Gå til innhold

Nudiststrand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går folk her inne om man vil sole seg i netto`n?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du legger spørsmålet i denne kategorien, så er du på jakt etter feil ting. Vanlig naturisme er useksuelt.

Anonymkode: 11ad5...b40

• Liker 4
Gjest OxBall
Skrevet

Tror de fleste drar til den stranda de trives best. For å finne ut hvilke strender som du kan dra til, så er google et fint verktøy.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du legger spørsmålet i denne kategorien, så er du på jakt etter feil ting. Vanlig naturisme er useksuelt.

Naturisme er noe helt annet enn å se sexy ut!! Det er vel mye mer undertoner av sex på en vanling strand vil jeg tro.

Gjest Coolaid
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være men du vet ikke hva som foregår i tankene til alle naturister. Jeg tenker at mange mennesker fint kan bli tent av å sole seg naken. Det er jo deilige følelser for kroppen vel? 

Dersom man skulle være naturist så blir man vel ikke det mindre om man får seksuelle følelser av å være naken i naturen under solbading? 

Skrevet

Hvis du kun er vant med å forbinde nakenhet med sex så vil du lettere bli opphisset, i hvert fall i første omgang, når du er naken samen med andre. Det samme gjelder om du kun forbinder øyenkontakt med det motsatte kjønn med sex, nakne overkropper, kroppsberøring, dans, nakne kvinnemager/armer/lår o.s.v.

Hvis du derimot er vant med å være naken sammen med andre i en ikke-seksuell sammenheng så vil det være akkurat like lite seksuelt som i en hver annen sammenheng.

Hvor seksualt det oppleves er selvfølgelig også avhengig av din situasjon. Er du singel, har masse fritid, og det er lenge siden du hadde sex er sjansen større for at du fantaserer uansett om du er på stranda, i kjøpesenteret , på kafe etc. Er du en småbarnsfamilie på naturiststranda er du så opptatt at du vil neppe oppleve noe seksuelt over situasjonen på noe tidspunkt.

Når våren kommer, damene blir lettkledde og det er mye vakkert som kommer frem så blir jeg distrahert noen dager. Men jo eldre jeg blir jo fortere går det før det går over. På naturiststranda blir jeg kanskje litt distrahert til å begynne med men den tredje gangen har det roet seg og er akkurat som alle andre steder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel på feil tråd.  "Seksualitet".  Siden du spør, så tar jeg Bygdøy-bussen til Huk, og går til høyre ved kiosken.  Gå grusvegen noen meter, så kommer du til en plen.  Trekk av deg buksa der.  Hvis du er mann, er det mye finere ting å se på kjøpesentrene rundt omkring.  Men uansett deilig å ligge der helt i netto-en.

Anonymkode: 7b9d5...4ab

AnonymBruker
Skrevet

Gjøres mest på ferie, Spania og Hellas

Anonymkode: 7ebdf...f78

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har vært ved songsvann noen ganger og litt aktivitet.

På bakgrunn av det jeg så der så tror jeg ikke mange er naturister der!

80% av de som var der samlet seg og stod og koste seg på egenhånd, mens de tok med noen ekstra i kosen ,en etter en!!

mange ser vel på slike som strender som et "fristed"? selv om det ikke er tilfellet!

Anonymkode: 803b1...4e8

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært ved songsvann noen ganger og litt aktivitet.

På bakgrunn av det jeg så der så tror jeg ikke mange er naturister der!

80% av de som var der samlet seg og stod og koste seg på egenhånd, mens de tok med noen ekstra i kosen ,en etter en!!

mange ser vel på slike som strender som et "fristed"? selv om det ikke er tilfellet!

Anonymkode: 803b1...4e8

Hvor var du? Svartkulp ved Sognsvann er naturiststed. Jeg har vært der med kjæresten mange ganger og aldri sett noe sex på dagtid. Jeg har hørt at det foregår sex i skogen nærmere Sognsvann på kveldstid.

Generelt er det et problem ved mange fristrender at det kommer folk i randsonen som vil praktisere sex. Det skjer enten helt i ytterkanten av hvor folk er eller på tidspunkter når folk flest har dratt hjem. Selv har jeg til tross for mange hundre besøk aldri sett noen praktisere sex på en fristrand/naturiststrand. Men så besøker jeg de bare på høylys dag når det er mange til stede og jeg legger meg midt i flokken.

I Oslo-området er det vel Huk som er tryggest hvis man vil unngå sex. Området er inngjerdet og åpent og det er få steder å lure seg unna. Når det er tusen stykker på fristranda vil du vil du bli stoppet fort hvis du gjør noe uakseptabelt.

Anonymkode: be2f6...79f

AnonymBruker
Skrevet
Den 22.4.2016 at 17.06, AnonymBruker skrev:

Hva er "feil" med sex?

Anonymkode: 0e087...55b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor var du? Svartkulp ved Sognsvann er naturiststed. Jeg har vært der med kjæresten mange ganger og aldri sett noe sex på dagtid. Jeg har hørt at det foregår sex i skogen nærmere Sognsvann på kveldstid.

Generelt er det et problem ved mange fristrender at det kommer folk i randsonen som vil praktisere sex. Det skjer enten helt i ytterkanten av hvor folk er eller på tidspunkter når folk flest har dratt hjem. Selv har jeg til tross for mange hundre besøk aldri sett noen praktisere sex på en fristrand/naturiststrand. Men så besøker jeg de bare på høylys dag når det er mange til stede og jeg legger meg midt i flokken.

I Oslo-området er det vel Huk som er tryggest hvis man vil unngå sex. Området er inngjerdet og åpent og det er få steder å lure seg unna. Når det er tusen stykker på fristranda vil du vil du bli stoppet fort hvis du gjør noe uakseptabelt.

Anonymkode: be2f6...79f

Vel jeg har sett en gang på huk på hølys dag på en av sommerens mest populære søndager der en nigeriansk prostituert egla seg innpå en eldre mann og gni seg innpå han, og vise seg frem for han, osv. Til slutt endte de opp med å gå ut i vannet og ha sex, og ingen stoppet dem ihvertfall. Det var faktisk en liten unge kanskje 5 meter unna dem i vannet, og ungen reagerte ingen ting og skjønte nok ikke en gang at noe foregikk der de bevegde seg opp og ned i vannet inntil hverandre.

Anonymkode: 0e087...55b

AnonymBruker
Skrevet

Er på flere nakenstrender om vinteren. Om sommeren er det Huk, i Oslo, som teller.  Midt i sentrum. Bare ta 30-bussen ut, rett fra jobb, om sola plutselig skulle bli for sterk.  Legge deg på plenen, og trekke av deg klærne, og bruke de som underlag.  Noe helt spesielt å ligge der nakent som et barn, å få sol og vind over hele deg.  Alle andre er nakne også.  Nesten like mange som på bikini-Huk.  Men mye roligere.  Og glem tullpratet i innleggene over.  Normale folk som vil bli brun overalt.  Ikke verre.

AnonymBruker
Skrevet
Den 22.4.2016 at 17.00, cameraten skrev:

Hvor går folk her inne om man vil sole seg i netto`n?

Hvor i landet da?

Anonymkode: 7ebdf...f78

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet da?

Anonymkode: 7ebdf...f78I

Ikke alle steder det er så mye folk, så man kanskje tror man har gått feil, men her er listen:  http://www.scandinavianaturist.org/nb/node/223

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så er det også lov å være naken på alle strender/badeplasser som ikke er offentlige/regulert, så lenge man ikke sjenerer noen. 

Anonymkode: 52101...d8a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...