik av og til. 

Skrevet

Særdeles lite. Blir pysj, taco og Entourage! Finfin fredag :)

Skrevet

Lese bok, gå kveldstur og legge meg tidlig. Blir digg å fikse noe av søvnunderskuddet. 

Gjest Jessica
Skrevet

Det ble litt rød vin og sjokolade. Pluss etterlengtet ansiktsmaske og en bok. Det var mammadag idag visst 😄😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trøtt-så altfor trøtt-og aldeles for trøtt til å karre meg i seng.

Sukk.

Anonymkode: 0ebbd...aaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...