AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Ikke lett å være homofil mann i rushtrafikken på toget når et helt fotballag med veltrente gutter i myke adidas treningsdresser presser seg inn på toget og plutselig omkranser deg på alle kanter. Megatrangt. Veltrente guttekropper gnir seg mot meg fra alle kanter. Spenstige rumper og lår, det buler i skrittene deres, de presser seg mot meg i svinger eller når toget bremser eller når de skal si noe til en annen som står lengre unna. Jeg ble helt svett og varm og klam jeg..... Anonymkode: 5ef9d...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Og så skriver du inn på Kvinneguiden? Anonymkode: 6d690...099 5
peppermyntete Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Det finnes mer egnede plasser å skrive snuskete noveller TS. 1
Gjest Coolaid Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Og så skriver du inn på Kvinneguiden? Anonymkode: 6d690...099 Hva er forskjellen på det og en jente som skriver at " jeg våknet i dag og følte meg kjemepkåt" osv... ?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Og så skriver du inn på Kvinneguiden? Anonymkode: 6d690...099 Hehe, tenkte det samme. Tips til TS: Gaysir har en egen dagbokfunksjon tilknyttet profilen. Der kan du skrive dine intime betroelser om heite fotballgutter. Anonymkode: 0cff6...0fd
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 24 minutter siden, Coolaid skrev: Hva er forskjellen på det og en jente som skriver at " jeg våknet i dag og følte meg kjemepkåt" osv... ? Du ser ikke forskjellen selv? Homofile har et fantastisk nettsamfunn på gaysir og det er nok flere der som får noe utav det han skriver enn her. Hva er det som gjør at folk må ha alt inn med teskje for tiden? Nivået her inne er på bunnivå. Anonymkode: 6d690...099 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #7 Skrevet 23. april 2016 Det er da ikke bare en aktuell problemstilling for homofile menn. Har opplevd flere ganger i rushen på t-banen deilige yppige ungpikebryster- og rumper klistre seg mot deg når en står sild i tønne. Ikke fritt for at jeg får bender da.. Anonymkode: a05d7...d9d
Gjest Coolaid Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser ikke forskjellen selv? Homofile har et fantastisk nettsamfunn på gaysir og det er nok flere der som får noe utav det han skriver enn her. Hva er det som gjør at folk må ha alt inn med teskje for tiden? Nivået her inne er på bunnivå. Anonymkode: 6d690...099 Så kvinneguiden er ikke tilgjengelig for homofile? Du kan skrive om gutter men det kan ikke gutter selv gjøre ? Og jentene her inne som er bi eller lesbisk, de hører ikke til her inne heller.? Sorry, kaller bullshit når jeg ser det.. Endret 23. april 2016 av Coolaid
Gjest Aye Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 (endret) Hahaha husker på bussen en gang når jeg skulle på fotballtrening. Bussen var full og vi måtte stå. Der var det en homofil mann som sto rett foran meg. Kikket bak og så på meg og smilte. Gikk så tett inntil meg som han kunne så rumpa hans var borti skrittet mitt. Latet som han måtte for det var så fullt med folk, men han trengte ikke stå så tett inntil. Flaks for han at jeg var bisexuell så jeg nøt det jeg. Alltid godt når noen er borti skrittet uansett hvilket kjønn det er. Har ikke noe i mot homofile heller jeg. Lar de gjerne forsyne seg. Men det er ikke så smart å gjøre som han på bussen gjorde for ikke alle takler å få en rumpe mot skrittet sitt. Kan fort bli banket opp. Dessverre. Hørtes ut som du koste deg ts. Endret 23. april 2016 av Aye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå