Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Tok min siste p-pille for en uke siden. Fullførte brettet. Burde jeg hatt en blødning etter dette? Har ikke hatt noe tegn på blødning/mens. Hadde sex i dagene etter jeg sluttet..

Anonymkode: d6b28...c16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg vet at det sikker ikke finnes noen fasit på dette. Men kjekt å vite hvordan hadde det :)  Jeg pleier vanligvis å få en blødning om jeg skulle glemme å ta en pille midt i brettet f.eks. 

Nå har jeg vært uten p-piller i en uke og har ikke hatt en blødning eller noe.. Eller betyr dette at jeg har gått rett i normal syklus?

AnonymBruker
Skrevet

ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk første blødning etter ca 30 dager. Forventet å få etter et par dager jeg og men det skjedde altså ikke.

Anonymkode: 54587...64c

AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er veeeldig forskjellig fra kvinne til kvinne... For noen kommer eggløsning rett etter pilleslutt, og man sitter med positiv test etter 3-4 uker, mens hos andre kommer ikke ting igang igjen før etter mange måneder. Hos noen kan det vel også ta rundt et år før ting er regelmessig igjen, selv om det kommer igang før. 

Du må nok bare vente og se, dessverre. Men sikkert lurt å ta en graviditetstest innimellom for å sjekke! Så du ikke risikerer å gå lenge uten å vite :) Lykke til! 

Anonymkode: 49705...c03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk første blødning etter ca 30 dager. Forventet å få etter et par dager jeg og men det skjedde altså ikke.

Anonymkode: 54587...64c

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror dette er veeeldig forskjellig fra kvinne til kvinne... For noen kommer eggløsning rett etter pilleslutt, og man sitter med positiv test etter 3-4 uker, mens hos andre kommer ikke ting igang igjen før etter mange måneder. Hos noen kan det vel også ta rundt et år før ting er regelmessig igjen, selv om det kommer igang før. 

Du må nok bare vente og se, dessverre. Men sikkert lurt å ta en graviditetstest innimellom for å sjekke! Så du ikke risikerer å gå lenge uten å vite :) Lykke til! 

Anonymkode: 49705...c03

Takk for svar begge to :) Jeg pleide alltid å få blødning hvis jeg glemte f.eks. en pille midt i brettet, så jeg forventet at kroppen ville reagere med blødning relativt kjapt nå også.. 

Skrevet

Det tok ett år før min kom tilbake. Og det er visst helt normalt, sa legen min. 

Skrevet

Hei! Jeg pleide også å få blødning om jeg slurva med pillene. Jeg slutta midt i brettet (gikk fra å ikke vite om jeg ville ha barn i det hele tatt til å ombestemme meg på dagen), og fikk mensen noen dager etter, kanskje en uke.. 

Men tror dette er veldig individuelt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk avsluttende mens som vanlig dagene etter pilleslutt, fikk ikke igjen mensen før 5 mnd etterpå, nå er det strak 7 mnd siden og har enda ikke fått tilbake min stabile syklus.. Sykt irriterende :/ Så har nesten begynt å gi opp, skal man ha barn- så for all del aldri planlegg! Vet at man skal få hjelp av gyn om man går over 6 mnd uten mens.

Anonymkode: cff95...560

Skrevet

Jeg fikk bare en kort bortfallsblødning etter p-pille slutt. Gravid 3 uker senere :) Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Cambam9 skrev:

Jeg fikk bare en kort bortfallsblødning etter p-pille slutt. Gravid 3 uker senere :) Lykke til!

så heldig! takk :) 

AnonymBruker
Skrevet
Den 23.4.2016 at 20.17, AnonymBruker skrev:

Takk for svar begge to :) Jeg pleide alltid å få blødning hvis jeg glemte f.eks. en pille midt i brettet, så jeg forventet at kroppen ville reagere med blødning relativt kjapt nå også.. 

Jeg pleide også det, både på p-piller og minipiller. Og når jeg for en gangs skyld tok en planlagt pause, så tok det to måneder før jeg fikk blødning :P 

Anonymkode: 5360f...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...