AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 driver å dater en jente, møttes engang før og hatt sex flere ganger.Dessverre, så kom jeg alt for raskt de første gangene og hun fikk ikke orgasme noen av gangene vi hadde sex. Skal møte henne igjen i løpet av helgen og har lyst til å gjøre det "godt igjen", fokusere på henne og gi henne orgasme. Noen gode tips? Forstår at dette kan være individuelt, men kan jo hende noen vet hva som funker og ikke funker, for mange kvinner? Langt vorsespiel er vell nøkkelen går jeg ut ifra? Mye bruk av tunge og fingre, kanskje begge deler samtidig? Hjelper det å fortelle henne hvor deilig jeg syntes hun er osv.? En kvinne orgasme tenner meg enormt og jeg har virkelig lyst til å "få" til dette med denne jenta. Anonymkode: 8ecc1...20c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Så bra at du ikke er egenrådig Langt forspill er nok en del av nøkkelen ja, iallefall for meg og de fleste andre jeg kjenner. Bruk goood tid, tease henne. Synes planen din høres fin ut jeg, og det å fortelle henne at du synes hun er deilig vil sikkert hjelpe også! Anonymkode: f9adc...dd6 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Vorspiel er ikke nødvendig, men forspill er en god ide Det viktigste er vel at du pauser / trekker deg ut så du ikke kommer for fort. Ellers er det mest tennende en mann som virkelig viser at han tenner på deg. Orgasmemessig trenger de fleste fokus på klitoris. Det beste er å bruke fingre samtidig som du slikker - den kombinasjonen er jo en av få ting man ikke kan gjøre selv. Anonymkode: c536f...209 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vorspiel er ikke nødvendig, men forspill er en god ide Det viktigste er vel at du pauser / trekker deg ut så du ikke kommer for fort. Ellers er det mest tennende en mann som virkelig viser at han tenner på deg. Orgasmemessig trenger de fleste fokus på klitoris. Det beste er å bruke fingre samtidig som du slikker - den kombinasjonen er jo en av få ting man ikke kan gjøre selv. Anonymkode: c536f...209 stimulere "g punktet"(ruglete område på oversiden, rett ved inngangen) og slikke klitoris samtidig? Det burde vill bli bra :D Anonymkode: 8ecc1...20c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 hva med å stimulere brystvortene, samtidig som man slikker. Hva er best, brystvorter og slikking, eller fingring og slikking?Anonymkode: 8ecc1...20c
NydeligMann Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 (endret) Be henne om å lese innleggene dine på KG. Kanskje hun blir like opphisset av å lese de som deg. Endret 22. april 2016 av NydeligMann
John_Felipe Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 Det de fleste ikke innser er kommunikasjonen! Det er ingen rocket science, bare prat med henne og spørr hva hun liker! Det er så enkelt, ikke gjør det vanskeligere... + få henne til å slappe helt av før dere starter, kansje en erotisk massasje? Lykke til 1
Wenda Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 Det finnes ingen tips som funker for deg annet enn å spørre jenta Ingen jenter liker det samme. Om du hadde vært sammen med meg og satt igang med et langt forspill, så hadde jeg til slut begynt å gjespe og lurt på om vi ikke skulle gjort noe annet. Mens andre jenter trenger og ønsker lange forspill for å kunne nyte sex 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 Slikke på klitten samtidig som du bruker en finger inni og stimulere g punktet
peppermyntete Skrevet 22. april 2016 #10 Skrevet 22. april 2016 Forspill, forspill, mer forspill og fokus på klitoris. Sannsynligvis. De fleste kvinner får klitorisorgasme.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 Ha en feit pikk. Har du en gjennomsnittlig kuk så blir det for tynt og du burde seriøst vurdere å kirurgi for å gjøre den feitere. Ikke så veldig dyrt heller: https://www.akademikliniken.no/no/penisfortykkelse/ Anonymkode: d4a30...1c9
Katten.2.0 Skrevet 23. april 2016 #12 Skrevet 23. april 2016 Kommer an på hva hun liker. Liker hun det røft, så gir du henne det røft. Kommuniser! Uansett om hun liker det røft eller rolig er det en ting som alltid funker. Og dude, at du ikke gjør dette før/etter du kommer er regelrett uhøflig! Jeg elsker å tease. Så jeg kan dra neglene mine over hele kroppen hennes. Begynne på innsiden av armene - som jeg har lagt eller bundet fast over hodet hennes - og dra de ned langs armhulene, over brystene, ned langs magen, følg linjene langs hofta inn mot skrittet, endre retning rett før du treffer slik at du lar dem gå langs innsiden av lårene. Gjør det samme motsatt vei. Forsyn deg grådig av kroppen hennes. Vis at du tenner på henne. Vis at du begjærer henne. Kyss henne. Smak henne. Bruk tunga. Bit lekent i den tynne huden, og bit hardere og sultent i større muskler (som nakken, innsiden av låret osv). Bit i øreflippen og la tunga gli ned mot brystvortene, men ikke gå rett på saken. Sirkle deg stadig nærmere, før du endelig lar tunga gå rundt brystvorten. Etter en stund tar du hele inn i munnen, suger lett, biter lett - vær obs på signalene hennes, fordi noen tåler mye stimuli på brystvortene, mens noen er veldig følsom. Begynn å småbite/kysse på innsiden av ene kneet, og jobb deg mot midten. Streif over før du fortsetter ned mot kneet på det andre låret. Til slutt kan du begynne å nærme deg henne. Jobb deg inn med småbitt/kyss, kjærtegn leppene, nyt synet, lukten og smaken. La tunga sakte og forsiktig begynne å gå rundt klitoris (her liker alle jenter forskjellig trykk, så vær obs på hennes signaler og stønn. Gi henne gjerne beskjed om at det er helt i orden for henne å si fra om det skal være hardere/mykere og raskere/saktere). Jeg liker å la tunga gå med klokken, mens jeg hele tiden dytter mot klitoris. Dvs at hvis tunga mi går fra 12-3, så dytter jeg i retning 6-9 underveis. På den måten vil du massere klitoris fra sidene, ovenfra gjennom hudhetta (ufattelig stygt ord, men jeg finner intet bedre) og mer direkte på klitoris underfra. Tåler hun mye stimuli kan du også dra i huden ovenfor, og dra den oppover, slik at du eksponerer hele klitoris. Dette kan gi mye moro om du liker å torturere med nytelse. Om hun kan komme flere ganger uten pause imellom, så lar jeg henne få komme slik før jeg gjør noe mer. Om jeg ikke er i tortureringshumør, hvor jeg kan ta henne opp til orgasme et titalls ganger, men nekte henne den, før jeg endelig lar henne komme. Fortsett å bevege tunga slik. Lær deg den bevegelsen da det er en god grunnbevegelse som funker for utrolig mange. Deretter pleier jeg å sakte føre ene pekefingeren inn. La den samle mye fuktighet før du begynner å trykke mot g-punktet. G-punktet er 2-5cm inn i skjeden og opp mot magen. Begynn forsiktig, og øk trykk og hastighet etter responsen hennes. Etter en stund fører du langefingeren inn og lar begge fingrene gå på g-punktet. Når du har gitt henne såpass mye oppvarming, så tåler det imponerende mengder krefter. Jeg kan bruke såpass stor kraft at jeg nærmest løfter hele underlivet til jenta - spesielt når jeg står over henne og bruker de midterste fingrene (rocketegnet). Finn en god rytme på både tunge og fingring. Når hun kommer kan du velge å roe litt ned og la henne nyte orgasmen fullt ut, eller å peise på med samme trykk og tvinge henne gjennom flere orgasmer og nytelser som nærmest blir for mye for kropp og sjel. Tror du hun liker det, kan du la pekefingeren på venstre hånd (eller den hånden som er ledig) samle fuktighet og massere rundt rumpehullet. Masser sakte og la henne være nært en orgasme i det du sakte presser den inn i rumpa. På dette tidspunktet bør hun være såpass borte i nytelse at hun slapper av og aksepterer fingeren. Hvis ikke lar du den bare massere rundt inngangen, og merker du negativ respons på dette stopper du det bare. La fingeren gli sakte inn og ut, i halvparten av tempoet til fingrene og tungen. Trekk fingeren ut av rumpa rett før orgasmen henne er ferdig - får det er betraktelig mer ubehagelig å fjerne den når kåtheten har forlatt kroppen. Enjoy! 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #13 Skrevet 23. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha en feit pikk. Har du en gjennomsnittlig kuk så blir det for tynt og du burde seriøst vurdere å kirurgi for å gjøre den feitere. Ikke så veldig dyrt heller: https://www.akademikliniken.no/no/penisfortykkelse/ Anonymkode: d4a30...1c9 Har du erfaring? Anonymkode: 91fc7...469
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #14 Skrevet 23. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du erfaring? Anonymkode: 91fc7...469 Har du en feit kuk er det ingen jenter som kommer til å glemme deg. Så hvis du ikke har det, er ikke et kirurgisk inngrep for å gjøre den tjukkere så dumt. Koster bare 20k også, så alle menn med en tynn penis burde investere i dette. Da er det ingen jenter som kommer til å bli skuffet ved neste treff. Bare positivt Anonymkode: d4a30...1c9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #15 Skrevet 23. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du en feit kuk er det ingen jenter som kommer til å glemme deg. Så hvis du ikke har det, er ikke et kirurgisk inngrep for å gjøre den tjukkere så dumt. Koster bare 20k også, så alle menn med en tynn penis burde investere i dette. Da er det ingen jenter som kommer til å bli skuffet ved neste treff. Bare positivt Anonymkode: d4a30...1c9 DET er sant. Jeg glemmer aldri han ene jeg hadde sex med som hadde en tykk penis. Når det er sagt så gjorde det så vondt at man mistet friheten til å bare ha hemningsløs sex fordi man hele tiden måtte være forsiktig at jeg ikke orket det mer. Heldigvis har jeg i dag en mann som ikke har en ekstra tykk eller lang penis, men helt normal, som jeg kan knulle uten å måtte tenke på stillinger og nok glidemiddel osv osv. En befrielse Anonymkode: b9055...2ef
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #16 Skrevet 23. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: DET er sant. Jeg glemmer aldri han ene jeg hadde sex med som hadde en tykk penis. Når det er sagt så gjorde det så vondt at man mistet friheten til å bare ha hemningsløs sex fordi man hele tiden måtte være forsiktig at jeg ikke orket det mer. Heldigvis har jeg i dag en mann som ikke har en ekstra tykk eller lang penis, men helt normal, som jeg kan knulle uten å måtte tenke på stillinger og nok glidemiddel osv osv. En befrielse Anonymkode: b9055...2ef Skrevet av en mann med liten kuk lol Anonymkode: d4a30...1c9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #17 Skrevet 23. april 2016 6 timer siden, Katten.2.0 skrev: Kommer an på hva hun liker. Liker hun det røft, så gir du henne det røft. Kommuniser! Uansett om hun liker det røft eller rolig er det en ting som alltid funker. Og dude, at du ikke gjør dette før/etter du kommer er regelrett uhøflig! Jeg elsker å tease. Så jeg kan dra neglene mine over hele kroppen hennes. Begynne på innsiden av armene - som jeg har lagt eller bundet fast over hodet hennes - og dra de ned langs armhulene, over brystene, ned langs magen, følg linjene langs hofta inn mot skrittet, endre retning rett før du treffer slik at du lar dem gå langs innsiden av lårene. Gjør det samme motsatt vei. Forsyn deg grådig av kroppen hennes. Vis at du tenner på henne. Vis at du begjærer henne. Kyss henne. Smak henne. Bruk tunga. Bit lekent i den tynne huden, og bit hardere og sultent i større muskler (som nakken, innsiden av låret osv). Bit i øreflippen og la tunga gli ned mot brystvortene, men ikke gå rett på saken. Sirkle deg stadig nærmere, før du endelig lar tunga gå rundt brystvorten. Etter en stund tar du hele inn i munnen, suger lett, biter lett - vær obs på signalene hennes, fordi noen tåler mye stimuli på brystvortene, mens noen er veldig følsom. Begynn å småbite/kysse på innsiden av ene kneet, og jobb deg mot midten. Streif over før du fortsetter ned mot kneet på det andre låret. Til slutt kan du begynne å nærme deg henne. Jobb deg inn med småbitt/kyss, kjærtegn leppene, nyt synet, lukten og smaken. La tunga sakte og forsiktig begynne å gå rundt klitoris (her liker alle jenter forskjellig trykk, så vær obs på hennes signaler og stønn. Gi henne gjerne beskjed om at det er helt i orden for henne å si fra om det skal være hardere/mykere og raskere/saktere). Jeg liker å la tunga gå med klokken, mens jeg hele tiden dytter mot klitoris. Dvs at hvis tunga mi går fra 12-3, så dytter jeg i retning 6-9 underveis. På den måten vil du massere klitoris fra sidene, ovenfra gjennom hudhetta (ufattelig stygt ord, men jeg finner intet bedre) og mer direkte på klitoris underfra. Tåler hun mye stimuli kan du også dra i huden ovenfor, og dra den oppover, slik at du eksponerer hele klitoris. Dette kan gi mye moro om du liker å torturere med nytelse. Om hun kan komme flere ganger uten pause imellom, så lar jeg henne få komme slik før jeg gjør noe mer. Om jeg ikke er i tortureringshumør, hvor jeg kan ta henne opp til orgasme et titalls ganger, men nekte henne den, før jeg endelig lar henne komme. Fortsett å bevege tunga slik. Lær deg den bevegelsen da det er en god grunnbevegelse som funker for utrolig mange. Deretter pleier jeg å sakte føre ene pekefingeren inn. La den samle mye fuktighet før du begynner å trykke mot g-punktet. G-punktet er 2-5cm inn i skjeden og opp mot magen. Begynn forsiktig, og øk trykk og hastighet etter responsen hennes. Etter en stund fører du langefingeren inn og lar begge fingrene gå på g-punktet. Når du har gitt henne såpass mye oppvarming, så tåler det imponerende mengder krefter. Jeg kan bruke såpass stor kraft at jeg nærmest løfter hele underlivet til jenta - spesielt når jeg står over henne og bruker de midterste fingrene (rocketegnet). Finn en god rytme på både tunge og fingring. Når hun kommer kan du velge å roe litt ned og la henne nyte orgasmen fullt ut, eller å peise på med samme trykk og tvinge henne gjennom flere orgasmer og nytelser som nærmest blir for mye for kropp og sjel. Tror du hun liker det, kan du la pekefingeren på venstre hånd (eller den hånden som er ledig) samle fuktighet og massere rundt rumpehullet. Masser sakte og la henne være nært en orgasme i det du sakte presser den inn i rumpa. På dette tidspunktet bør hun være såpass borte i nytelse at hun slapper av og aksepterer fingeren. Hvis ikke lar du den bare massere rundt inngangen, og merker du negativ respons på dette stopper du det bare. La fingeren gli sakte inn og ut, i halvparten av tempoet til fingrene og tungen. Trekk fingeren ut av rumpa rett før orgasmen henne er ferdig - får det er betraktelig mer ubehagelig å fjerne den når kåtheten har forlatt kroppen. Enjoy! Anonymkode: b179f...ba0 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #18 Skrevet 23. april 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrevet av en mann med liten kuk lol Anonymkode: d4a30...1c9 Jeg er kvinne da Anonymkode: b9055...2ef
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #19 Skrevet 23. april 2016 8 timer siden, Katten.2.0 skrev: Kommer an på hva hun liker. Liker hun det røft, så gir du henne det røft. Kommuniser! Uansett om hun liker det røft eller rolig er det en ting som alltid funker. Og dude, at du ikke gjør dette før/etter du kommer er regelrett uhøflig! Jeg elsker å tease. Så jeg kan dra neglene mine over hele kroppen hennes. Begynne på innsiden av armene - som jeg har lagt eller bundet fast over hodet hennes - og dra de ned langs armhulene, over brystene, ned langs magen, følg linjene langs hofta inn mot skrittet, endre retning rett før du treffer slik at du lar dem gå langs innsiden av lårene. Gjør det samme motsatt vei. Forsyn deg grådig av kroppen hennes. Vis at du tenner på henne. Vis at du begjærer henne. Kyss henne. Smak henne. Bruk tunga. Bit lekent i den tynne huden, og bit hardere og sultent i større muskler (som nakken, innsiden av låret osv). Bit i øreflippen og la tunga gli ned mot brystvortene, men ikke gå rett på saken. Sirkle deg stadig nærmere, før du endelig lar tunga gå rundt brystvorten. Etter en stund tar du hele inn i munnen, suger lett, biter lett - vær obs på signalene hennes, fordi noen tåler mye stimuli på brystvortene, mens noen er veldig følsom. Begynn å småbite/kysse på innsiden av ene kneet, og jobb deg mot midten. Streif over før du fortsetter ned mot kneet på det andre låret. Til slutt kan du begynne å nærme deg henne. Jobb deg inn med småbitt/kyss, kjærtegn leppene, nyt synet, lukten og smaken. La tunga sakte og forsiktig begynne å gå rundt klitoris (her liker alle jenter forskjellig trykk, så vær obs på hennes signaler og stønn. Gi henne gjerne beskjed om at det er helt i orden for henne å si fra om det skal være hardere/mykere og raskere/saktere). Jeg liker å la tunga gå med klokken, mens jeg hele tiden dytter mot klitoris. Dvs at hvis tunga mi går fra 12-3, så dytter jeg i retning 6-9 underveis. På den måten vil du massere klitoris fra sidene, ovenfra gjennom hudhetta (ufattelig stygt ord, men jeg finner intet bedre) og mer direkte på klitoris underfra. Tåler hun mye stimuli kan du også dra i huden ovenfor, og dra den oppover, slik at du eksponerer hele klitoris. Dette kan gi mye moro om du liker å torturere med nytelse. Om hun kan komme flere ganger uten pause imellom, så lar jeg henne få komme slik før jeg gjør noe mer. Om jeg ikke er i tortureringshumør, hvor jeg kan ta henne opp til orgasme et titalls ganger, men nekte henne den, før jeg endelig lar henne komme. Fortsett å bevege tunga slik. Lær deg den bevegelsen da det er en god grunnbevegelse som funker for utrolig mange. Deretter pleier jeg å sakte føre ene pekefingeren inn. La den samle mye fuktighet før du begynner å trykke mot g-punktet. G-punktet er 2-5cm inn i skjeden og opp mot magen. Begynn forsiktig, og øk trykk og hastighet etter responsen hennes. Etter en stund fører du langefingeren inn og lar begge fingrene gå på g-punktet. Når du har gitt henne såpass mye oppvarming, så tåler det imponerende mengder krefter. Jeg kan bruke såpass stor kraft at jeg nærmest løfter hele underlivet til jenta - spesielt når jeg står over henne og bruker de midterste fingrene (rocketegnet). Finn en god rytme på både tunge og fingring. Når hun kommer kan du velge å roe litt ned og la henne nyte orgasmen fullt ut, eller å peise på med samme trykk og tvinge henne gjennom flere orgasmer og nytelser som nærmest blir for mye for kropp og sjel. Tror du hun liker det, kan du la pekefingeren på venstre hånd (eller den hånden som er ledig) samle fuktighet og massere rundt rumpehullet. Masser sakte og la henne være nært en orgasme i det du sakte presser den inn i rumpa. På dette tidspunktet bør hun være såpass borte i nytelse at hun slapper av og aksepterer fingeren. Hvis ikke lar du den bare massere rundt inngangen, og merker du negativ respons på dette stopper du det bare. La fingeren gli sakte inn og ut, i halvparten av tempoet til fingrene og tungen. Trekk fingeren ut av rumpa rett før orgasmen henne er ferdig - får det er betraktelig mer ubehagelig å fjerne den når kåtheten har forlatt kroppen. Enjoy! Dette er no go for meg. Tenner mer på at jeg får styre med mannen. Å bare la han holde på med meg er turn off for meg og rett og slett kleint. Men vi er alle forskjellige Anonymkode: 2c03d...440 2
Gjest Aye Skrevet 23. april 2016 #20 Skrevet 23. april 2016 Slikk henne/masser henne i skrittet på/rundt klitoris. Masser og kos med hele kroppen hennes. Gni penisen din inntil kjønnet hennes, i mens du kysser henne på nakken og hvisker/puster lett mot øret hennes. Funker alltid. Kommer du for fort? Øv deg på å holde mer igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå