Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken Nillebutikk i Oslo har det største utvalget? Synes de fleste er så små og ikke har alt av varer.

Anonymkode: c5d57...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker den som ligger på Gunerius senter, og den som ligger ved Klingenberg. Men synes alle er ganske like i utvalget, forsåvidt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den som ligger i Torggata er forholdsvis stor og "fresh" (i den grad man kan si det om en Nille-butikk :ler: )

Anonymkode: 00755...991

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den som ligger i Torggata er forholdsvis stor og "fresh" (i den grad man kan si det om en Nille-butikk :ler: )

Synes de har masse fint jeg, er absolutt ikke det samme som for 10 år siden når det var nærmest flaut å handle der :P 

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen nille butikker som ikke bare har skrot?

Anonymkode: d48d9...2f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes de har masse fint jeg, er absolutt ikke det samme som for 10 år siden når det var nærmest flaut å handle der :P 

Ja, for all del, jeg handler rett som det er på Nille selv, jeg. Men jeg vil jo uansett ikke si at butikkene er spesielt "freshe", man må som oftest alltid "lete" en del blant masse ræl for å finne noen godbiter. Det er MYE stygt og harry der, og måten de presenterer det på i butikken bidrar som oftest heller ikke akkurat til at tingene ser spesielt fine ut. Men som sagt, jeg er helt enig i at det finnes fine ting der, det krever bare en litt større innsats fra kjøperen å faktisk finne dem ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Syns den på Gunerius er veldig stor og fin :)

Anonymkode: 44a68...820

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror den i Torggata er den største og sikkert derfor har størst utvalg.

Anonymkode: 934fe...12d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...