Gå til innhold

Skikkelig nedvask.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte ta en skikkelig nedvask av huset. Pleier å ha det vanlig rent og ryddig, men kjenner at det er på tide med en skikkelig god gammeldags vårrengjøring. Noen gode tips? :D

Anonymkode: 41c05...35a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lever alle løse tepper til rens :)

Utrolig mye lukt som setter seg i teppene!

Anonymkode: f7eb3...484

Skrevet

Ha en henger (eller om du har plass i bilen) klar til å fylle opp med ting du kan kvitte deg med, om det så er til søpledynga eller Frelsesarmeen 

Ikke begynn å gjør ting halvveis når du er midt i det. På et tidspunkt begynner man å bli lei, og så tenker man at man har jo fått gjort mye og utsetter resten til en annen dag. Den dagen kommer ikke. Bli ferdig med alt

Derfor...ha enkel mat lett tilgjengelig så du ikke må avbryte for å bruke mye tid på matlaging som igjen fører til mer rot og oppvask, ha noe ekstra godt å drikke, ha en kul spilleliste med musikk som får deg i godt humør og full av energi

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den Friday, April 22, 2016 at 13.26, AnonymBruker skrev:

Tenkte ta en skikkelig nedvask av huset. Pleier å ha det vanlig rent og ryddig, men kjenner at det er på tide med en skikkelig god gammeldags vårrengjøring. Noen gode tips? :D

Anonymkode: 41c05...35a

Planlegg. Nedvask tar tid og krefter. Gjør deg ferdig med et rom i gangen. Eks kjøkken. Jeg tok et og et skap. Ting som ikke var brukt på lenge kjørte jeg i maskin. Tok kjøleskap og fryser samtidig. Tok ned fra vegger. Pyntesaker ble vasket. Tok vegger og tak.vindu. dro frem komfyr og kjøleskap. 

På stue ble alt plukket ned. Tepper ble skurt på trass. .sylte av med slange og siden hengt opp. Vasket gardiner. Vasket alle ting, møbler.tal og vegger og listverk.sånn fortsetter jeg gjennom alle rom

Anonymkode: 47d0d...99e

AnonymBruker
Skrevet

Et rom om gangen, og vask alt. Det gjøres her en gang hver sensommer før vi lukker dørene for vinteren.

Anonymkode: 87eec...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...