Gå til innhold

Sex i russetida?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er en jente som er russ i år, og lurer på om det er helt vanlig at man har sex på de russetreffene? Er det sånn at man hovedsaklig møter noen man har sex med på russetreffene og har det inni bussen/vanen?

Hadde du samleie på treffa/russetiden?

Anonymkode: 5fc20...123

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke noe på meg. :'(

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du vil da, ts?

Anonymkode: 3f47c...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Mann her...Sex i skogen på treff. Avslørt av grønske på knærne etter doggy, umulig å ro seg bort fra.  

Anonymkode: cda2e...aa9

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert vanlig for de som pleier å ligge litt rundt til vanlig, og ikke så vanlig for de som ikke pleier å ligge rundt til vanlig. Gjør man det i russetiden pleier man vel å gjøre det ute så man får til "kongla". Personlig ser jeg ikke hvorfor sex i russetiden skal være noe annerledes enn vanlig sex? 

Anonymkode: e0f62...af0

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her...Sex i skogen på treff. Avslørt av grønske på knærne etter doggy, umulig å ro seg bort fra.  

Anonymkode: cda2e...aa9

Hvordan greide du det? Ble du full også skjedde det? Eller..?

Skrevet

Det er ikke uvanlig, men absolutt ikke noe man må gjøre. Jeg var jomfru under og ett år etter russetida.

AnonymBruker
Skrevet

Er russ i år og hadde sex da jeg var på Sälen. Det avhenger. Men ut i fra det jeg så med mine egne øyner, i hvertfall på det hotellet jeg bodde med flere tusen russ så var en del hooking og faktisk sex. Vi snakket og et par guttebuss som vi nachet med snakket om det osv. ahhah 

- Hilsen en vill russ 

Anonymkode: e00da...f12

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er russ i år og hadde sex da jeg var på Sälen. Det avhenger. Men ut i fra det jeg så med mine egne øyner, i hvertfall på det hotellet jeg bodde med flere tusen russ så var en del hooking og faktisk sex. Vi snakket og et par guttebuss som vi nachet med snakket om det osv. ahhah 

- Hilsen en vill russ 

Etter min erfaring er sälen ren hooke-tur. Mer bordell enn hotell. Dro selvsagt ikke på slikt selv, men flere venner  var der. Mange dårlige valg ble tatt 😂 

Anonymkode: e0f62...af0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

- Hilsen en vill russ 

Dere drakk dere drita fulle da? Og så ble det puling?

Ingenting er som sex i full-tilstand, helt latterlig dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Også et spm til, selvom det kanskje er litt off topic ifg tråd.

Men er det sånn at når man er russ, så har ALLE russekort? Eller er det noen som ikke har det? Fordi jeg har russ og tenker å ikke ha det eller?..

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også et spm til, selvom det kanskje er litt off topic ifg tråd.

Men er det sånn at når man er russ, så har ALLE russekort? Eller er det noen som ikke har det? Fordi jeg har russ og tenker å ikke ha det eller?..

Alle jeg kjenner har russekort. Vi gir dem bort til venner, familie (ikke ha noe altfor på-kanten på kortet), og barn på gata. Hadde vært litt rart å være russ uten russekort, også hører det vel med i grunnpakkene også? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fredsmegleren skrev:

Alle jeg kjenner har russekort. Vi gir dem bort til venner, familie (ikke ha noe altfor på-kanten på kortet), og barn på gata. Hadde vært litt rart å være russ uten russekort, også hører det vel med i grunnpakkene også? 

Ja, men fikk ikke kjøpt den pakka. Var bortreist, og glemte det helt. Så må kjøpe det hver for seg.

Men du vil da si at 90++% har russekort, eller er det noen som også ikke har det?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men fikk ikke kjøpt den pakka. Var bortreist, og glemte det helt. Så må kjøpe det hver for seg.

Men du vil da si at 90++% har russekort, eller er det noen som også ikke har det?

Har ikke møtt på noen som ikke har bestilt russekort for å være ærlig. Er du russ nå? Ville bestilt russekort om det fremdeles er mulig. Morsomt å bytte med andre og et fint minne å ha. 

Skrevet

Det er jo noen år siden, men ja det var endel av oss som hadde sex på treffene og ellers i russetida. Men det er jo noen du bestemmer selv. 

Gjest Linaria
Skrevet

Hadde kjæreste hele russetida, så nei, men jeg var ikke på noen treff heller. Likte ikke den typen festing og vennene mine var ikke russ. Hadde russebukse og russekort da. Syntes det var koselig å gi til barn som kom løpende og spurte om å få. Hadde vært trist å alltid måtte si nei.

Skrevet

Jeg hadde det, men jeg var i fast forhold. Vi hadde det gøy på et svaberg :P

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Coronas skrev:

Jeg hadde det, men jeg var i fast forhold. Vi hadde det gøy på et svaberg :P

Du hadde sex med kjæresten din altså? Og bare han?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde sex med kjæresten din altså? Og bare han?

Ja bare han. Forelskelse gjør slikt :)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Coronas skrev:

Ja bare han. Forelskelse gjør slikt :)

Ok, hvor lenge siden er det? Gikk du med russebukse på skolen hver dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...