Kipa Skrevet 17. juli 2002 #1 Skrevet 17. juli 2002 det er vel ikke akkurat meldt knall- vær framover... jeg begynner å få litt panikk for fotograferingen, vi skal ikke til en fotograf, men min far skal ta bildene. dermed har vi ingen foto- studio og flykte til om det regner etc..Er det noen som har noen tips til steder man kan gjøre dette om regnet bare pøser ned?? I Drammen, er det foresten lov til å gjøre det inne i kirken? - ta bilder altså :blunke:
viwi Skrevet 17. juli 2002 #2 Skrevet 17. juli 2002 En liten opplysning: De aller beste bildene utendørs får man om det er overskyet. I knallsol blir lyset for skarpt! Kan dessverre ikke hjelpe deg med lokasjoner.... Men fins det ikke en plass der du kan ta bilder på noen svaberg, i skog eller noe?? lykke til!!!
Kipa Skrevet 18. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2002 -men hva om det regner? Vi har allerede ett fint sted å fotografere om været er brukbart. Det er vel endel fra Drammen og rundt omkring her inne?
Augustbrud02 Skrevet 18. juli 2002 #4 Skrevet 18. juli 2002 Det er desverre mange prester som ikke tillater fotografering inne i kirken, men det kan dere spørre om. Isåfall kan dere jo ta en del bilder ute på kirketrappa. Det er vel litt tak over selvom det regner? Ellers finnes det vel en sånn liten paviljong i patrken bak biblioteket, gjør det ikke? Der går det jo an å ta bilder under tak. Har desverre egentlig ikke så mange gode forslag, men dere får lete litt så finner dere garantert noe flotte steder!
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #5 Skrevet 18. juli 2002 Heisann Vi hadde fotograf med oss i Kirken - men han var den eneste som fikk gå litt rundt og ta bilder. Vi hadde ham med når vi hadde øvelse i Kirken og da fikk han beskjed om hvor han kunne bevege seg og hvor han ikke skulle gå. Prestene liker nemlig ikke at folk skal presse seg rett fram for paret når løftene skal avlegges og det forstår jeg helt holdent 20April2002 http://home.no.net/waraas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå