Gå til innhold

Betale for grav etter at perioden på 20 år er gått ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Graven til mamma går snart ut har da ligge i 20 år som er INK i beløpet ved begravelsen. Saken den er at jeg ikke har noen interesse og beholde den graven. Jeg har 2 eldre søstre som er 10 år eldre enn meg som garantert ønsker og fortsatt betale for den, så når jeg gir de beskjed om at de får betale for det selv regner jeg med at det blir et helvete. Har så si ingen kontakt med de uten om når sønnen min har bursdag ellers så kan jeg ikke huske sist når de ringte eller tok kontakt. Når jeg forteller om hvor lite kontakt jeg har med dem og de med min sønn spørr folk hvor i Norge de bor, jeg svarer da  de bor 5 min unna med bil. Vet liksom ikke hvilket tiltak jeg skal bruke når de krever penger av meg for og rette opp støtten og beholde graven.

Anonymkode: 69c6c...5b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er da ganske enkelt. Vær rett på sak, og si at de får betale for det iom at du ikke har noe ønske om å fortsette med det. Du har vel ikke akkurat så mye å "tape" her, når du har null kontakt med henne fra før av? Det er jo helt skrullete om du skulle betale for en tjeneste du ikke ønsker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor stort beløp er det snakk om? Hadde det vært et lite beløp, hadde jeg vurdert å gjøre det for husfredens skyld.

Anonymkode: 3c6b8...955

• Liker 1
Skrevet

Høres veldig trist ut at man ikke ønsker å være med på og betale festeavgiften for sin egen mors grav. Det er jo ikke så veldig store summen det er snakk om og når man i tillegg skal dele det på tre...

Skrevet

Men hvorfor skal dette være obligatorisk, Veslefrikk? Det er ikke alle som har behov for slikt.

Skrevet

Jeg hadde nok gått med på en ny 20 års periode rett og slett for mine barns skyld. Om ikke jeg er interessert så kan barna mine være det den dagen de blir eldre og bevisste på hvor de kommer fra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...